English Version
English

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ D.Sap

کارگاه آموزشی جهان بینی چهارشنبه؛ D.Sap

جلسه چهارم از دوره شصت و هفتم کارگاههای آموزشی عمومی کنگره 60، ویژه مسافران و همسفران سفر دوم، با استادی و نگهبانی مهندس و دبیری همسفر مونا با دستور جلسه "D.Sap"، در روز چهارشنبه 24 مهرماه سال جاری راس ساعت 9:00 آغاز به کار کرد.

 

سخنان استاد:

سلام دوستان حسین هستم مسافر

امیدوارم که حالتان خوب باشد. حال من هم بحمدالله خوب است.

چند نکته:

سی دی های اضافه وزن فقط برای افرادی که اضافه وزن دارند نیست؛ وجود این 4 سی دی (سی دی های اضافه وزن) برای تمام افراد کنگره لازم است و باید حتما همه بنویسند. ما 6 سی دی در مورد ساختمان جسم کار کردیم و حالا آمدیم روی سی دی اضافه وزن و از سی دی های ساختمان جسم فهمیدیم که بایستی نگاه ما روی جسم بگونه ای دیگر باشد. انواع و اقسام مریضی ها مال مشکل تغذیه است. امروزه مردم خیلی سخت می میرند؛ قدیم مردم راحت تر می مردند اما امروزه مریض می شوند و همه دار و ندارشان را به بیمارستان می دهند؛ تکه تکه می شوند و بدنشان زخم می شود و آخرش هم انالله و اناالیه راجعون! یکی از عوامل ایجاد کننده این مسائل، تغذیه غلط است. من مقدار کالری ها را به شما گفتم، به قول قدیمی ها ملا لغتی نشوید و اینطور نباشد که هر چه می خورید بگویید این چند کالری است؟! از این کارها نکنید که در یک بازی دیگری می افتید. کل مسئله را در نظر بگیرید و از غذاهای کم حجم، پروتئین دار و حاوی ویتامین بخورید. قیمتشان هم زیاد نمی شود. شما هر چقدر پول گوجه و خیار و کاهو بدهید پول یک شب بیمارستان نمی شود. همه بیماریها در اثر کمبود اسیدهای آمینه و سایر مواد مورد نیاز بدن است. خیلی نرم حرکت کنید و شتاب به خرج ندهید. شما حداکثر در ظرف ششماه نباید از 12 کیلوگرم بیشتر وزن کم کنید. کاهش وزن نباید از ماهی 2 کیلو بیشتر باشد. آرام جلو بروید تا پوست چروکیده نشده و عضلات از بین نرود.

نکته بعدی:

یکی آمد پیش من و گفت من ریتالین مصرف می کردم، مرا در کنگره پذیرش کردند و به من OT دادند. پذیرش قرص ریتالین ممنوع است و هیچکس نمی تواند این شخص را از قرص دربیاورد و ببرد روی پروژه OT. ما اصلا مصرف کنندگان قرص را نمی توانیم روی پروژه مواد مخدر بیاوریم، این کار برای ما مشکل درست می کند. جنسیت این افراد با مصرف کنندگان مواد مخدر فرق می کند و اصلا روی تعادل نیستند. حتی افرادی که قرصشان غالب است، 7 بار خودکشی کرده، 6 بار بیمارستان روانی خوابیده و حالا یک ذره هم شیشه می کشد، این گونه افراد را نباید بپذیرید. چون بعضی ها توهم دارند و برای کنگره مشکل ایجاد می کنند.

نکته بعدی:

کلیه شعب کنگره 60 به دو قسمت تقسیم می شوند: شعب تهران و شعب شهرستان ها. مسئول مسافران کلیه شعب شهرستان ها آقای حکیمی و شعب تهران هم آقای سلامی بودند. الان شعب خیلی زیاد شده و 40 شعبه در شهرستان ها و بیش از 20 شعبه هم در تهران داریم. در تهران مسئولیت شعب شهرری، ایمان، ستارخان، لوئی پاستور و حسنانی از الان به بعد بر عهده آقای کوروش آذرپور است. مسئولیت شعب کنگره در اصفهان هم بر عهده آقای اصغر منصوری است. اگر این تغییرات انجام شد به دلیل کم کاری شعب نبود، بلکه به این دلیل بود که تعداد شعب خیلی زیاد شده است.

 

 

و اما در خصوص دستور جلسه DSAP :

 

یکی از مشکلات عدیده ای که ما در کنگره داشتیم، مسئله یبوست بود. تریاک، شیره، هروئین و متادون آب بدن را خشک می کنند و در این شرایط شخص دچار یبوست می شود. این مسئله تقریبا 98% مشکل عمده مصرف کنندگان تریاک و شیره و ... است. علاوه بر این تعداد، کل انسانهای کره زمین مشکل یبوست را دارند.

یکی از مشکلات اساسی که ما در کنگره داشتیم مسئله OT بود که افراد می خوردند و دچار مشکل یبوست می شدند. ما هیچ راه حلی برای این مسئله پیدا نمی کردیم، از راه حل های پزشکی گرفته تا راه حل های گیاهی مثل برگ سنا، روغن کرچک، گل محمدی، کاهو و سالاد و ... تا اینکه بر حسب تقدیر ما به هیدج رفتیم و امین به من گفت که می خواهم این سیب هایی که در باغ زیر درخت افتاده را به سرکه تبدیل کنم. این قضیه به این طریق شروع شد. در سال های بعد، من خواستم سیب های باغم را بفروشم دیدم که با وجود همه زحمات، سیب ها را با کمترین قیمت می خرند؛ همان سیب را در تهران کیلویی 8000 تومان می فروختند اما از من کیلویی 500 تومان می خریدند! از آنجایی که ما در درست کردن سرکه سیب هیچ تجربه ای نداشتیم از خودمان یک سیستمی را درست کردیم. آن سیستم «من درآوردی» یک چیزی را به ما داد که اصلا قابل مقایسه با سرکه نبود. مثل آن دانشمندی که می خواست کائوچو درست کند اما رفت و لاستیک درست کرد که لاستیک صدمرتبه از کائوچو بهتر است. حالا وضعیت ما هم همین بود؛ آن فرایند تبدیل شد به محلولی که با سرکه فرق می کند. بدن انسان بعضی از مولکولها را نمی تواند جذب کند و بایستی فرایندی طی شود که مولکولها در طی زمان شکسته شوند و سپس جذب بدن می شوند.

به طور معمول، سرکه را در مدت زمان 40 روز با آب و خمیر ترش و سیب های گندیده عمل می آورند؛ ولی DSAP از سالم ترین سیب ها تهیه می شود و فرایند تبدیل آن یک سال طول می کشد و یک فرمول و شرایط خاص خودش را دارد. ما این ماده را درست کردیم و بعد شروع کردیم به مطالعه کردن و دیدیم که این بهترین دارو برای یبوست است. من این محلول را به یک سری از افراد دادم و گفتم که وقتی استفاده کردید نتیجه را به من بگویید. ما به افرادی برخورده بودیم که هر 12 روز یک بار شکمشان کار می کرد و یا خانمهای بارداری که دکتر به آنها استراحت مطلق داده بود و هر 12 روز یک بار هم شکمشان کار نمی کرد و خیلی موارد دیگر. ما به این افراد صبح 1 قاشق محلول DSAP را با یک لیوان آب دادیم و مشکل همه آنها حل شد.

بعد دیدیم که کسانی که واریس های طنابی و شدید داشتند، از این محلول خوردند و واریس ها از بین رفت. کسانی بودند که کبد چرب داشتند و از این محلول خوردند و مداوا شدند. یکی از بچه ها آمد پارک طالقانی و دیدم که چشمانش قرمز است و عینک دودی زده، علت را جویا شدم گفت که چشمانم عفونی شده و 15 روز است که آنتی بیوتیک می خورم، از آنجایی که DSAP اسیداستیک دارد و ضد عفونت است گفتم که با یک واحد DSAP و پنج واحد آب چشمت را شستشو بده، هفته بعد آمد دیدم که چشمانش خوب شد. بچه هایی که در حال درمان سیگار بودند، دهانشان آفت می زد، گفتیم که با DSAP رقیق شده دهانتان را شستشو بدهید و به این طریق مسئله آنها هم حل شد. یکی از خانم های همسفر به من مراجعه کرد و گفت که من بچه دار نمی شوم چکار بکنم؟ من برای اینکه از سر بازش کنم گفتم که برو DSAP بخور! دو هفته قبل آمد پیش من و تشکر و قدردانی کرد و گفت که من دو ماه است که DSAP می خورم و حالا بچه دار شده ام.

ما دیدیم که DSAP به یک دارو تبدیل شد و الان این قضیه برای بچه ها یک امر حیاتی شده است. یک سری املاحی که ما نمی توانیم از مواد غذایی دریافت کنیم، DSAP به ما می دهد و باعث پیشگیری از ابتلا به بیماری های متعدد می شود. افرادی که عفونت کلیه و مثانه دارند، این شربت همه این عفونت ها را از بین می برد. کسانی که قارچ دارند، اگر با DSAP شستشو بدهند از بین می رود. یکی از ناخن های شست پای من سیاه شده بود و با تشخیص پزشک به این نتیجه رسیدم که قارچ دارد. من ظرف بزرگی برداشتم و دو بطری DSAP را در آن خالی کرده و پایم را در ظرف گذاشتم، بعد از گذشت چند روز دیدم که روی ناخن اثر گذاشت ولی لای انگشتهایم را هم سوزاند و پوستش را نازک کرد که دارد بهترمی شود. اما دیدم که پاشنه پایم که ترک برداشته بود خوب و صاف شد.

من هر کاری که می کنم انگار یکی مرا این طرف و آن طرف می کشاند و مرا که محقق هم بوده ام به کاوش می اندازد. با توجه به تمام این تجربیات، تصمیم گرفتم که با بقیه مواد DSAP یک کرم هم درست کنم. این پروسه دارد مراحلش را طی می کند و درصدهای مختلف تعیین می شود. از این کرم به بچه ها دادم و دیدم که واقعا چروکها را از بین می برد و لایه بردار خوبی است و جوشها را نیز از بین می برد. من این کرم را به تمام خانم های راهنمای مسافر دادم و گفتم نتیجه را به من بگویید و نتیجه خوب بود. من از منافع فروش این کرم ها برای تحقیقات کنگره استفاده خواهم کرد.

در این هفته عزیزان حتما مشارکت کنید و از مزایای استفاده از DSAP بگویید و اگر مشکلی هم پیش آمده ، مطرح کنید. امیدوارم که این هفته خیلی خوب مسائل DSAP را مورد بحث و بررسی قرار بدهیم.

 

 

نکته ای در خصوص بازبینی ورقه ها:

ورقه هایی که بچه ها برای بازبینی دادند، الحق با دقت و حوصله تمام بررسی شد و اگر یک جایی حقی از کسی ضایع شده بود، مثلا خدمات نوشته نشده بود و یا اگر ما اشتباهی کردیم ، اعلام کردیم. حالا ما که اعلام کردیم دیدیم که همه رفتند و بازبینی دادند. باز هم حرفی نیست اما تا سه ماه دیگر بازبینی ها را انجام می دهیم. اگر باز هم بدهید هیچ ایرادی ندارد اما سه ماه دیگر مورد بازبینی قرار می گیرد و نتایج اعلام می شود.

اولین گروه راهنمایان، شالشان را گرفتند و انشاءالله مبارک باشد.

قسمت همسفران وارد تکاپوی جدی شده است و فعالیتشان خیلی چشمگیر و کارشان به خودشان واگذار می شود. همسفران به دو گروه سفر اول و سفر دوم تقسیم شده اند. در تمام شعب خدمات شعب از قبیل نگهبان، دبیر و مرزبان و ... مربوط به همسفران سفر دوم می شود. اگر سفر دومی نداشتند به سفر اولی بدهند.

الان در گروه همسفران ورقه ها توسط گروه همسفران تصحیح می شود و مصاحبه ها نیز توسط همسفران انجام می گیرد. همه کارهایشان را خودشان انجام می دهند تا روی پای خودشان بایستند و به خودشان متکی باشند.

نکته بعدی:

همسفران سفر دومی هایی که مسافرشان یکسال و یا دو ماه پیش به رهایی رسیده ولی همسفر 40 سی دی را نوشته و آمده گل رهایی را گرفته و وارد سفر دوم شده اینها باید حتما در شعبه ای که هستند، گل رهایی را به صورت سمبلیک بگیرند.(فقط در کارگاه  آموزشی خصوصی همسفران). همسفران سفر دومی وابسته به مسافرشان بودند، اگر مسافر در سفر اول بود همسفر هم در سفر اول بود و اگر مسافر در سفر دوم بود همسفر هم در سفر دوم بود؛ همه چیز همسفران بستگی به مسافرشان داشت. ولی الان دیگر اینطوری نیست و همه چیز روی حرکت خودشان است. اگر یک همسفر وارد سفر دوم شد و مسافرش رفت زد دیگر ربطی به همسفر ندارد و همسفر در سفر دوم باقی می ماند. خوشبختانه الان گروه همسفران خیلی پویا شده است. این را بدانید وقتی کسی عادت کرد 40 سی دی را نوشت، این دیگر خیلی چیزها را یاد گرفته  است و دیگر اتوماتیک می شود. هم آگاهی و دانش می گیرد و هم متین تر و جدی تر می شود و این مرحله بسیار مناسب و خوبی است.

 

 

اسیستانت ها و راهنماها دقت کنند که حتما شاگرد 40 سی دی را نوشته باشد و بیاورید اینجا. فرد یک دفتر را آورده می گوید این 60 سی دی است! مثل اینکه شما بگویید در یک استکان 5 لیترآب است! این نمی شود. پس الکی امضا نکنید، وقتی که شما امضا می کنید یعنی من تایید می کنم این 40 سی دی است و وقتی 40 سی دی در نمی آید شما دروغگو می شوید. پس سعی کنید کامل بشود بعد بیاورید تا امضای شما معتبر باشد.

از من سوال کردند که چقدر باید DSAP بخوریم؟ بهترین حالت برای بزرگسالان:

 هفت و نیم سی سی (یک قاشق غذاخوری) DSAP به یک لیوان آب اضافه کرده و صبح به صورت ناشتا میل کنید و نیم ساعت بعد صبحانه و یا OT خودتان را بخورید.

این هم برای چربی خون، فشار خون و قند خوب است و اگر دچار بیماریهای خاص هستید، می توانید شب موقع خواب هم مورد استفاده قرار بدهید. اگر این شربت به آنها نساخت و یک مقداری معده آنها را اذیت کرد، ساعت 10 یا 11 صبح با یک مقدار عسل، شیره خرما یا شیره انگور ترکیب کنند و بخورند. برای کاهش وزن و سوزاندن چربی هم بهترین ماده است.

 

امیدوارم که موفق و موید باشید.

در ادامه مسافر امین و احمد به عنوان دستیاران دیده بان آقای علی خدامی در قسمت تحقیقات، معرفی گردیدند.

 

نام فایل

تاریخ

لینک

فایل صوتی سخنان مهندس

98/07/17

دانلود

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .