English Version
This Site Is Available In English

روش DST یعنی برگشت از ضد ارزش‌ها

روش DST یعنی برگشت از ضد ارزش‌ها

نهمین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره ۶۰، نمایندگی رازی؛ با استادی راهنمای محترم پهلوان احمد، نگهبانی مسافر مرتضی و دبیری مسافر امیر با دستور جلسه "DSTو تجربه من از سایر روش ها" در روز شنبه 21 مهرماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان احمد هستم یک مسافر، خوشحالم امروز در این جایگاه قرار گرفتم، برای خدمت کردن و آموزش گرفتن. از نگهبان و ایجنت محترم تشکر می‌کنم که به من این فرصت را دادند تا خدمت کنم، من در کنگره متوجه شدم همه چیز صور آشکار و صور پنهان دارد، معنی DST برای من یعنی برگشت از ضد ارزش‌ها و  حرکت به سمت ارزش‌ها، ما از طریق جهان‌بینی و علمی که کنگره دارد برمی‌گردیم به خودشناسی.

چون ما به بیراهه رفتیم و از فرکانس خارج شدیم چون اعتیاد یکی از نشانه‌های اهریمنی می‌باشد، ما به خاطر یک سری از مشکلات برای اینکه به آرامش برسیم وارد بیماری اعتیاد شدیم، به راستی بهترین راه کدام است؟ راه رسیدن به جنت و آرامش پرهیزکاری است، ما هر آموزشی که در کنگره گرفته بودیم را عملیاتی می‌کنیم تا به آرامش برسیم، سفر اولی کم کم مصرف مواد خود را کم می‌کند اما این ظاهر عمل است، این در صحبت با صور آشکار اتفاق می‌افتد.

اما در صور پنهان اتفاقات خیلی بیشتر و بهتری می‌افتد، چون چشمه‌های درونی در حال جوشش هستند، در لژیون جونز هم با همین روش دی‌ اس تی افراد وزن خود را کم می‌کنند تا به بدن خودشان فشار وارد نکنند و دچار مشکل نشوند، این آموزش‌ها هم با ما همین کار را انجام می‌دهند از ضد ارزش‌ها فاصله می‌گیریم، تا به روشنایی خودمان برسیم، ما خیلی وقت ها دعا می‌کردیم که یک شخصی پیدا شود تا بتوانیم بیماری اعتیاد را حل کنیم، من امروز به این نتیجه رسیدم که ما سال‌ها بود که دنبال این موضوع بودیم تا بتوانیم از ضد ارزش‌ها برگردیم، قبلا خیلی روش‌ها بود که اشتباه و غلط بود در مورد حل بیماری اعتیاد که از آشنایان و اطرافیان به ما گفته می‌شد.

اما هیچ وقت به حال خوش نرسیدیم. چقدر بخشندگی خوب است، چقدر بخشندگی باعث می‌شود تا من تکامل پیدا کنم، آقای مهندس می‌گویند اگر عمل کنیم خالق می‌شوی اراده می‌کنی به وجود می‌آید، فقط کافیست تا عمل کنی، استادی مثل آقای مهندس که پیدا شده است تا راه را به ما نشان می‌دهد که در وادی هفتم هم بیان شده است که رمز و راز کشف حقیقت دو چیز است، خداوند هم در کتاب آسمانی به ما گفته است هرگز وارد وادی هفتم نمی‌شویم، هرگز با حقیقت نیکی پی نخواهی برد.

مگر از آنچه چیزی که داری بهترین را ببخشی، چون اگر وابسته آن باشی صدای من را نمی‌شنوی، خداوند در قرآن کریم این را بیان کرده است،  همه را برعکس کرده‌ام هر چیزی را می‌گویی آنها نمی‌شنوند مگر اینکه ما راه را نشان دهیم، دارما هم عمل صالح ما است، پس ما هر کاری که می‌کنیم به خاطر خودمان است، امروز در کنگره بیان ژن تغییر کرده است،

۹۵ درصد آن نیستی است، چه جسم و چه هستی اول باید یک چیزی در درون من باز شود تا به فهم آن برسم، امروز این در کنگره در حال اتفاق افتادن است، وقتی می‌گوییم آسمانی یکی از آنها پرهیزکاری است و دیگری هم انفاق و سوم هم به جهان‌های غیب است، من تا چیزی را نبینم نمی‌توانم آن را باور کنم، به هفته گلریزان نزدیک می‌شویم امیدواریم که بتوانیم همه به خوبی از کنگره ۶۰ قدردانی کنیم، از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید متشکرم.

تایپ: مسافر بهمن
بارگذاری: مسافرسجاد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .