English Version
English

کارگاه آموزشی ویلیام وایت پارک طالقانی (درمان اعتیاد به سیگار به روش DST)

 کارگاه آموزشی ویلیام وایت پارک طالقانی (درمان اعتیاد به سیگار به روش DST)

سیزدهمین جلسه از دوره بیست و سوم جلسات ویلیام وایت (درمان اعتیاد به مصرف سیگار به روش DST) به نگهبانی مسافر سیگار موسی، استادی  مسافر اصغر  و دبیری مسافر سیگار مجید با دستور جلسه ازدواج رأس ساعت 8:30 مورخ 98/10/06 در پارک طالقانی آغاز به کار کرد. ضمنأ پنجمین سال آزادی آقای امیر، رهجوی آقای اصغر کریمی را جشن گرفتیم.

خلاصه ای از سخنان استاد:

ازدواج یک امر الهی است و همه انسان‌ها به خاطر رسیدن به تکامل و بقای نسل و خیلی از مسائل دیگر این امر را به جای می‌آورند. انسان برای این‌که به جایگاه‌های بالاتر برسد و هم به تکامل رسیدن و درک زندگی و احساس خوشبختی داشتن ، بایستی ازدواج کند.
در پس ازدواج و تشکیل خانواده است که انسان مسائل گوناگون را تجربه می کند و مسئولیت پذیر می شود و در مشکلات و غم و شادی اعضای خانواده شریک می شود و بالا و پائین های بسیاری را تجربه و در کل همه این ها باعث پخته‌تر شدن انسان می‌شود.

درمورد دستور جلسه بیشتر از این صحبت نمی‌کنم چون می خواهم بپردازم به بخش دوم دستور جلسه که مربوط به جشن پنجمین سال آزادی امیر ایمانی است؛ در طول این سال هایی که در کنگره هستم به قدرت فرمانبرداری پی برده ام. اگر بخواهم در مورد فرمانبرداری در خانواده و زندگی بگویم ، کسانی که گوش به فرمان بزرگتر و پدر و مادر خود بوده اند، زندگی موفق تری دارند. آقا امیر نمونه مثال زدنی از یک فرمانبردار در کنگره هستند. زمانی که آقا امیر در پله آخر یعنی پله یک قطعه آدامس بود ، من به مسافرت خارج از کشور رفتم و قبل از رفتنم به آقا امیر گفتم این یک قطعه را مصرف کن تا من از سفر برگردم، برگشتن من ۳ ماه طول کشید و آقا امیر در این مدت یک قطعه را مصرف کردند به همین دلیل به فرمانبرداری ایشان اشاره کردم.
حاصل فرمانبرداری های آقا امیر، این حال خوب و ایجنتی شعبه ابن سینا است. ایشان در هر مقوله ای که وارد شده فرمانبردار بوده و موفقیت او حاصل این موضوع است.
 

در ادامه ۲۶ نفر از مسافران(آقایان: علی، علی اکبر، محمد، جواد، ناصر، بهروز، عباس، جعفر، همایون، فریبرز، داور، حسن، امین، حسن، علی، علی، محسن، روح الله، فرشید، احسان، حسین، علی، علی، یوسف، علیرضا و موسی (نگهبان جلسه)، ضمن تبریک به آقا امیر پیرامون دستور جلسه مشارکت نمودند.

مسافر علی:

جناب مهندس می‌فرمایند هر موجودی از تکثیر نوع خودش بوجود می آید  اگر می‌خواهیم نوع خودمان و بشریت ادامه
دهیم. اساس زندگی هر انسانی تشکیل خانواده است.یعنی هر انسانی به هر کجا که رسید از پایه و ستون خانواده بوده که به اینجا رسیده است و یا به عبارتی پدر مادری فرهیخته داشته یا همسر خوبی داشته است. در قسمت صور پنهان چقدر نیاز است که انسان ازدواج کند در برخی از فیلم‌های خارجی می‌بینیم که در کنار یک مرد نیرومند، یک خانم باتفکر هست که باهم یک تیم موفقی برای مبارزه با مشکلات می سازند.

مسافر علی اکبر:
خداوند وقتی تمام موجودات را خلق می کند همه آن‌ها را جفت می آفریند و پشت این قضیه فلسفه عظیمی نهفته است انسان تنها نمی‌تواند هیچ‌گونه تولیدی داشته باشد و این در تمام موجودات صادق است.تنهایی یک معضل است و وارد زندگی شدن و درگیری‌های بین دو طرف در زندگی یک معضل دیگر که باید در همان ابتدا با کوتاه آمدن و با حرکت و تفکر درست  به این درگیری ها پایان داد و جناب مهندس می فرمایند: سر چشمه شاید گرفتن به بیل چو پر شد نشاید گذشتن به پیل. اگر اختلافات را از همان اول تمامش نکنیم و ادامه دهیم ذره‌ ذره اختلافات بیشتر می‌شود و منجر به طلاق و مسائل گوناگون می شود.

مسافر محمد:

با اجازه نگهبان دو خط شعر در مورد آقای ایمانی بگویم.
مست شوقم، مست عشقم، مست دوست، مست آن دلبر که عالم مست اوست. مستی من مستی انگور نیست. مست اخلاق توام انگور چیست.

 

مسافر جواد:

من قبل از ازدواج هیچ هدفی نداشتم و زندگی و روز و شبم بیهوده می گذشت و زندگی من از زمانی هدف دار شد که ازدواج کردم.
در این بخش تازه وارد آقا احد خود را معرفی کردند که امیدواریم شاهد رهایی ایشان نیز باشیم.

اعلام سفر مسافران سفر اول:

علی (۳ قطعه) و محمد(۲ قطعه)

در این قسمت راهنمایان، آقایان:   علی اکبر، رضا و جعفر خود را معرفی نمودند تا پس از اتمام جلسه لژیون خود را تشکیل دهند.

اعلام سفر مسافران سفر دوم:

 رضا (آزادی ۵ سال)

و در این قسمت آزادی آقا امیر را با شور و شوق فراوان جشن گرفتیم و پس از پایان مراسم، آقای امیر بدین شرح صحبت هایی نمودند.

پیام تولد:

یکی از بزرگترین کارهایی که در زندگی انجام می دهیم، همین سفر سیگار است و امیدوارم هرکسی وارد سفر سیگار می شود با موفقیت این سفر را به اتمام برساند.

اعلام سفر تولد:

سلام دوستان امیر هستم یک مسافر؛ آخرین آنتی ایکس سیگار، مدت ۱۰ ماه و ۶ روز به روش dst، دارو آدامس نیکوتین، رشته ورزشی کوهپیمایی و به کمک راهنمایی آقای اصغر کریمی سفر کردم و در حال حاضر ۵ سال و ۲ ماه و ۱۵ روز است که از دام نیکوتین آزاد هستم.

سخنان مسافر سیگار امیر

از همه عزیزانی که در جشن بنده شرکت کردین تشکر می‌کنم خیلی لطف کردین که حضور پیدا کردیم در مشارکت های تان از من تعریف کردیم خیلی انرژی گرفتم امیدوارم در تولدهای شما جبران کنم.
تنها کاری که من در کنگره انجام دادم فقط فرمان برداری بود. در ابتدا راهنما به من گفتند امیر به حرفهای من گوش کن، اگر ضرر کردی من ضرر تو را می‌دهم.
 من از همان ابتدا یک سر سوزن از حرف‌های راهنما رو اینور اون‌ور نکردم و همان ها را اجرایی کردم در طول سفر حتی یک بار هم غیبتی نداشتم. در لژیون جوینز که بودم، رکوردار کاهش وزن با ۳۶ کیلو بودم و من همه موفقیت هایی که کسب کردم، همه و همه نتیجه گوش به فرمان راهنما بودنم بود و هست. در لژیونم هم به رهجوها می گویم که تنها راه برای به رهایی و درمان رسیدن گوش به فرمان بودن است و این به زبان ساده ولی به عمل کمی دشوار است .
جناب خدامی در اردوی سالیانه کنگره می فرمودند: حضرت ابراهیم آتش را پذیرفت ولی سر از گلستان در آورد. فرمانبرداری همین است، هرکس در کنگره فرمانبردار باشد سر از گلستان در می آورد.

شکر  شکر  شکر

با آرزوی موفقیت برای همه شما عزیزان

تنظیم و گردآوری: مسافر مجتبی از شعبه ابن سینا

تعداد حاضرین:۹۵ نفر/ مشارکت ها: ۲۶ نفر/ تازه واردین: ۱ نفر/ اعلام سفر: ۴ نفر

جمعه؛ ۶ دی ۹۸؛ پارک طالقانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .