English Version
This Site Is Available In English

پرداخت زکات حال خوش رهایی

پرداخت زکات حال خوش رهایی

جلسه دوم از دوره ششم لژیون سردار نمایندگی کاسپین به استادی راهنما مسافر منوچهر، نگهبانی راهنما مسافر حمید و دبیری راهنما مسافر احسان با دستور جلسه "از سایت و اینستاگرام در کنگره چگونه استفاده می کنم؟(مقاله نویسی)" روز سه شنبه 27 شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:45 آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:

از نگهبان لژیون سردار، دبیر و خزانه دار محترم و همچنین ایجنت شعبه سپاسگزارم که اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم و اولین مشارکت را داشته باشم. در ابتدا هفته سایت را به مرزبان خبری شعبه و دوستانی که در سایت چراغ خاموش خدمت می کنند تبریک عرض می کنم. همان طور که آقای مهندس هم فرمودند سایت و اینستاگرام کنگره 60 جزء حرکت بیرونی کنگره محسوب می شود. ایشان در سی دی نامه 7 هم فرمودند که آقای ویلیام وایت قرار است به همراه سه نفر از متخصصان در زمینه درمان اعتیاد در آمریکا یافته های خودشان را با آمار و ارقام کنگره 60 مقایسه کنند. این فعالیت ها همگی نشات گرفته از سایت است. اگر بخواهم در مورد لژیون سردار صحبت بکنم باید بگویم که در سی دی تیر و کمان استاد امین فرمودند وقتی در هر پله از داروی شما یک پنجم کم می شود دیگر به بدن شما فشار نمی آید. در مورد مسائل مالی هم همین طور است. من هم به مانند بسیاری از شما با هزاران مشکل و حال خراب وارد کنگره شدم. بعد از اتمام سفر اول متوجه شدم که این مکان جایی است که باید در آن هزینه بکنید. آقای مهندس بارها گفته اند که هزینه درمان یک مسافر حدود پنجاه میلیون تومان می باشد. درست است که خدمات کنگره کاملا رایگان است اما من باید به خودم بگویم در مدت ده سالی که در کنگره حضور داشته ام و در طول این سال ها به حال خوش رسیده ام، این حال خوشم را مدیون کنگره هستم. نباید یادم برود روز اولی که وارد کنگره شدم دیگر هیچ کس در بیرون از کنگره من را قبول نداشت. ولی در اینجا وقتی به عنوان تازه وارد خودم را معرفی کردم همه من را تشویق کردند و انرژی مثبت به سوی من فرستادند. در ادامه به رهایی و حال خوش رسیدم و اکنون باید من هم زکات این رهایی و حال خوش را پرداخت نمایم.

اگر در لایو چهارشنبه دیده باشید آقای مهندس شال پهلوانان را به ایشان اهدا کردند. این مراسمات انجام میشود تا ما بیاندیشیم که چه اتفاقی می افتد که یک فرد مصرف کننده به جایگاه پهلوانی میرسد. مثل پهلوانان شعبه خودمان آقا عارف و علی آقا. من چیزهای زیادی در کنگره آموختم. نظم و انضباط را آموختم. راه و روش درست زندگی کردن و حتی به پول رسیدن را در کنگره فراگرفتم. پس باید به نوبه خودم زکات این آموزش ها را پرداخت نمایم. اگر سال قبل شش میلیون تومان به لژیون سردار پرداخت کردم، امسال بایستی ده میلیون تومان پرداخت نمایم. زیرا آگاهی و اطلاعات من در این یکسال در کنگره بیشتر از قبل شده است. من در کنگره 60 یاد گرفتم برای بدست آوردن اول باید ببخشم. مثل ظرف پر از آب است. اول بایستی ظرف را از آب خالی کنید تا بتوانید آن ظرف را دوباره پر از آب نمایید. وارد شدن به لژیون سردار اذن ورود می خواهد. شما روز اول که وارد کنگره می شوید خودتان راهنمایتان را انتخاب می کنید. اما برای ورود به لژیون سردار اشخاص و نیروهای دیگری شما را انتخاب می کنند. امیدوارم برای همه دوستان این فهم در ادامه حاصل شود که عضویت در لژیون سردار به نفع خودشان است. گلریزان نزدیک است. امیدوارم همه دوستان مشارکت خوبی داشته باشند. امسال همه باید کمک بکنیم زمینی که توسط دوستان در قزوین خریداری شده است به بهترین شکل ممکن بهره برداری شود و این مهم مشارکت تک تک ما را می طلبد.

  • تایپ: مسافر احمد
  • تنظیم: مسافر محمدرضا
  • تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .