English Version
English

سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی در تهران برگزار می شود

سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد با حمایت ستاد توسعه علوم شناختی در تهران برگزار می شود

دکتر "آفرین رحیمی موقر" دبیر علمی این کنگره اعلام کرد: سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد توسط مرکز تحقیقات سلولی و مولکولی دانشگاه علوم پزشکی ایران و مرکز ملی مطالعات اعتیاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حمایت ستاد توسعه علوم و فن آوری های شناختی و نیز شماری از مراکز علمی و تحقیقاتی  به مدت سه روز از سی ام مرداد ماه امسال در مرکز همایش های بین المللی رازی تهران برگزار می شود.

وی گفت: پیشگیری از اعتیاد، درمان، بازتوانی و پرستاری اعتیاد، بیولوژی ، ژنتیک و فارماکولوژی اعتیاد ، آموزش در اعتیاد ، همه گیر شناسی ، ارزیابی های تشخیصی ، سم شناسی و شیمی مواد مخدر از جمله محورهای سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد است که توسط اساتید و صاحبنظران برجسته داخلی و بین المللی مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد.

وی افزود: روانشناسی و روانپزشکی اعتیاد، کاهش آسیب ها، بیولوژی اعتیاد و علوم اعصاب و نیز اعتیاد های رفتاری از دیگر محورها و مباحث این رویداد بین المللی است.

دبیر علمی سیزدهمین کنگره بین المللی دانش اعتیاد همچنین یادآورشد: این گردهمایی علمی ، تخصصی دارای  امتیاز بازآموزی برای پزشکان و متخصصان رشته های مختلف از جمله بیماری های داخلی ، روانپزشکی ، روانشناسی ، نورولوژی و سایر رشته های تخصصی است و شرکت سخنرانان داخلی و خارجی در حیطه های مختلف از ویژگی های این رویداد علمی بحساب می آید.

وی گفت: این رویداد با حضور و مشارکت ارزنده تمامی صاحبنظران و فعالان حوزه های مرتبط در سطح ملی و بین المللی برگزار و در مدت سه روز پربایی آن  سخنرانی ها، پانل های تخصصی، کارگاههای آموزشی با ارایه مقالات و سایر تولیدات علمی در رشته ها و موضوعات مختلف از جمله علوم پایه، بالینی، انسانی، اجتماعی، حقوقی نیز برپا خواهد شد.

به گفته وی این کنگره فرصت مناسبی است تا اساتید، صاحبنظران، اندیشمندان، پژوهشگران و دست اندرکاران، در سطح ملی و بین المللی، نقطه نظرات و تجارب خویش را در تمامی موضوعات در راستای محور های اصلی کنگره به اشتراک گذارند.

وی همچنین از پزشکان ، متخصصان ، پژوهشگران ، درمانگران و  علاقه مندان خواست با ارایه آخرین دستآورهای پژوهشی در قالب مقاله در این رویداد علمی مشارکت کنند.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .