English Version
English

باید قدر تغییرات مثبت در زندگی خود را دانست

باید قدر تغییرات مثبت در زندگی خود را دانست

جلسه پنجم از دور چهاردهم کارگاه‌های آموزشی کنگرهٔ 60؛ نمایندگی رودهن با استادی کمک راهنما همسفر محمد، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر حمزه با دستور جلسه «هفته همسفر» روز شنبه 2دی ماه 1398 ساعت 17:00 برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

بنظر من باید در کنگره 60 ارزش جایگاها را بهتر بدانیم، بخاطر اینکه اگر این چنین باشد، زمانی که به هدف خود برسم به خوبی می‌توانیم از آن لذت ببریم. در ضمن اگر من که یک خدمتگزار هستم، قدر این جایگاه را باید بدانم و از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنم، اگر این چنین باشد آن اتفاق خوب خواهد افتاد و اکثر مسافران به رهایی خواهند رسید.

بعضی از همسفران در کنگره 60 هستند که خود شروع به سفر کردند و آنقدر خوب این کار را انجام دادند تا به آگاهی رسیدند و در پس این آگاهی، راه را برای مسافر خود هموارتر و ساده تر نمودند و توانستند برای به درمان رسیدن مسافرشان کمک شایانی کنند.

اگر در این مسیر خوب پیش رویم و تکامل یابیم، همین امر باعث می‌شود تا هر روز از نظر جسمی و روحی بهبود یابیم تا خیلی راحتر بتوانیم به اهداف خود برسیم.

این جشن‌ها برای این است که ما تشکر کردن را به درستی فرا بگیریم. این هفته فرصت خوبی است تا من از همسفر خود بخاطر تمام زحماتی که برایم کشیده است، تشکر کنم و بدانم که کجا بودم و به کمک او اکنون به کجا رسیده‌ام.

رسم بر این است که من در این هفته با تمام توانم و به بهترین شکل ممکن از همسفر خود تشکر و قدردانی کنم. یادمان باشد که همگی ما باید قدر همسفران خود را بدانیم و بخاطر تمامی زحماتی که برایمان کشیده‌اند قدر دانشان باشیم، همین قدردانی کمک می‌کند تا آن عشق و محبتی که در زندگی ما وجود دارد ماندنی تر شود.

کسانی که همسفر دارند، مانند ماشینی هستند که موتور آن ماشین را تقویت کرده باشند پس در طول سفر ، به راحتی می‌توانند مسیر را طی کنند. پس باید قدر همسفران خود را بدانید.

عکاس: مسافر رحیم

تنظیم و ویراستاری: مسافر محمود

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .