English Version
English

حضور خانم آنی در جشن همسفران نمایندگی آکادمی

حضور خانم آنی در جشن همسفران نمایندگی آکادمی
کارگاه آموزشی همسفران کنگره 60؛ نمایندگی آکادمی با استادی سرکار خانم آنی و نگهبانی همسفر علی با دستور جلسه « هفته همسفر » با حضور آقای امین دژاکام ( جانشین بنیان کنگره60 و دیده بان جهان بینی ) روز پنجشنبه 26 دی ماه 1398 ساعت 13 برگزار شد.
 
سخنان استاد:
این اولین جلسه‌ای هست که من در بین همسفران آقا هستم همسفران خانم که از همان بدو تشکیل کنگره شروع شد ولی بعدها دیدیم که همسفرهای آقا هم لازم است به علت اشکالاتی که در منزل پیش می‌آمد و تداخلات رفتاری، گفتاری و همین‌طور کرداری و اینکه پراکنده بودند چون مسافرانشان پسران و همسرانشان بودند ولی اینها قبول نداشتند. یک خانواده را یک نفر که نمی‌چرخاند. یک نفر نان‌آور خانواده است، یک نفر خانواده را کنترل و اداره می کند و بچه‌ها هم هرکدام یک وظیفه‌ای دارند.
البته این آقایان هم سؤالاتی داشتند و حق هم داشتند هم آگاهی نداشتند و هم سؤال داشتند. پس این برنامه را برای همسفران آقا هم گذاشتیم و بازخورد خیلی خوبی داشت. مسافر و همسفر هر دو در کنار هم آموزش می‌دیدند و هر دو به هم کمک می‌کردند و هر دو مطالب را می‌خوانند و به هم کمک می‌کنند.
 بعضی از این آقایان اجازه نمی‌دادند که مادران و همسرانشان و دختران جوانشان به جلسه بیایند ولی چون دیدند که چیزهایی که یاد می‌گیرند چقدر در زندگی‌شان تأثیر می‌گذارد قبول کردند، این افراد باید آموزش می‌دیدند.
کنگره یک‌بعدی نیست، خیلی چیزها پیش آمد که کنگره به این درجه برسد.

خوب این افراد دوست داشتند یک چیزی یاد بگیرند، فقط هم آموزش خالی نبود. خوشبختانه تئوریسین‌های ما تمام مدت فکر می‌کردند چه‌کار باید بکنند و چون هر کدام‌ یک هنری داشتند؛ نقاش، هنرمند، موزیسین، نویسنده و اینها همه شناسایی شد و بکار گرفته شد و خودشان هر کدام یک برنامه‌ای داشتند مثل حالا که جمعه‌ها تمرین و برنامه دارند.

هر چه گذشت همه دیدند که اینجا با جاهای دیگر فرق دارد، اینجا برای انسان‌ها ارزش قائل‌اند دوست دارند انسان‌ها درمان بشوند و دوست دارند انسان‌ها به زندگی واقعی برگردند و از آن سال شروع شد، آموزش‌ها شروع شد و توجه‌ها بیشتر به همسفران آقا جلب شد، همان‌طور که در قسمت‌های مختلف به همسفران خانم جلب شده بود، به همسفران آقا هم توجه شد و طوری شد که الآن به اینجا رسیدیم و شما همه می‌دانید در ورزش و موسیقی و خیلی چیزهای دیگر موفقیت‌های بسیاری کسب شده است. مانند همین ورزش راگبی که مقام اول کشور را به دست آوردیم.
امیدوارم همه شماها آن پیشرفت‌هایی که کردید به عرصه برسانید و خودتان را نشان بدهید که شما انسان‌های لایقی بودید و یک جایی آن لیاقت شما را مورد انتقاد قرار دادند و شما انسان‌هایی بودید که حق زندگی خوب داشتید و دارید و خواهید داشت.
در ادامه، جشن هفته همسفر با اجرای گروه موسیقی کنگره60 برگزار گردید.
 
 
 
 
 
 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .