English Version
English

کارگاه‌ آموزشی لژیون سردار کنگره 60؛ نمایندگی پروین اعتصامی اراک

کارگاه‌ آموزشی  لژیون سردار کنگره 60؛ نمایندگی پروین اعتصامی اراک

جلسه هفتم از دور اول کارگاه‌های آموزشی عمومی لژیون سردار نمایندگی پروین اعتصامی کنگره ۶۰، به استادی «مسافر وحید»، نگهبانی «مسافر محمد» و دبیری «هم‌سفر سارا» با دستور جلسه «بهای خدمات رایگان کنگره ۶۰ چیست؟» روز پنج‌شنبه 17مردادماه ۱۳۹۸ در ساعت 15:30 بعدازظهر آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

دستور جلسه‌ای که ارائه‌شده است ازنظر من پاسخ آن کمی راحت و کمی پیچیده است. من هر چیزی که یاد می‌گیرم باید بهای آن را بپردازم؛ در مسئله اعتیاد هم این‌گونه است، زمانی که من مصرف‌کننده شدم بهای آن را با اعتیادم دادم، حال اگر کسی می‌خواهد درمان شود، اگر بهای آن را پرداخت نکند یعنی سفر درستی انجام ندهد، به رهایی هم نمی‌رسد.

کسی که مصرف‌کننده است باید به نهایت سختی اعتیاد برسد تا بتواند بهای آن را با تمام و کمال پرداخت کند، آنگاه با تمام وجود درمان را به‌خوبی حس می‌کند.

در تمام نظام‌های آموزشی پیش‌پرداخت وجود دارد ولی در جمعیت احیای انسانی کنگره 60 پیش‌پرداخت را از طریق خدمت دریافت می‌کنند. این خدمت در تمام جایگاه‌ها می‌تواند باشد.

یک عده در کنگره سطح علمی بالایی دارند، به‌این‌ترتیب در کنگره درزمینهٔ علمی خدمت می‌کنند و خدمت آن‌ها علمی است. یک عده دیگر ازنظر مالی قوی هستند و در این زمینه خدمت خود را ارائه می‌کنند مانند کمک به خریداری زمین، وسایل ورزشی، عضویت در لژیون سردار و... .

 

هر یک از افراد باید بدانند که در کدام زمینه قوی هستند تا بتوانند در کنگره خدمت کنند. هرچند این خدمت‌ها در مقابل خدمات کنگره صفر است. ما باید زکات درمان اعتیاد خود را بدهیم و این زکات همین خدمت ماست.

حداقل خدمت هم به نظر من در کنگره 60 همین حمایت از سبد در اجرای قانون یازدهم است که به بهترین شکل ممکن باید آن را حمایت کنیم.

انشالله همه عزیزان گرفتار مواد مخدر به کنگره بیایند و به درمان قطعی برسند و از خدمات کنگره ۶۰ به نحو مطلوب بهره‌مند شوند.

 

نویسنده: همسفر سارا
ویرایش: همسفر بهار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .