English Version
English

مهندس دژاکام: درمان اعتیاد یعنی یک فرد هروئینی در انباری پر از هروئین بدون هیچ وسوسه ایی بخوابد

مهندس دژاکام: درمان اعتیاد یعنی یک فرد هروئینی در انباری پر از هروئین بدون هیچ وسوسه ایی بخوابد

98/12/6

Dear bille

امیدوارم خوب باشید، من هم خوب هستم.

پاسخ‌های شما هم همیشه برای من نیروبخش بوده و خواهد بود، شاید اگر نامه‌نگاری و یا تبادل اطلاعات من با شما نبود، روی مسائل اعتیاد تا این حد ریزبین نمی‌شدم و وارد جزئیات نمی‌گردیدم. به‌هرحال از این بابت خوشحالم و از شما صمیمانه سپاسگزارم.

برای تصویربرداری از مغز با دستگاه MRI برای فاز اول 60 نفر در نظر گرفته شده است که در سه گروه 20 نفری تصویربرداری از مغز انجام می‌گیرد و همین‌طور تست‌های روانشناسی که شامل 25 نفر افرادی که اعتیاد نداشته‌اند، 25 نفر در ابتدای سفر از مصرف‌کنندگان مواد محرک مثل شیشه و گروه سوم مصرف‌کنندگان تریاک و هروئین.

در این مرحله فقط عملیات نقشه‌برداری از مغز انجام می‌گیرد، مثل یک اطلس مغز افراد مصرف‌کنندگان مواد مخدر و محرک انسان‌های سالم و در مرحله بعدی این افراد مصرف‌کنندگان با متدDST  و دارویOT  همراه با ریکاوری بلندمدت موقعی به رهایی رسیدند، دوباره از مغز آن‌ها تصویربرداری انجام می‌پذیرد و این تصاویر با تصاویر نخست، فردبه‌فرد مقایسه می‌گردد. البته لازم به ذکر است پروژه بیش از یک سال زمان می‌برد.

در مورد آزمایش خون و ژن‌ها در حال برنامه‌ریزی هستیم. البته دانشگاه پروپوزال را به من ارائه کردند و من در حال تغییرات در چند موضوع هستم که بایستی در پروپوزال نهایی انجام گیرد تا اجازه شروع کار را در کنگره صادر کنم که جزئیات آن را برایتان ارسال خواهم کرد.

و اما در مورد مطالب شما که در مورد مطالب فیزیولوژی و ریکاوری گفتید کاملاً موافق هستم و من هم همین‌طور فکر می‌کنم. برای همین موضوع بود که در نامه‌های قبلی روی تعریف روان و تعریف اعتیاد به نقاط مشترک رسیدیم؛ اگر خاطرتان باشد در گذشته گفته بودیم مثلث درمان اعتیاد و یا رسیدن به تعادل یک فرد مصرف‌کننده، شامل مثلثی است که اضلاع آن جسم و روان و جهان‌بینی است. و در موضوع روان به نقطه‌ای رسیدیم که برای بازسازی آن‌ها بیستی دوپایه را مستحکم کنیم و به عبارتی روان روی پایه و جسم یا فیزیولوژی یا نورون‌های مغزی هم حتی پایه جهان‌بینی استوار است، و جهان‌بینی چیزی نیست مگر آموزش برای زندگی بهتر در طول زمان که ما به آن ریکاوری بلندمدت می‌گوییم. بنابراین مسئله نورو فیزیولوژی و ریکاوری بلندمدت دو جزو لاینفک درمان اعتیاد می‌باشند و به اعتقاد من تاکنون قسمت ریکاوری در جهان نسبتاً بسیار خوب عمل کرده و گروه‌هایی مثلNA  وAA  بار ترک اعتیاد و یا بهبودی را به دوش کشیده‌اند و همین‌طور سایر گروه‌های ریکاوری. اگر این گروه‌های ریکاوری در جهان نبودند نمی‌دانم معتادین چه وضع ناراحت‌کننده‌ و دردآلودی را بایستی تحمل می‌کردند و به همراه داغ ننگ اعتیاد.

اما پایه دوم درمان اعتیاد که بخش فیزیولوژی و یا نوروفیزیولوژی است. من روی آن حرف دارم و معتقد هستم جهان پزشکی و یا جهان دانشگاهی و یا به‌اصطلاح جهان علمی در این زمینه نه‌ تنها قادر به انجام و یا به درمان رساندن حتی یک نفر هم نبوده بلکه هیچ‌دانشی را کسب نکرده و حتی به نقطه صفر درمان اعتیاد هم نرسیده است.

 [بازهم تکرار می‌کنم، درمان یعنی اگر فرد هروئینی یا تریاکی و یا الکلی را در انبارهایی بخوابانیم که پر از مواد مصرفی آن‌ها باشد و جلوی چشم آن‌ها باشد و شب آن‌ها را بخوابانیم، به‌راحتی به خواب بروند و هیچ‌گونه وسوسه‌ای نداشته باشند.]

و بزرگ‌ترین دلیل این ادعا وجود هزاران هزاران مقالات ISI در مورد شیشه، کوکائین، الکل و مواد مخدر وجود دارد که حتی قادر نبودند یک نفر را به درمان برسانند، البته منظور از درمان همان است که گفتم.

البته به کمک دارو، شخص را مدیریت می‌کند، ولی درجات قطعی هرگز!

امیدوارم به‌زودی مقاله و تحقیق دخترم آنی در مورد اثرات متد DST و داروی OT روی ژن که تحقیق بسیار مؤثر و سرنوشت سازی بود، آماده گردد و برایتان ارسال کنم که در کدامیک از مجلات علمی بایستی چاپ شود ما را راهنمایی کند و امیدوارم فاز دوم این مقاله و تحقیقات بعدی را مشترکاً اجرا کنیم.

بیل عزیز، این نامه قبل از نامه شما در مورد کرنا نوشته شده بود. وضع همه ما خوب است و تاکنون اطلاعاتی که به من رسیده هیچ‌کدام از بچه‌های کنگره گرفتار نشده‌اند.

 

دوست و برادر همیشگی شما در زمین و آسمان

حسین

Feb 25,2019
Dear Bill,
 
 
I hope you are fine, I am well. My family members are well. 
 
As far as I know none of Congress 60’s members are struggling with Coronavirus.
For now Congress 60 sessions are not fully active and public sessions are not being held in order to prevent the spread of Coronavirus, however, Congress 60 guides are present to help their students.
Dear Bill, all of my speeches were always about the X system and the immunity system and in addicted person the X system must be rebuilt. 
 
Another important matter if you recall, was about D.sap.
D.sap is some kind of  apple vinegar that I produce annually and all members are using.
D.sap contains acid acetic which is a very strong unit-microbe, anti-virus and unit-bacteria. 
All members are Congress 60 are using D.sap to prevent Coronavirus(one spoon of D.sap solved in half a glass of water taken twice in morning and at night). 
 
Even without D.sap i believe the immunity system of our members is functioning above normal people.
Another point, our first travelers are using OT which is helping their immunity systems.
About those who withdraw from narcotics(cold-turkey) yes their immunity system is not functioning well and certain measures must be taken.
 
Yes, I am agreed for these people the vulnerability exists and their immunity system is out of balance.
All and all the have programmed for our members to have the least physical contacts, and all guides are allowed to help their students via social networks.
 
Dear Bill, I believe the natural apple vinegar as I described can be helpful if it is available in the US.
Centuries ago in wars all the wounds like cutting hand and leg was sterilized by apple vinegar and today acid acetic is sometimes used to clean stomach after sergrurey.
I am waiting for your ideas about this issue.
 
Dear Bill I wrote this letter at home and very fast just to assure you that there is no need to worry and thank you for thinking about Congress 60 members and I.
Perhaps it is strange but I do believe OT can be a great medication to cure Coronavirus and D.sap is the best substance for its prevention.
 
This subject will be unmasked in near future.
 
 
Friends and brother on heaven and earth forever
 
Hossein
مترجم: احسان رنجبر
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .