English Version
English

اوتی معجزه قرن

اوتی معجزه قرن

شربت OT معجزه قرن شناخته‌شده است البته اعتقاد کنگره بر این است که آسیب در سه ضلع جسم؛ روان و جهان‌بینی فرد وارد شده و هر سه ضلع باید ترمیم ...

وقتی از معجزه نام می‌بریم گمان می‌کنیم که معجزه فقط مربوط به گذشتگان و پیامبران است البته قابل قیاس نیست اما درحالی‌که موارد زیادی از علومی که امروزه کشف می‌شود و از درد و رنج بشر می‌کاهد به‌نوبه خود می‌توان گفت معجزه است چراکه همه درد و رنج بشر از علم‌های کشف نشده می‌باشد بنا بر آموخته کنگره علم پیچیده نیست و هر چیزی کلیدی دارد مهم این است به شناخت هر موضوعی واقف شویم.

از زمان‌های گذشته تاکنون بشر به دنبال راه حلی برای درمان اعتیاد بوده ولی متأسفانه جهل و نادانی باعث شد که هر بار با روی کار آوردن مواد جدیدی به خیال درمان، اعتیاد به مواد دیگری گسترش داده شود که هزاران بار بیشتر از تریاک اعتیادآورتر و مخرب‌تر بوده مانند هروئین، متادون و قرص‌های ترک اعتیاد.

تریاک موادی است که از گذشته‌های بسیار دور به‌عنوان دارو در پزشکی به علت داشتن فواید زیاد مورد استفاده قرارگرفته است اما به دلیل سوءمصرف، افراد گرفتار بیماری اعتیاد می‌شوند. هر نوع دارویی اگر بی‌رویه مصرف شود انسان را دچار مشکل می‌کند و هر چه روی افکار و اندیشه پرده یا حجاب می‌کشد به آن خمر گفته می‌شود. بیماری اعتیاد بر اثر جایگزینی مواد بیرونی به‌جای خمر طبیعی که بدن تولید می‌کند و فوایدش به نسبت مواد بیرونی دویست برابر است به وجود می‌آید.

به علت عدم شناخت این بیماری سالیان زیادی است که مصرف‌کنندگان دچار رنج و عذاب هستند. خوشبختانه با کشف روش دی اس تی و داروی معجزه‌گر OT و حل صورت‌مسئله اعتیاد معجزه رخ داد و با این روش هزاران مصرف‌کننده که خود و هم اطرافیانشان گرفتار این بلای خانمان‌سوز بوده‌اند نجات پیدا کرده و به زندگی عادی خود برگشته‌اند.

شربت OT معجزه قرن شناخته‌شده است البته اعتقاد کنگره بر این است که آسیب در سه ضلع جسم؛ روان و جهان‌بینی فرد وارد شده و هر سه ضلع باید ترمیم و به‌موازات هم رشد کنند تا درمان قطعی اتفاق افتد تا زمانی که جسم با دارو و جهان‌بینی با آموزش درست نشود روان به تعادل نمی‌رسد.

مسافر من تا زمانی که شیره مصرف می‌کرد آسیب کمتری داشت وقتی تصمیم گرفت ترک کند بر اثر جهل و ناآگاهی فکر می‌کرد اگر مدتی هروئین مصرف کند ترک آن راحت‌تر است و متأسفانه برای ترک هروئین به شیشه روی آورد و تخریب‌های بیشتری به خودش وارد کرد به‌طوری که در طول سه سال مصرف به جرأت می‌توانم بگویم به آخر خط رسیده بود اما خوشبختانه با آشنایی با کنگره ۶۰ و استفاده از شربت OT توانست تخریب‌هایش را بازسازی کند و به حال خوش برسد. امیدوارم خداوند اذن آن‌هایی که راه را گم‌کرده‌اند صادر کند تا طعم شیرین شربت OT و رهایی در کنگره را بچشند.



مرتبط با دستور جلسه هفتگی
نگارش کمک راهنما نصرت هم‌سفر علی
ویراستار و ثبت هم‌سفر بتول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .