English Version
This Site Is Available In English

با آموزش‌های کنگره عشق و محبت جایگزین نفرت و ترس شد

با آموزش‌های کنگره عشق و محبت جایگزین نفرت و ترس شد

درراستای دستور جلسه صورت مسئله اعتیاد مصاحبه‌ای با مسافر علی اکبراز لژیون هشتم داشته ایم که توجه شما را به آن جلب می نماییم.
لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی بفرمایید؟


سلام دوستان علی اکبر هستم یک مسافر آخرین آنتی ایکس مصرفی مواد سنتی، روش درمان DST، داروی درمان شربت، OT، مدت ۱۰ ماه و ۱۳ روز سفر کردم با راهنمای محترم آقا ابراهیم در لژیون هشتم و به شکرانه خداوند و با دستان پرمهر آقای مهندس ۴ ماه است  که آزاد و رها هستم ورزش در کنگره باستانی و دارت.

در مورد واژه صورت مسئله اعتیاد برای ما توضیح بفرمایید و چه برداشتی داشته‌اید؟
در مورد صورت مسئله اعتیاد باید دانست که این واژه به معنی اصل موضوع، یا پیدایش و شروع یک موضوع را صورت مسئله می‌گویند و در ادامه صورت مسئله کلمه اعتیاد باید گفت، امروز به راحتی می‌توان با آموزش‌های کنگره در مورد درمان اعتیاد و حل صورت مسئله اعتیاد صحبت نمود. چون تا قبل از پیدایش کنگره ۶۰ در کل جهان هیچکس نتوانسته بود این صورت مسئله را حل نماید و امروز به طور کلی صورت مسئله اعتیاد حل و به نتیجه رسیده است.

با توجه به مثلث درمان بعد از درمان جسم و روان، چگونه یک مصرف کننده می‌تواند با به تعادل رسیدن این سه به درمان قطعی دست یابد؟
در قسمت مثلث درمان که شامل جسم، روان و جهان بینی است زمانی که قسمت فیزیولوژی جسم را مشکلش را برطرف کردیم، به صورت خودکار شروع به درمان روان هم صورت می‌گیرد، زمانی که جسم و روان به سمت تعادل حرکت نمود می‌بایست ضلع جهان بینی را هم شروع کنیم و زمانی که این سه مورد به حرکت درآمدند و به درستی به حرکت خود ادامه دادند، چه مدت حرکت بین ۱۰ الی ۱۱ ماه زمان نیاز دارد و یک سفر با کیفیت داشته باشند قطعاً به تعادل کافی و درمان قطعی می‌رسند اما برای ماندگاری این درمان ‌بایست سفر دوم را به مراتب با کیفیت‌تر و بهتر شروع و ادامه دهند.

ازتجربه خود پس از درمان و تغییراتی که حاصل شده در زندگی شما برای ما توضیح دهید؟
یکی از زیباترین تجربیات من در مورد درمان برمی‌گردد به زندگی بعد از کنگره ۶۰ در زندگی قبل از کنگره من در دنیای پر از جهل و ناآگاهی،ترس اضطراب و نگرانی به سر می‌بردم که برای سرپوش گذاشتن روی همه موارد از مواد مخدر استفاده می‌کردم که به مراتب بدتر و غیر قابل کنترل تر می‌شد اما زندگی بعد از کنگره آمد و اول از همه مواد مخدر را از من گرفت و با آموزش‌های ناب خودش همه نگرانی، اضطراب، ترس و جهل و ناآگاهی را از من گرفت و به جای آنها سلامتی، عشق، محبت و عمل صالح بخشیدن را داد و امروز حتی اگر خواسته آن را داشته باشم که به سمت مشکلات و باتلاق بروم نمی‌توانم چون من را بیدار و آگاه از جهان فعل، جهان ذهن و حتی جهان خواب نمود و به نظر من هیچ تجربه‌ای به این زیبایی برای من نمی‌تواند باشه که به بیداری و آگاهی رسیده باشم.

کلام آخر:
امیدوارم که افراد خواهان درمان اعتیاد هرچه زودتر با کنگره ۶۰ آشنا بشوند و اذن ورودشان صادر بشود تا درمان و تغییر را به زیبایی تجربه کنند و به کمک همدیگر این آتش ویرانگر را خاموش کنیم.


تایپ وویرایش: مسافر محمد ل ۶

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .