English Version
This Site Is Available In English

روش DST مبنای علمی دارد

روش DST مبنای علمی دارد

جلسه نهم از دوره هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی صالحی۲ به استادی راهنما محترم مسافر سعید نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر اکبر با دستور جسله (DST و تجربه من از سایر روش ها) شنبه ۲۱ مهر 1403 ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان سعید هستم یک مسافر، خدا را شکر می‌کنم که مجدداً در این جایگاه هستم و آموزش می‌گیرم، در مورد دستور جلسه Dst و تجربه من از سایر روش‌ها، با توجه به اطلاعات موجود بالغ‌بر ده‌ها روش ترک اعتیاد وجود دارد که قسمتی از آن‌ها عبارت هستند از متادون درمانی، کپسول‌های دلتا، انواع قرص‌ها، ترک به‌صورت ناگهانی یا همان سقوط آزاد و دیگر روش‌های ترک که وجود دارد و هیچ‌کدام مبنای علمی ندارد و بر اساس این است که صرفاً بتوانند یک شخص مصرف‌کننده مواد مخدر را قطع مصرف نمایند که به هر ترتیبی است مصرف نکند.

یک روش دیگر که وجود دارد این است خون فرد را تعویض می‌نمایند که فرض را بر این می‌گذارند که صرفاً خون فرد مصرف‌کننده آلوده مواد مخدر است این در حالی است که با تعریفی که جناب مهندس از اعتیاد می‌نمایند درمان مواد مخدر مجموعه‌ای از درمان جسم، روان و جهان‌بینی است این در حالی است که خارج از کنگره تأکید بر روی جسم فرد مصرف‌کننده است، حالا کنگره از کجا به این رسید که درمان روان مکمل درمان جسم است، از نقطه صفر مرکزی که بخواهم بگویم این علم درمان اعتیاد توسط جناب آقای مهندس حسین دژاکام کشف شد. حرف D عبارت است ضریب کاهش یا افزایش دارو که ابتدای نام خانوادگی جناب مهندس نیز هست، S ضریب 8 دهم است و T نیز مدت‌زمان حدود ده الی یازده ماه درمان است.

همیشه برای من سخت بوده که مواد مخدر را به‌یک‌باره کنار بگذارم و زمانی که این مواد به‌مرورزمان از من گرفته شد، هیچ احساس به‌ اصطلاح خماری نداشتم الآن از دوستانی که سفر دومی هستند بپرسید همین حس را دارند ولی در روش‌های دیگر زمانی که مواد را قطع می‌کردم تا چند روز ممکن بود حالم خوب باشد ولی بعدازآن حال خوبی نداشتم ولی این روش DST باعث شد که به همین روش تدریجی خودم را هم بهتر بشناسم.

این مدت 21 روز تعیین‌ شده نیز نکته خاص خود را دارد، مثلاً هنگامی‌که به جنین نگاه می‌کنیم در شکم مادر بعد از 21 روز دیگر سقط آن مجاز نیست و گناه است یعنی بعد ز 21 روز از حالت لختگی درمی‌آید، مثال دیگر 21 روز زمان می‌برد که تخم‌مرغ تبدیل به جوجه شود، در مدت 21 روز سلول‌های پوست بدن مجدداً بازسازی می‌شوند که اگر دقت بفرمایید در هر دوره از سطح انرژی آن‌ها کاسته شده باعث چروک شدن پوست می‌گردد.

این روش در ابتدای امر برای خود آقای مهندس هم صرفاً بحث درمان مواد مخدر بود ولی الآن این روش مبنای علمی است که جهانی را تغییر داده است و با توجه به اظهارات جناب مهندس این علم باعث درمان بسیاری از بیماری‌ها است که قبل از آن هیچ درمانی برای آن‌ها نبود مثلاً در مورد درمان سرطان چنان چه فرد غده‌ای‌ در یک ناحیه از بدن داشت دیدگاه این بود که آن غده برداشته شود ولی روش Dst اعلام نمود که به‌وسیله دارو و زمان مناسب خیلی از بیماری‌ها که غیرقابل درمان است را هم می‌شود درمان نمود. از این‌که به سکوت خود به صحبت‌های من توجه فرمودید از شما تشکر می‌کنم.

تایپ:مسافر ناصر
تنظیم:مسافر محمدحسین
باتشکر از مسافران نمایندگی صالحی۲ 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .