English Version
This Site Is Available In English

چرخه پر مهر و محبت کنگره

چرخه پر مهر و محبت کنگره

مشارکت همسفر رقیه (لژیون هفتم):

اولین روزی که من و همسرم متوجه شدیم که فرزندمان مصرف‌کننده شده زبان، فکر و اندیشه‌مان قفل شده بود و هیچ چیزی به فکرمان نمی‌آمد؛زیرا دو نفر از فامیل‌هایمان مصرف‌کننده مواد مخدر بودند و روزگارشان در کمپ‌ها می‌گذشت و بعد از برگشتن دوباره به مواد روی می‌آوردند به همین جهت کمپ فرستادن را از ذهن‌مان حذف کردیم. روز بعد همسرم گفت یک جای بسیار خوبی پیدا کردم.
پرسیدم از کجا؟ گفت: در اینترنت بهترین راه درمان اعتیاد را جستجو کردم و سایت کنگره بالا آمد.
آدرس گرفتیم و حضوری رفتیم وقتی به کنگره قدم گذاشتیم انگار وارد بهشت شدیم همه با لباس سفید مرتب و منظم نشسته بودند و استادی سخنرانی می‌کرد.
روش کنگره ۶۰ روش نوینی بود که هیچ جایی پیدا نمی‌کردیم.
بازدیدی که ما از سایت کنگره ۶۰ کردیم، متوجه شدیم که سایت کنگره ۶۰ بسیار پربیننده و پرطرفدار است و کسانی که رها شده بودند در همان سایت اعلام رضایت کرده بودند.

اکنون چهار سال از آن زمان می‌گذرد و ما درمان و بهبودی فرزندمان را مدیون زحمات بنیان کنگره آقای مهندس دژاکام می‌دانیم و با آموزش‌هایی که آن‌جا کسب کردیم؛ توانستیم حال خودمان را هم خوب کنیم.

به امید روزی که کنگره ۶۰ جهانی شود و به تعداد درماندگانی که در راه ماندند، افزوده و در راه کنگره قدم بگذارند.



مشارکت همسفر پریسا (لژیون سوم):

این‌جا حال خوب را به تعداد خیلی خیلی زیاد و نامحدود هدیه می‌دهند. هر کسی که این حال خوب شامل حالش می‌شود، علاوه بر کلی حس‌های خوب، یک حس عجیب دیگری هم تجربه می‌کند که آن حس، همان حس فاقد از هر گونه غرور و انتقال حس می‌باشد. او می‌خواهد که این حال خوب را دیگران هم تجربه کنند و این گونه اثر مرکب ایجاد می‌شود به خاطر همین نکته هست که می‌گویند: اساس کنگره بر پایه عشق و محبت است.
یکی از راه‌های مهم انتقال این احوال و حس‌های خوب، خدمت در سایت کنگره ۶۰ می‌باشد که خدمتگزار، بروزات فرد تجربه‌گر در مورد تمامی تجربه خود اعم از حال بد قبل از ورودش به این سیستم و برداشت‌ها و دریافت‌هایش در حین آموزش‌ها را به رشته تحریر در می‌آورد یا ویراستاری می‌کند تا در اختیار افرادی که در حال تحقیق در مورد کنگره برای حل مشکل‌شان هستند قرار دهد. از این راه، افراد زیادی می‌توانند بدون طی کردن مسیر خاصی یا صرف وقت زیادی به تحقیق در مورد بهترین روش ورود به روشنایی و روش قطعی درمان اعتیاد دست پیدا کنند و در فاصله نه چندان دوری به این چرخه پر مهر و محبت بپیوندند.

این هفته را مهندس بزرگوار برای گرامی‌داشت و شکرگزاری از خدمتگزاران سایت در نظر گرفته‌اند و من از ایشان و از تمامی خادمین پرمهر، کوشا و پویای سایت سپاسگزارم و به ایشان می‌گویم که این  درخشش، گوارای وجود پراحساس‌تان باد.

نویسنده: رابطین خبری سایت
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .