English Version
This Site Is Available In English

علم بخشش

علم بخشش

سلام دوستان علیرضا هستم یک مسافر ان‌شاءالله آبان‌ماه گلریزان را خواهیم داشت؛ بنابراین تا گلریزان فقط چند هفته داریم.

نگهبان و دبیر و خزانه‌دار لژیون سردار خیلی می‌توانند در این قضیه تاثیرگذار باشند و باید به مسئولیت‌شان توجه داشته باشند و به حرفی که می‌زنند اعتقاد داشته باشند و دیگران را تشویق کنند. قدرت کلمات در حسی است که در آن نهفته است و قطعاً نتایج را متفاوت می‌کند و به این خاطر است که یک فرمانده دستور حمله می‌دهد و همه فرار می‌کنند ولی یک فرمانده دیگر دستور حمله می‌دهد و همه حمله می‌کنند، باید خود فرمانده نفر اول حمله باشد و بعد فرمان حمله بدهد و وقتی جلو برود همه می‌آیند.

کسی که خدمت مالی را باور ندارد یعنی آقای مهندس دژاکام را باور ندارد. چون آقای مهندس در بخشش تعریف شده‌اند و ما نمی‌توانیم یک قسمتش را بازی و قسمت دیگرش را بازی نکنیم و باید همه جای این زمین بچرخیم.

حتماً پهلوان دعوت کنید، راهنما، سفر دومی و حتی کسانی که پول می‌دهند با یکدیگر فرق دارند چون یکی پول می‌دهد تا بهشت را بخرد، یکی پول می‌دهد تا پول دار شود و یکی دیگر پول می‌دهد تا تولید شادی کند، یکی لذت می‌برد و این‌ها همه فرق دارد و سعی کنید که خدمت‌گزار‌هایی دعوت کنید که این حس‌ها را با خودشان دارند.

ما در کنگره حرف یکدیگر را می‌فهمیم و باید در مورد لژیون سردار صحبت کنید. ما خدمتگزار کم‌خرد نداریم و همه متوجه می‌شوند اگر در مورد لژیون سردار صحبت کنید.

کلمات با کلمات فرق می‌کنند، لذت با شادی فرق می‌کند، ما چون فرق این‌ها و معنی را نمی‌دانیم بنابراین نیروی منفی هم در این وسط بازی می‌کند؛ لذت انفرادی است، خریدنی است، ترشح دپامین می‌کند؛ ولی شادی این‌گونه نیست، شادی انفرادی و خریدنی نیست، تکی هم نیست و در جمع است، تولید سروتونین می‌کند یعنی دقیقاً هورمونی که مقابل دپامین است.

لذت به جسم است ولی شادی در جمع و خدمت کردن است، شادی پایدار و لذت بسیار گذرا است، کسی که وارد لذت می‌شود در نهایت وارد مسلخ می‌شود، همان نیروی شیطانی، ولی بازی شادی درنهایت دست شما را در دست راستی می‌گذارد، آن کاری که کنگره انجام می‌دهد و آقای مهندس کنگره را طوری طراحی کرده‌اند که شما در نهایت پاهایت در زمین نیست،

قطعاً بحث علمی است؛ چون بخشش هم علم است. ما چون گاهی یک تیکه‌هایی را نمی‌بینیم جور دیگر انجام می‌دهیم و در حقیقت بحث علمی است. در پول دادن حس تو تعیین‌کننده است؛ اگر بخواهی لذت ببری و دیگران ببینند، هیچ اتفاقی نمی‌افتد ولی اگر قرار باشد با این خدمت دل دیگران را شاد کنی، این قضیه بسیار متفاوت خواهد شد. آقای مهندس اولین سوالی که از پهلوان می‌کند این است که آیا خواسته‌ای داری؟!

امیدوارم راجع‌به مطالبی که در کنگره است عمیق فکر کنیم و عمیق برداشت کنیم؛ سطح کنگره بسیار خوب است ولی هر آن چیزی که کنگره گفته است برای سفر دوم است، برای سفر اول نیست؛ اگر تزکیه و پالایشی است، بعد تعادل جسم است، اگر آباد کردن ویرانه‌ای است، برای سفر دوم است، در سفر دوم معرفت پیدا می‌کنند، شروع می‌کنند به عمل سالم انجام دادن، خدمت می‌کنند تا به عدالت برسند، این سرزمین ما، سرزمین عدالت نیست.

ما نمی‌توانیم به سرزمین عدالت برسیم مگر اینکه ضلع عمل سالم تا عدالت که بخشش و عشق و محبت است، از آن بگذریم و این توهم نیست و کنگره انسان را به جایی می‌برد که بتوانند فراتر از آن چیزی که احساس می‌کنند، احساس کنند. تو بدون اینکه به قیمت کالا نگاه کنی می‌توانی خرید کنی؛ چرا نمی‌توانی؟! چون بلد نیستی، چرا تاریخ ما تکرار می‌شود؟ چون بلد نیستیم و آدم‌های بخشنده‌ای نیستیم!

همه چیز در این بخشش خلاصه می‌شود. آمدن ما و حضور ما اینجا خوب است و مسیر درست است ولی تو باید حتما این بلیط طلایی را داشته باشی، چون آن کارها را انجام می‌دهی که اجازه پیدا کنی که خدمت مالی انجام بدهی.
این هفته، هفته سایت است. می‌دانید که بزرگ‌ترین شعبه کنگره سایت است.

به وسعت کل کره زمین آدم‌ها در لحظه می‌توانند از آن استفاده کنند. حتما سعی کنید مقاله بنویسید و در سایت بگذارید. نوشتن بسیار مهم است بخاطر این است که می‌گوید از قلم است که گام‌های بلندش در سراسر گیتی روان و جاری می‌شود، چون نوشته در ساختار می‌ماند. اگر یک نفر بخواند و یک نقطه تفکری در او ایجاد شود، یک هزارم درجه تغییر تفکری و درجه بدهد، آن وقت شما کارتان را انجام داده‌اید. در شهر عدالت تنهایی کسی را راه نمی‌دهند چون همه چیز در جمع است و باید بانی یک قضیه باشید.

آقای مهندس این کار را خودشان عملا انجام می‌دهند و این بستر را به وجود آورده‌اند که ما مشارکت کنیم. کنگره یک جاده و یک مسیر متفاوت است، ما اگر سالم و ورزشکار هم بودیم، نهایتاً در کنار خانواده بودیم ولی خویشتن را نداشتیم و تن به همراه خویشتن معنا پیدا می‌کند.

خویشی که هیچ تغییری نکند، دانایی و تفکر و اندیشه‌اش تغییر نکند؛ اصلا می‌توانستیم همچنین تفکر و اندیشه‌ای داشته باشیم که ببخشیم؟! این جاده‌ای که ما پیدا کرده‌ایم، بلیط را خیلی وقت پیش گرفته‌ایم ولی سعی کنیم این بلیط را نسوزانیم. پشتوانه این بستر تمام اعضای لژیون سردار هستند، خدمت مالی است.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .