English Version
This Site Is Available In English

ویروس، مخرّبی با ظاهر موجّه

 ویروس، مخرّبی با ظاهر موجّه

در ابتدای این سی‌دی در مورد شیشه صحبت شده است. زمانی که شیشه وارد ایران شد سال‌های ۸۲_۸۳ بود که به عنوان یک داروی محرّک بین همه شیوع پیدا کرد و تا جایی رسید که خیلی از مکان‌های ورزشی و سالن‌های زیبایی شیشه را به‌عنوان یک مکمل استفاده می‌کردند. آقای مهندس در همان سال‌های اولیه از سونامی شیشه صحبت کرد و به مسئولین هشدار داد. در این میان روش DST در درمان شیشه بسیار موثر واقع شد و این هم اتفاقی بود که معجزه DST را نشان داد. در ادامه سی‌دی گفته می‌شود؛ خیلی اوقات انسان حسابگرانه محاسبه می‌کند و بعد دچار یک‌سری بلایا و مصیبت‌هایی می‌شود که اصلاً تصورش را هم نمی‌کرد.

ما  تجربه‌ای که در کنگره داشتیم این قضیه را برایمان اثبات کرده است که مهم‌تر از امکانات و منافع و خواسته‌هایی که داریم قوانینی هستند که ما در پرتو آن قوانین و در سایه آن‌ها می‌توانیم با همدیگر و در کنار یکدیگر با صلح و آرامش زندگی کنیم و این در شرایطی هست که هم آموزش بدهیم و هم آموزش بگیریم تا از خیلی از آفت‌ها محفوظ باشیم. سختگیری‌هایی که در کنگره انجام می‌گیرد، در واقع مثل صافی عمل می‌کنند که مشخص می‌کند کسی که نیازمند است در کنگره باقی بماند؛ کسی که هنوز به احساس نیاز نرسیده و برایش چیزهای دیگر اولویت دارد، باید دنبال کار خودش برود تا زمانش فرا برسد.

در این سی‌‌دی گفته می‌شود ما سه نوع ویروس داریم. نوع اول که در مریضی‌ها خود را ظاهر می‌کند، نوع دوم ویروس کامپیوتر است که موبایل‌ها و کامپیوترها را درگیر می‌کند. سومین ویروس همان ویروسی است که در اندیشه انسان و ذهن او وارد می‌شود. این ویروس‌ها می‌توانند وارد قلعه عقل شوند و روی جهان‌بینی اثر بگذارند که به عنوان حقّه‌های نفس می‌شناسیم. چون اصلاً ویروس حقّه است، یعنی شکلش یک شکل موجّهی است. بعد که می‌آید می‌بینیم آنچه ما می‌پنداشتیم نبوده بلکه گانگستر و سارق بوده است‌ در ابتدا شکل خیلی خوبی دارند ولی وقتی وارد ذهن و فکر انسان می‌شوند شروع به خرابکاری و تخریب می‌کنند.

نویسنده: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر پریسا)لژیون اول)
ویرایش: راهنما همسفر پریسا (لژیون اول)
ارسال: همسفر سعیده رهجوی راهنما همسفر الهام (لژیون دوم)
همسفران نمایندگی دلیجان 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .