English Version
This Site Is Available In English

پیام‌آور صلح

پیام‌آور صلح

به‌راستی اگر نبود گام‌های بلند قلم، چگونه محتوی عشق به کائنات و انسان‌ها می‌رسید.
چگونه من، یک همسفر از سایت پویا و ارزشمند کنگره۶۰ استفاده کرده و بهره می‌برم؟
سایت کنگره۶۰ سفیر پرقدرت و پیام‌آور صلح و درمان اعتیاد است برای انسان‌های دردمند که سال‌هاست در رنج و گمشدگی به سر می‌برند ‌و چه‌بسا انسان‌هایی که از طریق سایت کنگره محرم این سیستم الهی شدند و با آموزش به درجات خدمت و بندگی خداوند نائل شدند.
تفکر عظیم آقای مهندس در اوایل خلق کنگره باعث شد که سایت کنگره متولد شود و ابزاری قدرتمند برای اهداف والای ایشان قرار بگیرد.
سال ۹۳ که همسفر کنگره۶۰ شدم راهنمایم فرمان داد دلنوشته بنویسم و در مسابقه‌ای که مادر کنگره خانم آنی بزرگ ترتیب داده بودند، شرکت کنم. دلنوشته‌ام در شعبه اول شد و از ایشان در جشن همسفر جایزه دریافت کردم. حس بسیار قشنگی بود. از آن به بعد نوشتنم درکنگره آغاز شد که بسیار در روند رشد و حال خوشم نقش داشت؛ زیرا خدمتی بود که ابتدا حال خودم را و در ادامه حال دیگران را خوب می‌کرد و بازتاب عشق و انرژی از همسفران به من ساطع می‌کرد تا اینکه سال‌ها بعد به عنوان مسئول سایت انتخاب شدم. واقعاً باورم نمی‌شد؛ زیرا شنیده بودم در کنگره جایگاه‌های خدمتی، افراد را انتخاب می‌کنند، پس ایمانم به خداوند و مسیر آقای مهندس بیشتر شد؛ چون بارها از ایشان شنیدم که وعده خداوند دروغ نیست.
خدمت سایت سراسر آموزش جهان‌بینی بود؛ هم سخت و هم سهل. گویا انسانی پخته‌تر از من ترخیص شد و گره‌های بیشماری در درونم باز شد که همچنان شکرگزار خداوند هستم.
زیبایی مسیر کنگره این است که جاری و پویاست و انسان‌ها یک به یک در جایگاه‌های خدمت قرار می‌گیرند و این بستگی به نیاز آموزشی است که باید هر فرد دریافت کند.
سایت کنگره۶۰ و وبلاگ نمایندگی‌های سراسر کشور باعث می‌شود اطلاعات و آگاهی‌های کسب شده در سیستم کنگره برای مشارکت همه‌ اعضاء گذاشته شود و جابه‌جایی اطلاعات و برداشت‌ها از نگاه هر انسان واقعاً شگفت‌انگیز است و باعث رشد، پیشرفت و حال خوش این قطره‌های اقیانوس عظیم می‌شود.
مکاتبات حسین و بیل دو دانشمند وقت، بسیار حس و حال خوب را به من همسفر می‌دهد و از تفکرات و پیوند محبت بین دو اندیشمند در دو قاره‌ جدا لبریز از نشاط و شگفتی می‌شوم.
سایت کنگره مسبب به روز بودن همه اعضاء بوده و مانع توقف دانایی می‌شود. مسئله‌ای که برایم جالب بود این بود که آقای مهندس برای سایت و فضای مجازی کنگره هم حرمت قائل شدند. همان‌طور که می‌دانیم همیشه در هر نقطه‌ای نیروهای تخریبی جولان می‌دهند و باید دائماً به هوش باشیم.
دلنوشته‌ها و مقالات بی‌شماری در سایت هست که می‌تواند حس نزدیکی و عشق میان اعضاء را افزایش دهد.
قطرات اشک از خواندن یک دلنوشته بسان آبی است روی آتش رنج هر کدام از ما که لطف بی‌کران خداوند ما را به این محفل سبز کشاند و برای این عمل عظیم شکر می‌کنم.
سایت کنگره قدرتمندانه بسیاری از شاخه‌ها را پوشش می‌دهد که فضای مجازی هم در تکمیل آن بسیار حائز اهمیت است. اینستاگرام و شبکه‌های پیام‌رسان نقش مؤثری در پیشبرد اهداف کنگره دارند.
یادم هست در دوران کرونا این شبکه‌های مجازی، حضور در لژیون‌های مجازی را شکل دادند و آموزش متوقف نشد و رهایی‌ها ادامه داشت.
ای عزیز اگر غمگینی قلم به دستانت هدیه بده و آن احساس لبریز و خفقان‌آور را روی کاغذ بغلطان. بنویس و از درون تهی شو تا جانی تازه کنی و حالی خوش را جایگزین آن درد و رنج نفس‌گیر کنی. ما پلی نیرومند به نام وادی سیزده داریم که آن محتوی را به کویر تشنه وجودمان می‌رساند و دست‌ها دوباره سیراب شده و شکوفه‌های عشق سر برخواهند آورد به شرط آن که خود را طلب کنیم.
در آخر از تمام اعضاء چراغ خاموش و عاشق سایت فارسی، انگلیسی و اینستاگرام کنگره۶۰ تشکر می‌کنم. از آقای مهندس، خانم شانی عزیز، مسئول سایت نمایندگی پرستار و مسئول سایت ورزش همسفران در بوستان ولایت نیز تشکر می‌کنم و بهترین‌ها را برای این عزیزان از خداوند خواهانم.

رابط خبری: همسفر نرگس مرزبان خبری بوستان ولایت تهران
نویسنده: راهنما همسفر مهری لژیون ششم نمایندگی پرستار
ویراستیاری و ارسال: همسفر حدیث رهجوی راهنما همسفر زهره، خدمتگزار سایت
گروه ورزش همسفران کنگره60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .