English Version
English

بزرگ‌ترین آفت در سفر اول بی هدف بودن و بی هدف ماندن در کنگره است

بزرگ‌ترین آفت در سفر اول بی هدف بودن و بی هدف ماندن در کنگره است

جمعیت احیای انسانی کنگره 60 در راستای شناخت بیماری اعتیاد و درمان آن همراه با ورود افراد مصرف‌کننده اعلام کرده است که مصرف‌کنندگان می‌توانند همراه با اعضای خانواده خود به عضویت کنگره 60 دربیایند. گفت‌وگویی که پیش داریم با اعضای خانواده‌ی یکی از مصرف‌کنندگان درمان شده  در شعبه‌ی ابن‌سینا این سازمان مردمی نهاد است.

سلام، لطفاً یک بیوگرافی مختصر از خودتان برای ما و خوانندگان بگویید؟

فاطمه: سلام دوستان فاطمه هستم، همسفر حمیدرضا آخرین آنتی ایکس مصرفی اپیوم و مدت ۱۰ ماه و ۵ روز در کنگره سفر کردیم با دارویOT و روش DST با کمک راهنمایی مسافر جناب آقای غلام حسین قربانیان و راهنمای بزرگوارم خانم سولماز در حال حاضر ۹ روز هم رها شده‌ایم.

چه زمانی وارد کنگره شده‌اید و تفکرتان چگونه بود؟

فاطمه: من حدوداً اواخر دی ماه ۹۷ به کنگره آمدم و با شناخت نسبی که از طریق کتاب‌ها داشتم وارد کنگره شدم ولی خب در فکرم هم نمی گنجید یک محیط آموزشی این چنینی برای افراد مصرف کننده به خصوص خانواده‌هایشان وجود داشته باشد.

بزرگ‌ترین آفت در سفر اول چیست؟

فاطمه: به نظر من بزرگ‌ترین آفت در سفر اول بی هدف بودن و بی هدف ماندن در کنگره است که باعث می شود آموزش‌ها را دریافت نکنیم و هیچ لذتی از بودن در کنگره و سفر خود نبریم و این سبب دریافت نکردن این همه انرژی خوب در کنگره می شود و آخرش هم مشخص است.

کدام وادی روی شما تأثیر بیشتری دارد؟

فاطمه: کتاب عشق، بذر جدیدی از زندگی را در من کاشت و روز به روز در حال رشد کردن است در اوایل وادی پنجم، در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست؛بلکه با رفتن و رسیدن آن را کامل می نماید. بسیاری از مشکلات مرا حل کرد که فقط دائم فکر می کردم ولی قدمی برای به انجام رساندن این تفکرات برنمی داشتم.

آیا با حضور در جلسات تغییری در خود احساس می کنید؟

فاطمه: بله، در هر جلسه آموزشی، مطالبی که گفته می شود یک قدم از قبل جلوتر می روم و این حس بسیار خوبی است.

دلیل جذب شما به کنگره چه بود؟

فاطمه: وقتی کتاب 60 درجه و عشق را می خواندم در وجودم حسی داشتم که تا کنون آن‌ها را تجربه نکرده بودم و دوست داشتم جناب مهندس را برای یک بار هم که شده از نزدیک ببینم و وقتی جهان بینی را باز کردم و چشمم به سفر خودشناسی افتاد، سریع جمله ای به ذهنم آمد که در کتابی خوانده بودم که خود شناسی بالاترین علم‌ها است و این مرا بسیار مشتاق کرد و بعد از چهار ماه توانستم مسافرم را راضی کنم مرا به کنگره بیاورد.

از اعتیاد همسرتان بگویید از چه زمانی مطلع شدید همسرتان اعتیاد دارد؟

فاطمه: دو سالی بود که احساس می کردم یک کارهایی می کند و رفتارش مثل قبل نیست.

 

بهترین لحظه زندگی‌تان؟!

فاطمه: خب برای من آشنایی با کنگره یک نعمت بزرگ است و با تمام وجود حس می کنم وارد دنیای جدیدی شده ام. ولی وقتی گل رهایی را مسافرم از دستان جناب آقای مهندس گرفت حس کوه نوردی را داشتم که به قله رسیده و کمی خستگی دارد ولی آرامشی تمام وجودم را گرفته بود و منظره‌ی زیبایی را در پیش رویم در این مسیر دیدم و خیلی خوشحالم که سلامتی‌اش را دوباره به دست آورد.

نقش هم سفر را در رهایی مسافر چگونه تلقی می کنید؟!

فاطمه: بسیار مهم است؛ چون به این نتیجه رسیدم که اگر برای رشد و آگاهی خودم سفر کنم و به حال خوب برسم ۵۰ درصد مشکلات حل می شود و می توانم حال مسافرم را درک کنم و کمی کمک حالش باشم.

چه نکاتی را رعایت کردید تا به رهایی رسیدید؟

فاطمه: با کاربردی کردن آموزش‌ها سعی کردم به حاشیه‌ها توجه نکنم و حدالامکان تنش‌ها را از زندگی‌مان دور کنم و در بعضی از این مسائل به این درک رسیده بودم که وقتی مسافرم بیماری‌اش درمان شود این مشکلات هم حل می شوند.

اولین سی دی که نوشتید جه بود و حس خود را درباره آن بگویید؟

فاطمه: آرامشی که از صدای آقای مهندس می‌گیرم مرا مشتاق به گوش دادن بیشتر به سی دی‌ها می‌کند، فکر می‌کنم سی دی وادی اول بود که به من طرز تفکر صحیح را می‌آموخت و صحبت کردن در لژیون در مورد سی دی وادی این قدر حال مرا خوب کرده بود که تا یک هفته انرژی داشتم.

آخرین سی دی چه بود که نوشتید؟ و در کل چند سی دی نوشته‌اید؟

فاطمه: آخرین سی دی توهم دانش بود و تا به حال ۴۵ سی دی نوشته‌ام.

 

تهیه گزارش و تایپ: هم‌سفر آرزو 

عکاس: هم‌سفر سمیرا

تنظیم: هم‌سفر مینا

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .