English Version
English

D.sap، معجزه درمان بیماری های گوارشی

D.sap، معجزه درمان بیماری های گوارشی

یکی از یادگاری‌هایی که آقای مهندس برای مسافران و همسفران کنگره 60 به یادگار گذاشته‌اند دارویی به نام D.SAP هست که سرشار از پتاسیم، کلسیم و اسیدهای مختلف هستدر ابتدا به‌عنوان دارو برای کسانی که در زمان درمان با مشکل یبوست مواجه بودند استفاده می‌شد، ولی بعد از مدتی که افراد آن را مصرف کردند معجزات دیگر این دارو خودش را نشان داد و بسیاری از بیماری‌ها در اثر استفاده از آن از بین رفتبه‌تازگی آقای مهندس کرمی را هم تهیه‌کرده‌اند که با استفاده از آن چین‌وچروک‌های پوست صورت، خشکی صورت برطرف می‌شود همچنین جوش‌هایی که در صورت به وجود می‌آید با استفاده از این کرم درمان می‌شود.

در خدمت خانم مرضیه همسفر رضا از همسفران قبول‌شده در آزمون کمک راهنمایی لژیون نهم نمایندگی شهرری هستیم ایشان جزء کسانی هستند که از این داروی معجزه‌آسا برای درمان بیماری خود استفاده کرده‌اند. مسافر ایشان با تخریب بیش از ده سال تریاک وارد کنگره شدند، ده ماه و پانزده روز با متد DST با داروی OT با راهنمایی آقای محمد و خانم طاهره سفر کردند. الآن هم حدود دو سال و هفت روز هست که آزاد و رها هستند.

شما از داروی معجزه‌آسای D.SAP استفاده کرده‌اید کمی از تجربیات خودتان برای ما توضیح دهید؟

من معجزه D.SAP را روی خودم دیدماز دوره نوجوانی مشکل گوارش و اجابت مزاج داشتم، در آن زمان آزمایش‌ها و سونوگرافی‌های مختلفی انجام می‌دادم و نتیجه آن بعد از پرداخت هزینه‌های بسیار زیاد این بود که شما هیچ مشکلی نداریدبعد از خوردن D.SAP مشکل اجابت مزاج من برطرف شد شاید باورتان نشود که از همان هفته اول که از این دارو استفاده کردم تأثیرات آن را در بدن خود دیدم، همچنین درزمینهٔ کاهش وزن بعد از یک ماه به‌صورت تدریجی شروع به کم کردن وزن کردم. در اصلتغییرات را از همان هفته‌های اول احساس کردم؛ ولی گرفتن نتیجه مطلوب در طی زمان به دست می‌آیدجا دارد که ابتدا از خداوند بزرگ و از آقای مهندس برای خلق چنین دارویی سپاسگزار باشم.

چگونه و چه مدت D.SAP را مصرف کردید تا توانستید نتیجه مطلوب آن را در بدن خود حس کنید؟

من به‌صورت دائم هرروز صبح ناشتا یک قاشق از D.SAP را در یک لیوان آب مخلوط می‌کردم و می‌نوشیدم و به‌صورت دائم هرروز مصرف می‌کردم و از همان ماه‌های اول تأثیر آن را دیدم.

 

به‌تازگی کرم D.SAP هم در نشریات کنگره موجود هست فکر می‌کنید که این نوع کرم چقدر برای صورت می‌تواند مفید باشد؟

من که معجزه D.SAP خوراکی را دیده‌ام، مطمئن هستم که حتماً این کرم هم مفید است و صد درصد خود من هم استفاده خواهم کرد.

 

ازنظر شما یک همسفر چگونه می‌تواند با دادن تغذیه مناسب به افراد خانواده سهمی در اقتصاد خانواده داشته باشد؟

جسم ما به تغذیه سالم و مناسب برای سوخت‌وساز و همین‌طور به انواع ویتامین‌ها و املاح برای تندرست بودن نیاز دارد که همه این‌ها با خوردن غذاهای سالم و تازه، انواع میوه‌جات و غلات تأمین می‌شود. متأسفانه امروزه خیلی از جوامع به استفاده از ویتامین‌ها که به‌صورت شیمیایی تهیه می‌شود روی آورده‌اند که هزینه گزافی هم پرداخت می‌کنند.

 

ضمن تبریک به شما به جهت قبولی در آزمون کمک راهنمایی از حس و حال قبولی خود بگویید؟

خیلی از شما سپاسگزارم، حس و حال من زمانی که خبر قبولی خود را شنیدم واقعاً وصف‌نشدنی بود، می‌خندیدم، اشک می‌ریختم و خدا را شکر می‌کردم. امیدوارم با خدمت درست و سالم لیاقت حضور در این جایگاه را داشته باشم.

 

برای قبولی در آزمون چه تلاش‌هایی کردید و آیا این اولین حضور شما در آزمون بوده است؟

بله اولین باری بود که در آزمون شرکت کردم و از چند ماه قبل با کمک‌هایی که از راهنمای خوب خود خانم طاهره عزیز گرفته بودم، شروع به خواندن کتاب‌ها و جزوه‌ها کردم و تقریباً یک ماه و نیم آخر میانگین روزی هفت‌تا هشت ساعت مطالعه داشتم.

 

با قبولی در آزمون کمک راهنمایی فکر می‌کنید چقدر به مسئولیت‌های شما در کنگره و در خانواده اضافه‌شده است؟

در هر دو مورد مسئولیت من زیاد شده است، نکته جالب اینجا هست که اگر حرفی را داخل خانه نسنجیده بیان کنم، سریع خانواده‌ام به من گوشزد می‌کنند که از شما که کمک راهنما هستید بعید است که این حرف‌ها را بزنیدباید نسبت به قبل بیشتر روی خود تمرکز کنم و حواسم به اعمال و رفتارم باشد، همچنین با نوشتارها و سی‌دی‌های کنگره همگام باشم تا ان شاالله بتوانم در این مسیر موفق باشم

 

به نظر شما رعایت قوانین و حرمت‌ها چقدر می‌تواند برای رشد یک رهجو و یا به‌طورکلی یک فردی که در کنگره هست مفید باشد؟

به نظر من قدم‌های اول که انسان در مسیر سفر خود برمی‌دارد خیلی مهم است و نشان‌دهنده قرار گرفتن شخص درراه درست استدر کنگره قدم اول رعایت قوانین و حرمت‌ها هست.

آموزش کنگره در بالا بردن نقطه تحمل و حرکت در صراط مستقیم برای شما چه نقشی دارد؟

من با آموختن این بحث و کاربردی کردن آن در زندگی، کم‌کم معنی واقعی آرامش را لمس کردم و حتی اطرافیان خود را بهتر می‌توانم درک کنم.

 

شما به‌عنوان یک همسفر چگونه می‌توانید کنگره را یاری کنید؟

با خدمت کردن هم درزمینهٔ مالی و هم معنوی، همچنین فراگرفتن دانش کنگره و کاربردی کردن آن در زندگی روزمره می‌توانیم کنگره را یاری کنیم و با شرکت در جشن گل‌ریزان این خدمت را برای رسیدن به حال خوش انجام دهیمهمان‌گونه که دیگران کاشتند و من خوردم، من هم باید بکارم که دیگران بخورند. در کنگره تمام خدمات در اختیار من قرارگرفته شده است تا به آرامش برسم و در مقابل من هم وظیفه‌دارم تا ازلحاظ مالی دین خود را ادا کنم.

 

تهیه و تنظیم: همسفر فاطمه لژیون پنجم
عکاسهمسفر الناز لژیون چهارم
نمایندگی: همسفران شهرری

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .