English Version
English

گفت‌وگو با یکی از اعضاء لژیون سردار نمایندگی شیخ بهایی

گفت‌وگو با یکی از اعضاء لژیون سردار نمایندگی شیخ بهایی

گفت و گو با یکی از اعضاء لژیون سردار؛ مسافر هوشنگ

لطفاً خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان هوشنگ هستم یک مسافر؛ آنتی ایکس مصرفی:تریاک ، مدت سفر یازده ماه به  روش دی اس تی به همراه داروی اوتی به  راهنمایی کمک راهنمای محترم علی آقا مدت رهایی ده ماه ،رشته ورزشی:بدمینتون. در ادامه سفر سیگار داشتم یازده ماه سفر کردم به روش دی اس تی و آدامس نیکوتین خوراکی  به راهنمایی حسین آقا مدت رهایی دو ماه.

سابقه عضویت شما در لژیون مالی از چه زمانی است؟

سال اولی است که در لژیون مالی عضو هستم.

هدف از تشکیل لژیون مالی در کنگره 60 چه بود؟

آقای مهندس تمام مسائلی را که در کنگره مدنظر قرار می‌دهند قطعاً یک هدفی  دارند و هدف از لژیون سردار این است که کمک‌هایی که اعضا کنگره 60 انجام می‌دهند را بتواند با آن زمین، ساختمان و ... بخرند. کسی که در کنگره 60 می‌آید و به درمان می‌رسد باید خودش را متعهد بداند که همان‌طور که کسانی بودند و کمک کردند و سر پناهی را فراهم آورده‌اند، او هم باید در این راستا کمک بکند.

چرا شما کنگره را به‌عنوان این‌که به آن کمک مالی بکنید انتخاب کردید؟

به نظر شخصی من هرجایی ، هر چیزی ، هرکسی را باید به معنی آن پی ببریم و وقتی به معنی آن پی بردیم آن را می‌فهمیم برای مثال من به معنی کنگره پی بردم و متوجه شدم کمکی که از طریق لژیون سردار می‌شود کجا می‌رود و در چه راهی خرج می‌شود و چقدر این کار دقیق است و این کمک‌ها  باعث می‌شود که یک فرد رها شود و اینکه من خیلی خوشحالم و باعث افتخارم است که با این کمک‌ها یک فرد رها شود.

شرایط عضویت در لژیون سردار را برای ما بیان کنید؟

وردی لژیون سردار باید حداقل پنج میلیون تومان به کنگره60  پرداخت کند و این بخشش باعث آرامش و برکت در زندگی می‌شود.

اثرات حضور در لژیون سردار را در زندگی خود چگونه حس می‌کنید؟

صد درصد؛ زمانی که هنوز وارد لژیون سردار نشده بودم به خودم می‌گفتم که کاش به من توانایی اعطا شود که بتوانم در لژیون سردار عضو شوم و این ذوق و شوق را داشتم که این کار را انجام بدهم. خوشبختانه عضو شدن در لژیون سردار  علاوه بر این‌که حس و حال خوبی را به من داده است باعث شده است که در زندگی من برکت وجود داشته است. و به این پی بردم اگر ما کمکی کنیم خداوند هم به ما کمک می‌کند و اگر گناهی داشتیم آن را می‌بخشد و امیدوارم که در آینده هم عضو لژیون سردار بشوم.

به نظر شما بخشش چیست؟ چرا باید بخشنده بود؟ چگونه می‌توان بخشنده بود؟

در قانون چهاردهم کتاب عشق نوشته‌شده است: شن‌های روان دو کار انجام می‌دهند اگر به آب نزدیک باشند به دریا می‌رسند و اگر به کویر نزدیک باشند به حول و گرد خود می‌چرخند و سرگردان‌اند. ما از این قانون می‌توانیم این نتیجه را بگیریم که افرادی که تمکن مالی دارند و درآمد خوبی دارند می توانند از سرانه سر ریز شده درآمدشان در راه‌های خیر کمک کنند اگر این کار را کردند رحمت خداوند که همان دریا و آب است شامل حالشان می‌شود و هر چه از آن مال بخشش‌ کنند بیشتر شامل حالشان می‌شود؛ اما اگر خساست را در پیش بگیرد و فقط به دنبال پول درآوردن باشند از آن پول نمی‌توانند استفاده کنند مانند همان شن‌هایی که در کویر هستند که با یک باد حداقل ده متر جابه‌جا می‌شوند.

توصیه شما به اعضا کنگره   60  برای عضو شدن در لژیون سردار چیست؟

تا زمانی که لذت بخشش را نچشند متوجه نیستند و  زمانی که این بخشش را انجام دادند متوجه می‌شوند. همان‌طور که خداوند لطفی می‌کند و به افرادی کمک می‌کند که ازلحاظ مالی قوی شوند ، توصیه می‌کنم که این کار را انجام دهند  و عضو لژیون مالی شوند. جلسات لژیون سردار هرماه یک‌بار برگزار می‌شود و  از آموزش‌ها و سخنانی که اساتید می‌زنند استفاده کامل را می‌برم. وقتی من این کمک را کردم مطمئنم خداوند اشخاصی را سر راه من قرار می‌دهد که کارهای روزمره من به‌خوبی انجام شود.

سخن پایانی؟

در پایان از دوستانی که تمکن مالی دارند خواستارم که  در لژیون سردار عضو شوند و وظیفه اعضا لژیون سردار این است که بقیه افراد را آگاهی کامل بدهیم که در لژیون سردار عضو شوند و زمانی که یک سال عضو شدند مطمعنا با لذت‌ها و برکاتی که خداوند در زندگی‌شان جاری می‌کنند نمی‌توانند دیگر عضو لژیون مالی نشوند. از بنیان‌گذار کنگره 60 کمال تشکر را دارم که این بستر را فراهم آوردند تا ما به رهایی برسیم، از ایجنت، کمک راهنمای محترمم علی آقا و اعضاء لژیون سردار کمال تشکر رادارم که از این عزیزان آموزش‌های زیادی گرفتم.

 

تهیه گزارش: نگهبان لژیون سردار مسافر مصطفی
نمایندگی شیخ بهایی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .