English Version
English

انرژی که در طول روز خرج میکنیم با خواب از کائنات دریافت میکنم

انرژی که در طول روز خرج میکنیم با خواب از کائنات دریافت میکنم

درباره خواب شب سه چیز در قرآن سفارش و آموزش داده شد. اول یاد خدا، دوم قوانین الهی، سوم مباحث کتاب و انسان‌ها. درباره انرژی که یک بخش کیهانی است را بخوانید که از نیمه‌شب تا اذان صبح باید بخوابید. خواب شب یک نوع مرگ پس از خواب است. بزرگان ما حضرت علی علیه‌السلام می‌فرماید: مرگ هر انسانی با خواب شروع می‌شود و روزبه‌روز به زندگی برمی‌گردد. کالبد، روح و صور پنهان انتقال بین جسم و روان است و اگر بخواهیم به جسم بپردازیم، بسیاری از هورمون‌ها شب ترشح می‌کند که انسان خوابش می‌گیرد و به خواب می‌رود. ولی وقتی توجه نکنیم، خواب ازسرمان می‌پرد و برای کسب انرژی کیهانی برای انسان زمان داده‌شده اگر قادر نباشیم نمی‌توانیم درست بخوابیم و عمل چاک راه‌ها تا اذان صبح شروع می‌کند به کار کردن. بیشتر که می‌خوابیم کسالت بیشتری داریم و آن شادابی را نداریم. افرادی که در سفر اول هستند خواب خوبی ندارند؛ اما در زمان سفر، بیوشیمی‌اش درست می‌شود. اگر خواب شب درست نشود به رهایی نمی‌رسند و ممکن است به درمان هم نرسند و از این‌ جهت جناب مهندس زمان رهایی اولین سؤالی را که از ره جو می‌کند در مورد خواب شب از او می‌پرسد، اگر مشکل خواب را داشته باشند اعلام رهایی نمی‌کند.

اگر بخواهیم از خواب شب و به‌موقع بهره ببریم اصول آن باید رعایت شود. آقای امین در صحبت‌هایشان فرمودند استخر و پارک، دو بال پرواز بی‌خوابی است؛ اما در کنگره علت اینکه خواب به هم می‌ریزد چه اتفاقی می‌افتد که کلیدش خشم است. انسان برای ادامه حیات باید انرژی را به دست بیاورد که در آرامش قرار بگیرد. اگر این انرژی را نداشته باشد و به دست نیاورد، واقعاً انسانی است که در عذاب است؛ چون باید در طول روز از ذخیره خودش استفاده کند. اگر کسی نمی‌تواند بخوابد خواب سطحی دارد و حافظه‌اش درست‌کار نمی‌کند و هرچقدر ارتعاشات و ذهن آرام‌تر باشد، خواب عمیق‌تر؛ یعنی شخص بتواند از هستی و کائنات انرژی را کسب نماید. عملاً کسی که امواج مغزش آرام نیست، مثل ماشینی است که باید دور بزند و بنزین بزند. انسان که در طول روز درگیر یک سری موضوعات و مسائل است، وقتی می‌خوابد بخشی از مغزش ادامه می‌دهد؛ که حل آن مسائلی است که باید درست تکمیلش کند، تازه عملاً کار کند. چه چیزی بیشتر ذهن را درگیر می‌کند که باعث مشکل خواب می‌شود؟ آدم‌های عصبانی و افرادی که در روزبه چیزهای منفی فکر می‌کنند، در روز درگیر مسائل پوچ و یا ضد ارزشی هستند و باعث می‌شود انرژی ذخیره نداشته باشند و شب دچار اختلال در خواب بشوند. اما برای درمان خواب، شخص باید ازنظر تفکر و اندیشه و جهان‌بینی به مرحله دانایی رسیده باشد و این شعار را برای خوابش یادش بماند خواب هیچ‌وقت از شب درست نمی‌شود، بلکه از صبح درست می‌شود؛ یعنی شب ساعت ۱۱ بخوابیم تا اذان صبح که از کائنات انرژی دریافت کنیم و مسئله مهم در رابطه با خواب شب، نور خورشید برای تولید مواد شبه افیونی بدن خیلی تأثیرگذار است؛ یعنی نور مهتاب یا نور شب یکسری مواد در بدن تولید می‌کنند و نور خورشید هم یکسری تولید می‌کند. القاء افکار منفی به ذهن انسان از زمان طلوع خورشید و بعدازآن ادامه پیدا می‌کند. آدم‌ها اگر می‌خواهند ازنظر ذهن آرامش داشته باشند در پله اول خواب و مرحله بعدی جلوتر حس را تجربه کنند؛ چون تفکر سالم و حس سالم و عقل سالم را اگر تجربه کرده باشیم اصلاً مشکل خواب را نداریم و سروقت می‌خوابیم و صبح سروقت بیدار می‌شویم.

مرتب از امکانات کنگره استفاده شود که یکی از آن‌ها انرژی آن است که انرژی دریافت می‌شود و پارک و ورزش کردن مهم‌ترین امکانات است. استخر یا ورزش با تیر و کمان، آن‌ها میوه‌هایی هستند که در کنگره وجود دارد و نقش در درمان را دارد. وقتی شخصی پارک می‌رود پارک او را حمایت می‌کند. اگر تغییرات در من به وجود بیاید به خواب شب و سلامتی جسم و روح و روان من کمک می‌کند که سرحال باشم. افرادی که مواد مخدر مثل شیشه مصرف می‌کنند، در خواب شب و روز آن‌ها مشکلات وجود دارد و هنوز در تاریکی به سر می‌برند. باید روی خودشان خیلی کار کنند و باراهنما در ارتباط باشند و وضعیت جسمی و... خود را با او در میان بگذارند و کاملاً فرمان‌بردار باشند تا مسئله خوابشان حل شود و ذره‌ذره باکم کردن داروی OT سیستم ایکس راه‌اندازی شود و مواد شبه افیونی بدنش خوب کار کند که با سفر و در آخر سفر با اجرای دستورات راهنما و آموزش کنگره این‌چنین مسائل رو به بهبودی می‌رود. بنابراین باید عملکرد روز انسان درست باشد. بعضی وقت‌ها  اختلال در نظم و جهان‌بینی به وجود می‌آید. برای حال خوش سیگنال‌ها باید درست‌کار کنند.

خداوند هدیه‌ای به انسان داده به‌عنوان زندگی که از قوانین آن باید بهره برد. ممکن است یک مصرف‌کننده به خواب فکر نکند، اما آموزش‌ها فرصتی است تا کنترل شود و سطح انرژی بالا برود و از کالبد دوم ذخیره گردد. یک سفر اولی انرژی که در روز خرج می‌کند، در شب باید از کائنات دریافت کند و بهره ببرد. بنابراین خواب شب مهم‌ترین بخش برای همه موجودات هست که باید به آن اهمیت داده شود و نکاتی را که مطرح شد رعایت گردد و جسم، روان و جهان‌بینی را باید درست کرد تا اتفاق‌هایی که در طول روز پیش می‌آید بفهمد؛ مثل ادراک، احساس، دریافت و برداشت نسبت به درون خود و نسبت به جهان‌بینی صحیح باشد. تغذیه هم مسئله مهمی است. مصرف دارو شربت اوتی و تایم زمانی آن و تیپر کردن آن، مطالعه نشریات، روی روان انسان اثر می‌گذارد و خواب شب روی چاکراها می‌تواند نور شفق به انسان بدهد تا به تعادل برسد و اگر در طول روز با یک سری کارهای روان و جهان‌بینی و خواب شروع می‌شود و دیگری یک سری مسائل ضد ارزش مثل غیبت کردن، تهمت زدن و گمان بد بردن و... مسئله روانی محسوب می‌شود. از مصرف کردن نسکافه، چای زیاد، قهوه، چای سبز که تأثیر مخرب دارد برای خواب شب و یکی هم حقه‌های نفس و بازدارنده که از صبح با ما هست و مرتب در حال فریب دادن هستند. باید با آموزش با نفس مبارزه کنیم تا حقه نفس در انسان اثر نگذارد. مسئله خواب و درست کردن آن بسیار مهم است که خواب شب سر ساعت، به‌موقع و بیدار شدن در صبح، سیستم بدن انسان تایمرش طوری ساخته‌شده که ساعت دارد و همه‌چیز طبق قوانین است. انسان امکان ندارد دچار مشکل شود اگر همه‌چیز سر ساعت خودش باشد. غذا خوردن سر ساعت مشخص باید باشد. بعضی‌ها ساعت ۱۰ شب شام می‌خورند و تا نیمی از شب‌بیدار هستند و به این باعث اختلال در خواب شب می‌شود. در جهان‌بینی به نکته قوانین بازی زندگی اشاره‌کرده کسانی که قوانین درست زندگی کردن را ندانند همیشه دچار مشکلات و بیماری‌ها می‌شوند و درنهایت دچار کابوس‌های شبانه هم می‌شوند که نشاءت گرفته‌شده از مسئله خواب به‌موقع بیدار شدن در صبح است.

 

 

نویسنده: همسفر صدیق آتش‌بار
نگارنده و تنظیم: همسفر مینا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .