English Version
English

دانستن مهم است اما اجرا کردن آن مهم‌تر است

دانستن مهم است اما اجرا کردن آن مهم‌تر است

هفتمین جلسه از دوره هفتاد و چهارم سری کارگاههای آموزشی مجازی کنگره۶۰؛ ویژه آقایان مسافر در نمایندگی آکادمی با دستور جلسه «اهمیت خواب شب و بیداری در صبح زود» با استادی کمک راهنما سیروس حسین زاده، نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر مجتبی، روز چهارشنبه ششم فروردین‌ماه سال 1399 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:

انسان‌ها در مشکلات متوجه می‌شوند که چقدر بزرگ‌تر داشتن خوب است. خدا را شاکرم که در این مشکلات اخیر که همه درگیر و پر از استرس هستند، در خدمت کنگره هستیم؛ ما کلاس‌های مجازی داریم و به خاطر آموزش‌ها استرس نداریم، چون معنی تقدیر و نفس را فهمیدیم. این مفاهیم را مهندس به ما یاد داده است. برای همین راحت‌تر زندگی می‌کنیم؛ ما آموزش گرفتیم که چه ساعتی بخوابیم و چه ساعتی بیدار شویم. خیلی‌ها ساعت ۱۲ می‌خوابند ولی ما در کنگره آموزش دیده‌ایم که باید به جسممان اهمیت بدهیم. در کتاب ۶۰ درجه آمده است که در اندیشه‌های بهتر، وسعت عمل به خرج دهید. لنگر کشتی وجودتان را بکشید و برای کشتی جسم و روح خود، جور دیگری بی اندیشید.

ما باید برای جسممان ارزش قائل بشویم چرا که تکامل ما در جسم ما است مثل زمانی که اعتیاد داشتیم نمی‌توانستیم خداوند را عبادت کنیم، پس باید جسممان را سالم نگه داریم. همه ما متوجه شدیم که چه ساعتی بخوابیم و چه ساعتی بیدار شویم. می‌خواهیم درباره دانایی مؤثر صحبت کنیم. دانستن مهم است اما اجرا کردن آن مهم‌تر است. انسان در سطح جهان زندگی می‌کند. سه جهان خاک و جهان ذهن و جهان خواب سه جهان شناخته شده برای ماست.

اگر ما در جهان خاک مشکلی داشته باشیم، نمی‌توانیم خواب خوبی داشته باشیم برای خوب خوابیدن باید بهای آن را بپردازیم. باید خشم و نفرت را کنار بگذاریم. اگر می‌خواهیم رهجوی خوبی باشیم باید حرف گوش کنیم. با خواب خوب و تغذیه مناسب است که می‌توانیم خیلی کارها را انجام بدهیم و سیستم ایمنی را قوی نگه داریم.

 
 

پیاده‌سازی و تنظیم: مسافر امیر لژیون هجدهم

عکس: مرزبان خبری مسافر مهدی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .