English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 شعبه شفا

کارگاه آموزشی خصوصی مسافران کنگرۀ 60 شعبه شفا
جلسه سوم از دوره بیست و دوم کارگاه آموزشی خصوصی کنگرۀ 60 نمایندگی شفاء مشهد با استادی مسافر احمد، نگهبانی موقت مسافر هادی و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه (کار،تحصیل و قدرت) روز سه شنبه 22 مرداد ماه راس ساعت 17 آغاز بکار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احمد هستم مسافر

خداوند را شاکرم که مجدداٌ در این جایگاه قرار می‌گیرم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم.

دستور جلسه کار، تحصیل و قدرت است که یکی از دستور جلسات کنگره 60 است هرچند شاید این دستور جلسه زیاد یا مسئله درمان اعتیاد و کنگره 60 مرتبط به نظر نرسد، خصوصاٌ برای دوستان سفر اول که شاید زیاد، مسئله کار، تحصیل و قدرت را با اعتیاد و خماری ناشی از آن مرتبط ندانند و سوالاتی که در این زمینه برای خود من همیشه وجود داشت، اما دقیقاً این دستور جلسه از دستور جلسات کلیدی کنگره است که گره‌های زیادی را برای من باز کرد و قطعاً برای همه همین‌طور خواهد بود.

برای ملموس‌تر شدن موضوع می‌خواهم مختصری از آموزش‌هایی که در رابطه با این دستور جلسه در طول 4 سال گذشته کسب کرده‌ام را مرور کنم و سپس از مشارکت دوستان استفاده خواهیم کرد.

دستور جلسه را از انتها یعنی مؤلفه قدرت موردبررسی قرارمی دهیم.

همه ما می‌دانیم که آموزش‌های کنگره از طبیعت و نظام کائنات الهام گرفته است، اگر من احمد به طبیعت نگاه کنم می‌بینم که هر چیزی در کائنات از قدرت مناسبی برای ادامه حیات برخوردار نباشد، در هر جایگاهی باشد، محکوم‌به فنا است، مثلاٌ با کوچک‌ترین طوفان، اول درختانی از بین می‌روند که ریشه مناسبی نداشته و تنه آن‌ها کرم‌خورده است، در مورد حیوانات و جانوران نیز همین موضوع صادق است و به‌محض اینکه یکی از آن‌ها به هر دلیلی ضعیف‌تر از بقیه بشود موردحمله بقیه حیوانات قرار می‌گیرد، این موضوع به من نشان می‌دهد که برای کسب قدرت باید تلاش کنم تا بتوانم جایگاه خودم را حفظ نمایم.

انسان برای کسب قدرت به دو مؤلفه مهم کار و تحصیل نیاز دارد که هرچقدر این دو مؤلفه قوی‌تر باشند، برآیند آن‌ها که همان قدرت است، بیشتر خواهد بود. تحصیل فقط درس خواندن نیست، هرچند افراد زیادی، بی سواد کارش را به‌درستی انجام بدهند از موضع قدرت خلع می‌شوند و کم کم به سمت نابودی می‌روند.

من همیشه به تازه واردین عزیز عرض می‌کنم که همیشه باید افرادی در کنگره باشند که از پروسه درمان حذف شوند تا بقیه درس بگیرند که امیدوارم شما جزو آن دسته افراد نباشید که به‌واسطه عدم قدرت و توانائی در انجام سفر از پروسه درمان حذف شوید. سیستم کائنات هم به همین شکل است که هر موجودی کار خود را به نحو احسن انجام ندهند نهایتاٌ محکوم‌به فناست.

کار مثل درس و تحصیل است که هیچ زمانی را برای آن مشخص نکرده‌اند و هرزمانی می‌توان آن را شروع کرد ولی باید پله‌پله پیش رفت و وقتی دریک زمینه کاری، پیشینه‌ای نداریم بایستی شاگردی کنیم و این موضوع اصطلاحاٌ افت ندارد.

هر وقت انسان به این نقطه تفکر برسد که برای حفظ قدرت خود باید حرکت و کار کند و نیازی نیست که حتماٌ به دنبال کاری با مزایای عالی باشم بلکه باید بدانم که از پله‌های اول بایستی شروع کنم و کسب تجربه کنم تا با کسب تجربه وارد آن مقوله شده و موفق باشم.

در موضوع درمان اعتیاد و دستور جلسه باید عرض کنم که کار و تحصیل و قدرت خیلی مهم هستند ولی مهم‌تر از همه آن‌ها مسئله درمان اعتیاد است چون پیش‌نیاز کار و تحصیل و قدرت، درمان اعتیاد است ولی در کنار این درمان باید کار و تحصیل را هم انجام داد تا از گردونه قدرت حذف نشود، پس اولویت اول درمان اعتیاد است ولی در کنار آن نباید از کار و تحصیل و قدرت غافل بود.


از اینکه با سکوتتان به صحبت‌های من گوش دادید از همه شما سپاسگزارم.

در ادامه مرزبان مسافررضا پیام های مرزبانی را اعلام نمود.

ارسال: مسافر احمد لژیون دوم

نگارش متن: مسافر احمد لژیون دوم

عکاس: مسافر عباس لژیون سوم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .