English Version
English

تهیه گزارش و مصاحبه

تهیه گزارش و مصاحبه
جمعیت احیای انسانی کنگره 60 جهت هماهنگی و برقرای نظم و انظباط شعبات خود از میان مصرف کنندگانی که به درمان رسیده اند افرادی را برای این امر انتخاب می کنند. این افراد در روزهایی مشخص شده مشغول به خدمت به مراجعین و تمام افرادی که در آن شعبات حضور دارند می شود. مصاحبه ای با یکی از مرزبانان نمایندگی حسنانی مسافر علی به مناسبت فرارسیدن هفته مرزبان برای شما آماده کرده ایم و شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می کنیم.
 

سلام  خودتان را به رسم کنگره معرفی کنید؟

علی هستم مسافر ،تخریب بیش از 15سال ،آنتی ایکس شیره_تریاک _هروئین ،مدت سفر اول 12ماه،رهایی 22 ماه راهنمای عزیزم آقای علی اشکذری ورزش شنا والیبال

از شرایط دوران مصرف برای ما بگویید و این که چرا به فکر درمان و چگونه با کنگره آشنا شدید؟

در دوران تخریب مصرفم تریاک بوده و بعد شیره ودر نهایت به هروئین ختم شد در دوران مصرف اعتیاد زندگی نا بسامانی داشتم روح و روان خوبی نداشتم که روزی یکی از آشنایان که در کنگره در حال درمان بود کنگره رابه من معرفی کرد و من توانستم که درمان را در کنگره شروع کنم.

پروسه درمان در کنگره و در سفر اول برای شما چگونه بود؟

در نخستین روزهای سفر اولم چیزی متوجه نمیشدم وچون مصرفم هروئین بود شربت ot با بدن من سازگار نبود ولی به حرف راهنمای خودم گوش کردم و صبر کردم و زمانی که پله اول درمان را طی کردم شرایط من روز به روز بهتر میشد تا اینکه توانستم سفر اولم را با حال خوش به رهایی برسانم.

چه مسیری را پشت سر گذاشتید تا به این جایگاه خدمتی برسید؟

در طول سفر اولم در امتحانات داخلی شرکت میکردم و در سفر دوم به دنبال خدمت کردن بودم که در امتحانات تازه واردین قبول شدم وبا مشاوره تازه واردین خدمت خود را شروع کردم و پس از آن در جایگاه دبیری و نگهبانی نیز خدمت کردم و تصمیم گرفتم که به موقع در جلسات حضور داشته باشم که در نهایت در انتخابات مرزبانی شرکت کردم ودر حال حاضردر جایگاه مرزبانی در حال خدمت هستم.

نگاه وانگیزه شما نسبت به جایگاه خدمت در کنگره چیست؟

خدمت در کنگره مانند حلقه های زنجیری می ماند که مارا به کنگره متصل نگه میدارد و در این جایگاه و جایگاههای خدمتی برداشتی ازآموزشها داریم که برای حال وآینده زندگی خودمان ذخیره میکنیم.

توصیه شما به کسانی که میخواهند این جایگاه را کسب کنند چیست؟

اینکه در سفر اول و دوم بطور مستمر در جلسات حضور داشته باشند و مطیع راهنمای خود باشند وحرمتهای کنگره را رعایت کنند.

توصیه شما به کسانی که در حال حاضر از دور پروسه درمان را نظاره میکنند چیست؟

روش درمان کنگره در دنیا بی نظیر است و خدارا شاکرم آقای مهندس دژاکام که یک ایرانی است مبتکر این روش هستند و کسانی که خواهان درمان هستند میتوانند در بهترین شرایط جسمی و روحی زیر نظر راهنماهای کنگره 60 بیماری اعتیاد خود را درمان کنند.

خدمت و سفر خوب در زندگی شخصی و اجتماعی شما چه نتیجه ای داشته است؟

خدمت در کنگره من را به حال خوش و تعادل رساند و از یک آدم بی مسئولیت به یک آدم مسئولیت پذیر تبدیل کرده است ودر حال خدمت به مسافرینی هستم که خواهان درمان خود میباشند.

 

تهیه از گروه سایت نمایندگی حسنانی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .