English Version
English

احترام به قوانین رمز درمان

احترام به قوانین رمز درمان
جلسه یازدهم از دوره سی ام، از سری کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60 نمایندگی شهرری،روزهای شنبه 16/آذر/1398 با استادی مسافر مرتضی،نگهبانی مسافر مهرداد،دبیری مسافرحسن،با دستور جلسه (بنیان کنگره 60 و تولد پنج سال رهایی، مسافر احمد) ساعت 17 آغاز به کار نمود.
 
خلاصه سخنان استاد:

به نام خدا جلسه را آغاز می‌کنم، وقتی وارد شعبه شهرری می‌شوم حس خوبی پیدا می‌کنم، خیلی خوشحالم که در جمع صمیمی شما هستم و این توفیق نصیب من شد تا در این جایگاه قرار بگیرم و بتوانم از شما آموزش بگیرم و به تازه واردین هم خوش‌آمد ویژه می‌گویم، دستور جلسه امروز در دو بخش می‌باشد که بخش اول در مورد بنیان کنگره 60 و در بخش دوم تولد پنج سال رهایی مسافر احمد است.

به نقل از آقای مهندس دژاکام انتخاب دستور جلسه بنیان کنگره 60 به دلیل تولد 15 سالگی ایشان نیست بلکه یادآوری این موضوع است که اکثر افرادی که وارد کنگره شدند در زندگی آن‌ها تحول عظیمی رخ می‌دهد و باعث می‌شوم در مسیر کنگره باشند و بتوانند آن را در زندگی خود اجرا نمایند.

زمانی که کنگره 60 ایجاد شد همه نوع افراد با مصرف‌های مختلف مواد مخدر و ترک‌های گوناگون ازجمله سقوط آزاد و ... وارد کنگره می‌شدند که کار را بسیار سخت می‌کرد ولی آقای مهندس باتدبیر و دانش که دارند برای هر مشکلی راهکار مناسبی پیدا می‌کنند و این راهکارها باعث پیشرفت کنگره شده  که می‌توان به محل ورزش در پارک طالقانی اشاره کرد که در سال‌های اولیه تأسیس کنگره 60 زمینی که مسافران در آن ورزش می‌کردند توسط فدراسیون تیر و کمان اشغال شد که با نظر مهندس برای رفع این مشکل دستور دادند نفرات در فدراسیون تیرکمان ثبت‌نام کنند تا بتوانند در آن محل ورزش کنند که این موضوع باعث شروع ورزش تیروکمان در کنگره 60 شد.

برای ایجاد و نگهداری کنگره 60 زحمات زیادی کشیده شده و ما می‌بایست با احترام و اجرای بی‌نقص حرمت کنگره و آموزش‌های کنگره دین خود را به مجموعه ادا کنیم، بهترین راهکار برای خدمت کردن به کنگره این است که اولاً به تمام قوانین احترام بگذاریم و دوماً به حرف‌های راهنمای خود به‌طور کامل گوش کنیم و آن‌ها را به اجرا درآوریم.

در مورد قسمت دوم دستور جلسه که پنج سال رهایی مسافر احمد است به او تبریک می‌گویم و خوشحالم که او را در این جایگاه می‌بینم و لذت می‌برم از رهجوی که توانسته به این جایگاه برسد و به دیگران کمک کند و باعث رهایی و از تاریکی خارج شدن انسان‌های دیگر شده است ، این امر محقق نشده مگر با گوش کردن به فرامین کنگره 60 ، در آخر بازهم به او تبریک می‌گویم و برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. 

 

علام سفر مسافر:

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، با  14سال تخریب وارد کنگره شدم اخرین آنتی ایکس شیره و به مدت 11 ماه سفر کردم به روش دی اس تی با داروی اوتی باراهنمایی آقای مرتضی و رشته ورزشی شنا، در حال حاضر به مدت  5 سال و 2ماه است که از دام اعتیاد رهاشده‌ام.
 
آرزو و سخنان مسافر:

آرزو می‌کنم ازصمیم قلب که با مشارکت شما بتوانیم در گلریزان بعدی شعبه شهرری صاحب‌ملک شود.

تشکر می‌کنم از همه دوستان که در این مراسم شرکت کردند و با مشارکت خودشان به من لطف کردند، در سفر اول که وارد کنگره شدم  دارای 4 شغل به‌طور همزمان بودم و به دستور راهنمای خودم سه تا از شغل‌ها را رها کردم و از همان اول یاد گرفتم که وقتی وارد کنگره می‌شویم باید گوش‌به‌فرمان باشیم،در سفر اول خیلی تحت‌فشار بودم و تنها کسی که در این راه به من کمک کرد راهنمای خودم آقا مرتضی بود.

وقتی‌که وارد سفر دوم شدم  فکر می‌کردم همه‌چیزتمام شده است ولی راهنمایم گفت تازه‌کار شروع‌شده و مثل برادر خودت شده‌ای،و شروع کردم به خدمت کردن در کنگره ، البته خدمت کردن هم به‌آسانی نبود، البته در کارم موفق نبودم مثلاً یک معامله 300 میلیونی را به امید اینکه 20 میلیون سود کنم وارد معامله می‌شدم ولی با ضرر تمام‌کار تمام می‌شد.

به گفته راهنمایم خودم را کاملاً درگیر کنگره کرده بودم و همیشه بالباس مرتب و بوی خوش وارد کنگره می‌شدم و این‌یکی از دغدغه‌های من شده بود ولی بااین‌همه کارها دچار مشکلات فراوانی بودم، در تورات خواندم که برای اینکه نقره خالص شود باید کاملاً گداخته شود تا ناخالصی‌های آن از بین برود و این من را به تفکر واداشت و به این نتیجه رسیدم که خداوند برای تزکیه و پالایش من مشکلات را سر راهم قرار داده و کاملاً حواسش به من هست.

در آخر از بنیان‌گذار کنگره 60 و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم و همین‌طور از راهنمای خوبم آقا مرتضی که از راه دور (نمایندگی آبادان) در این مراسم شرکت کردند.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
و در ادامه رهایی های روز چهارشنبه
 
 

تهیه و تنظیم:عباس زمانی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .