English Version
English

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی سمنان

کارگاه آموزشی خصوصی کنگره60 نمایندگی سمنان

یازدهمین جلسه از دوره سی و هشتم ،سری کارگاه های آموزشی خصوصی نمایندگی سمنان به استادی مسافر میثم و نگهبانی مسافر مجید و دبیری مسافر احسان با دستور جلسه (کار،  تحصیل، قدرت) روز سه شنبه 22 مرداد ماه راس ساعت 17 آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان میثم هستم یک مسافر. خدا را شکر که این فرصت نصیبم شد تا در این جایگاه خدمت کنم. بسیار خوشحالم که در خدمت شما هستم.

دستور جلسه امروز کار تحصیل و قدرت می باشد. در دوران مصرفم تجربه کاری بسیاری دارم و هم ازنظر تحصیل که در زمان دانشجویی، اعتیادم را شروع کردم. به‌واسطه آموزش‌های که در کنگره گرفته‌ام باقدرت به سمت هدف‌هایم حرکت می‌کنم. ما در این دستور جلسه با  سه مؤلفه کار، تحصیل و قدرت روبه‌رو هستیم.

وقتی به زندگی یک مصرف‌کننده مواد نگاه می‌کنیم یا زندگی خودمان در زمان مصرف، اولویت کارهایمان مصرف مواد بود تمام زندگی‌ اش مصرف مواد بود حتی خوابش بستگی به مواد داشت. چنین فردی با ترس برای درمان پیش می‌رود که چگونه صبح سرکار برود و چگونه بتواند هفته‌ای سه جلسه به کنگره برای درمانش بیاید.

فرد مصرف‌کننده وقتی برنامه کنگره را می‌بیند برایش دوگانگی پیش می‌آید که چگونه بتواند این مراحل را پشت سر بگذارد. کنگره به فرد مصرف‌کننده یاد می‌دهد که در کنار  مصرف دارو که روی برنامه انجام می‌دهد همچنین یاد می‌دهد که روی کارهای روزمره اش برنامه‌ریزی کند. مقوله کار، یک ورودی و یک خروجی دارد.

انسان هم به همین شکل یک ورودی و یک خروجی دارد. یکی از این ورودی و خروجی ها برای جسم است که ازیک‌طرف غذا می‌خورد و از طرف دیگر دفع می‌شود. دوم در مقوله روان است که برای درمان آن احتیاج به زمان زیادی دارد. برای سفر اولی بسیار مهم است که کار کند.

منظور از کار کردن 8 الی 12 ساعت است نه این‌که کاری که شب و روز مسافر را درگیر کار کند که به سفر خود لطمه وارد کند. من خودم تجربه کار کردن در سفر اول را داشته‌ام و می‌دانم که چه راندمان بالایی دارد. فرد در کنگره بعضی از آموزش‌ها را در خود جای می‌دهد و این آموزش‌ها را باید کاربردی کند.

یک فرد بوکسور برای رسیدن به قهرمانی المپیک دائماً در حال تمرین کردن است. این تمرین کردن‌ها برای انجام مبارزه چنددقیقه‌ای در رینگ است؛ مانند یک سفر اولی که باکار کردن چرخ‌دنده‌های خود را به کار می‌اندازد و درزمانی که خسته و گرسنه است بعد از کار وارد خانه می‌شود و در آنجا حالش بسیار خوب می‌شود. ما در کنگره فردی به اسم راهنما داریم که مسیر یک سفر اولی را گذرانده و علم این کار را به دست آورده است.

این بسیار مهم است که برای موفق شدن علم را به دست بیاوریم. من زمانی که در کنکور قبول شدم و به دانشگاه رفتم مصرف مواد را شروع کردم ولی مصرف مواد را ادامه دادم و دانشگاه و درس و تحصیل خود را ادامه ندادم.

چند سال این دستور جلسه برای من تکرار شد تا الآن بتوانم بگویم من هم می‌توانم ‌درس بخوانم هم کارکنم و تدریس کنم. من دقیقاً آن چیزی که می‌خواستم در کنگره به دست آورده‌ام.چیزی که در کنگره به دست آورده‌ام قدرت بود که بسیار به دنبال آن بودم.

هر کاری قدرت می‌خواهد، انرژی باقدرت فرق دارد. یک فرد وقتی وارد مسیری می‌شود انرژی خود را می‌بیند و به مسیر ادامه می‌دهد ولی بعضی افراد قدرت این را دارند که در این مسیر علاوه بر خود دیگران را هدایت کنند. قدرتمندترین افراد روی کره زمین راهنمایان هستند. چون نه‌تنها خود بلکه دیگران را هدایت می‌کنند و باور فرد مصرف‌کننده را تغییر می‌دهند. در کنگره مسافران کم‌کم قدرت می‌گیرند. نمونه بارز این قدرت آزمون کمک راهنمایی امسال است که قدرت شعبه سمنان را دیدیم.

 
مرزبان کشیک:مسافر جلال
 
 
خدمتگذاران جلسه
 
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .