English Version
English

گزارش تصویری؛ نخستین روز اردوی بلده

گزارش تصویری؛ نخستین روز اردوی بلده

بیستمین اردوی سراسری آموزشی تفریحی در شرایط سخت، ساعت ۴ عصر روز پنجشنبه ۳۱ مردادماه، رسما آغاز به کار کرد. از صبح روز پنجشنبه اعضای اردو به مرور وارد اردوگاه شدند و پس از حضور همه اعضا تا ساعت ۲ بعد از ظهر، پیاده سازی وسایل ، مواد غذایی و استقرار در چادرها با همکاری و همیاری همه انجام پذیرفت.

ساعت ۴ جلسه کارگاه آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه اردوهای سراسری با نگهبانی دیدبان محترم اردو آقای علی خدامی، دبیری اردوبان اصغر منصوری و اردوبان علیرضا عیوضی آغاز به کار کرد. در ادامه جلسه مسئولین لژیونها معرفی شدند تا اعضای اردو با انتخاب خودشان در گروههای مختلف تقسیم شده و تقسیم کار یک هفته زندگی جمعی شاد و پرمهر در طبیعت انجام پذیرد.

در اردوی بیستم کنگره ۶۰ ، ۱۱منطقه چادر برپا شده است ‌که در هر منطقه ۱۲ چادر، سرپرستی یک بلد دار قرار دارد. بلد داران اردوبانان فارغ التحصیل و دانش آموخته از حداقل ۶ سال دوره کمک اردوبانی و اردوبانی هستند.

اردوی امسال با شرکت بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای رها یافته کنگره ۶۰ در زمین اردوی بلد نیما برگزار می شود که هرسال مسیر تکاملی خود را در جهت جاری شدن آموزش و خدمت به بهترین نحو ممکن طی کرده است. نظر شما را به گزارش تصویری از روز آغازین اردوی بیستم و برپایی چادرها جلب می نماییم.
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .