English Version
English

اطلاعیه اعلام شرح وظایف لژیون‌های سردار

اطلاعیه اعلام شرح وظایف لژیون‌های سردار

به تازگی برای نخستین بار شرح وظایف لژیون های سردار تهیه و منتشر شده است. در این خصوص گفت و گوی کوتاهی ترتیب داده ایم با دیده بان محترم لژیون‌های سردار، آقای علیرضا زرکش تا بیشتر و بهتر در جریان این موضوع قرار بگیریم.

 

با توجه به اینکه برای اولین بار شرح وظایف لژیون سردار تدوین شده است، لطفاً در این مورد توضیحات لازم را بفرمایید.

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر

چند سالی هست که لژیون‌های مالی تشکیل شده است  و با توجه به اهداف کنگره، لژیون سردار منسجم‌تر  و قانونمندتر به فعالیت خود ادامه می‌دهد. بنابراین کنگره تصمیم گرفت که یک شرح وظایفی برای لژیون سردار مشخص کند اعم از اینکه وظیفه لژیون سردار در کنگره چه هست؟ چه اعضایی می‌توانند عضو لژیون سردار بشوند؟ لژیون سردار چه کار می‌کند و چگونه فعالیت می‌کند؟ دبیر آن چگونه انتخاب می‌شود؟ و نگهبانش چگونه انتخاب می‌شود؟ زمان خدمت نگهبان و دبیر چقدر هست؟ و کسانیکه بخواهند عضو لژیون سردار شوند با چه حداقل‌هایی می‌توانند وارد لژیون سردار شوند و چه شرایطی داشته باشند؟

آقای مهندس تصمیم گرفتند شرح وظایف لژیون‌های سردار تدوین گردد تا اعضای کنگره که دور از شعبه اکادمی  هستند  بدانند که در لژیون سردار چه اتفاقاتی میفتد و چه وظایفی دارند. هر چه ما نسبت به کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم بیشتر اطلاعات و دانایی داشته باشیم، هم از خط و مش کلی آن فاصله نمی‌گیریم و هم شرح وظایفی که داریم می‌توانیم به بهترین شکل ممکن عمل بکنیم.

شرح وظایف مدون شد و اولین کاری که آقای مهندس کردند به سایت کنگره گفتند که آن را منتشر کند تا  اعضای کنگره در جریان این شرح وظایف قرار گیرند یعنی  وقتی در یک شعبه از یک سفر اولی یا یک سفر دومی ازلژیون سردار سؤال می‌شود دقیقه بداند شرح وظایفش چیست.

چگونه می‌توانند عضو لژیون سردار بشوند و مراحل آن چگونه است. بندهای آن‌هم زیاد نیست 21 بند  و دوتا صفحه هست  که لازم است همه  مطالعه بکنند و  اگر سؤالی هم داشتند  هر شعبه یک نگهبان لژیون سردار دارد، می‌توانند به نگهبان‌ آن شعبه مراجعه کنند. لژیون سردار  تنها لژیونی در کنگره است، که از مسافر و همسفر متشکل شده است  یعنی آقای مهندس این اجازه را داده که مسافر و همسفر در این لژیون حضور داشته باشند.

گروه همسفرها در کنار گروه مسافرها مشارکت می‌کنند اطلاعات و آموزش‌هایی که دارند را باهم تبادل‌نظر می‌کنند.. این خیلی مهم است که ما در کنگره باشیم و در آن جایگاهی که داریم خدمت می‌کنیم کامل خدمت کنیم بحث لژیون مالی این نیست که ما در روز گل‌ریزان هرساله یک مبلغی کم یا زیاد بپردازیم بلکه ما بابت این خدمت باید یک دستاوردی هم برای خودمان داشته باشیم و من از بچه‌های کنگره تقاضا می‌کنم که با بچه‌های لژیون مالی صحبت کنند. در جلسات از آن‌ها بخواهند که راجع این قضیه مشارکت کنند. برای من خیلی جالب است که کسانیکه در  لژیون سردار عضو شده‌اند شرایط مالی و شرایط تفکری آن‌ها بسیار متفاوت شده است، واقعاً از آن‌ها بپرسند  و از تجربیاتشان استفاده کنند.

 

دریافت فایل شرح وظایف لژیون های سردار (به صورت PDF)

 

شرح وظایف لژیون‌های سردار:

 

1-لژیون سردار: لژیون متشکل از مسافران و همسفران سفر دوم هر شعبه، که در جهت پیش برد اهداف مالی کنگره 60 فعالیت می‌نمایند.
 

2- شرایط عضویت در لژیون سردار: مسافران و همسفران سفر دوم می‌توانند با واریز حداقل مبلغ شصت میلیون ریال (شش میلیون تومان) به‌صورت نقد به‌حساب زمین کنگره به مدت یک سال مالی عضو لژیون سردار گردند.
 

3- سال مالی در کنگره 60، از گل‌ریزان یک سال تا گل‌ریزان سال آینده می‌باشد.
 

4- مسافران و همسفران سفر اول که 6 ماه از تاریخ ورود آن‌ها به کنگره گذشته باشد و تمایل به عضویت در لژیون سردار را دارند می‌توانند با صلاحدید راهنمای خود حداقل مبلغ شصت میلیون ریال (شش میلیون تومان) را به‌حساب زمین واریز نموده و عضویت خود را تا پایان سفر اول رزرو کرده و در جلسات لژیون سردار به‌عنوان مهمان شرکت نمایند.
 

5- اعضای لژیون سردار که تمایل دارند قبل از موعد گل‌ریزان مبلغ سالیانه خود را پرداخت نمایند، می‌توانند با واریز مبلغ شش میلیون تومان سالیانه به‌حساب زمین کنگره فرم مربوط به پرداخت پیش از موعد را تهیه و همراه کپی و اصل فیش واریزی تا زمان گل‌ریزان نزد خود نگه‌دارند.
 

6- مبالغ واریزی به‌حساب زمین کنگره توسط اعضای نمایندگی‌ها، پس از کسر 20% به‌عنوان ذخیره مالی هر شعبه نزد دفتر مرکزی جهت پشتوانه خرید، رهن و اجاره همان نمایندگی می‌ماند.
 

7- اعضاء که یک سال سابقه عضویت در لژیون سردار را دارند می‌توانند برای سال جدید حق عضویت خود را به‌صورت اقساط توسط چک و حداکثر در سه ماه پرداخت نمایند.
 

8- به اعضاء که مبلغ پانصد میلیون ریال (پنجاه میلیون تومان) به بالا پرداخت نمایند از طرف بنیان کنگره، نشان دنور (بخشنده) اعطا می‌گردد.
 

9- نام افرادی که یک ملک آماده و یا تمامی هزینه‌های خرید زمین و احداث یک نمایندگی را پرداخت‌نموده و به کنگره 60 اهدا نمایند، به‌عنوان نام نمایندگی ثبت خواهد شد. (مانند نمایندگی صالحی)
 

10- افرادی که قصد تشکیل لژیون جدید در هر شهرستانی را دارند، پس از کسب مجوز از بنیان کنگره باید حداقل مبلغ یک‌صد و بیست میلیون ریال (دوازده میلیون تومان) به‌عنوان ذخیره مالی داشته باشند.
 

11- برای احداث و راه‌اندازی شعبه جدید، پس از کسب مجوز از بنیان کنگره اعضاء بایستی حداقل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون ریال (یک‌صد و بیست میلیون تومان) به‌عنوان ذخیره مالی جهت خرید، رهن یا اجاره ملک داشته باشند.
 

12- در هر شعبه ایجنت و اسیستانت اعضای افتخاری لژیون سردار می‌باشند، نظارت و هماهنگی تشکیل جلسات منظم ماهانه لژیون سردار در شعبه همانند برگزاری سایر لژیون‌ها (لژیون ویلیام و لژیون درمان بیماری اعتیاد) و کارگاه‌های آموزشی بر عهده ایجنت و اسیستانت می‌باشد.
 

13- در جشن گل‌ریزان اعضا می‌توانند مبالغ خود را به‌صورت:

1. واریز از طریق کارت‌خوان شعبه
2. پرداخت چک
3. تعهد پرداخت در سررسید مقرر به‌حساب زمین کنگره 60
4. وجه نقد: به افرادی که وجه نقد پرداخت می‌نمایند باید قبض رسید همراه با امضاء تحویل‌گیرنده داده شده و جمع مبالغ دریافت نقدی جشن گل‌ریزان باید در همان روز به‌صورت یکجا و از طریق کارت‌خوان شعبه به‌حساب زمین واریز گردد و یا حداکثر در روز آینده به شماره‌حساب زمین کنگره واریز گردد.
 

14- در هر نمایندگی یک نفر از اعضای لژیون سردار به‌عنوان نگهبان لژیون و از طریق انتخابات بین اعضای لژیون سردار به مدت 7 جلسه انتخاب می‌گردد، که در صورت انتخاب مجدد اعضا، تا دو دوره یا 14 جلسه ابقاء می‌گردد.
 

15- در روز جشن گل‌ریزان، نگهبان و کلیه خدمات برگزاری جشن ازجمله استادی و دبیری نمایندگی بر عهده‌ی اعضاء لژیون سردار می‌باشد.
 

16- وظایف نگهبان لژیون سردار:

الف-انتخاب دبیر: برای انتخاب دبیر نگهبان فردی را از اعضاء لژیون سردار پیشنهاد می‌دهد در صورت موافقت گروه کار دبیر رسمیت پیدا می‌کند و دبیر در صورت عدم حضور نگهبان در حکم جانشین وی می‌باشد. لازم به ذکر است که اگر نگهبان از گروه مسافران انتخاب گردد الزاماً دبیر باید از گروه همسفران انتخاب و اگر نگهبان از گروه همسفران انتخاب شد دبیر باید از مسافران تعیین گردد.

ب- هماهنگی با ایجنت، اسیستانت و گروه مرزبانی جهت برگزاری جلسات ماهیانه، جشن‌ها، خدمتگزاری و تعیین استاد

ج- تهیه و تنظیم فرم عضویت اعضا و تحویل به دفتر مرکزی

د- شرکت در جلسات مستمر هماهنگی ماهانه لژیون‌های سردار که در دفتر مرکزی و با امضاء فرم حضور و غیاب انجام می‌گردد.

ه- تحویل تقدیرنامه‌های مالی از مرزبانی و تقدیر از اعضاء در جلسات خصوصی و عمومی
 

17- تهیه و تنظیم فرم صورت‌جلسه جشن گل‌ریزان مسافران و همسفران در پایان جشن و ارسال به دفتر مرکزی (امور مالی) بر عهده‌ی نگهبان و دبیر لژیون سردار می‌باشد.
 

18- برگزاری جلسات ماهیانه لژیون سردار در نمایندگی‌ها با دستور جلسات تعیین‌شده و تنظیم فرم صورت‌جلسه بر عهده نگهبان و ثبت و تنظیم خلاصه گزارش هرجلسه در دفتر دبیری به عهده‌ی دبیر می‌باشد.
 

19- هماهنگی اعضای لژیون سردار و انتخاب استاد در جلساتی که لژیون سردار خدمتگزار می‌باشد به عهده نگهبان و دبیر می‌باشد.
 

20- انتخاب استاد و هماهنگی با اسیستانت و مرزبانی در روزهای خدمتگزاری گروه همسفران به عهده دبیر همسفران با هماهنگی نگهبان لژیون سردار می‌باشد.
 

21- در زمان غیبت نگهبان، تمامی وظایف بر عهده‌ی دبیر می‌باشد.

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .