English Version
This Site Is Available In English

مسیر روشن

مسیر روشن

جلسه‌ی یازدهم از دوره بیست و پنجم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین، با استادی مسافر محمدرضا، نگهبانی مسافر یزدان و دبیری مسافر بهروز با دستور جلسه " از سایت و اینستاگرام در کنگره ۶۰ چگونه استفاده می کنم؟ (مقاله نویسی) " سه‌شنبه 27 شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
خدا را شاکرم که بار دیگر توفیقی حاصل شد که تا در این جایگاه قرار بگیرم از نگهبان و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که اداره و مسئولیت جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم و از راهنمای خیلی خوبم تشکر کنم که به من اعتماد کردند در این جایگاه باشم. ابتدا از جناب آقای مهندس و خانواده محترم ایشان و همچنین خانم شانی ایجنت اینستاگرام تشکر می‌کنم که این بستر و برای ما فراهم کردند تا کسب آموزش کنیم. در زمان قدیم راه ارتباطی فقط نامه و تلگراف بود ولی فضای موجود فعلی که همین فضای مجازی فعلی است، خیلی آسان و قابل‌دسترس می‌باشد ولی این فضای مجازی یا همین اطلاعات نامحدود در بستر اینترنت می‌تواند هم مفید وهم خیلی مضر باشد و این اطلاعات اگر مضر و منفی باشد، حتی در سیستم ایکس من تخریب ایجاد می‌نماید. ما اگر مثلث نور، صوت و حس را در نظر بگیریم که نور همان تصاویر است و صوت هم اخباری است که من از فضای مجازی دریافت می‌کنم و همه آن‌ها می‌تواند در حس حال ما تأثیرگذار باشد و خدا را شاکر هستم که اینچنین بستری وجود دارد تا ما بتوانیم کسب آموزش کنیم و این مجموعه و سایت کنگره 60 می‌باشد که خیلی راحت در اختیار ما می‌باشد.

همه ما در کنگره 60 خدمتگزار کنگره 60 هستیم و وظیفه خودمان است که سایت و اینستاگرام را حمایت کنیم. باید بگویم که خدمت در سایت چراغ خاموش است یعنی اینکه نوری در زندگی دیگران ایجاد نماییم و شمعی در دل خودمان روشن کنیم. نکته مثبت اینکه وقتی یک دلنوشته بر روی سایت قرا می‌گرفت وقتی آن را مرور می‌کردم، واقعاً روی حس و حال من خیلی تأثیر می‌گزارد. نکات مثبت دیگر فضای مجازی این بوده است که واقعاً اگر این بستر و فضای مجازی مناسب در زمان کرونا وجود نداشت مشخص نبود که چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا اکثر آموزش‌ها و تشکیل لژیون‌ها از طریق همین فضای مجازی و سایت قرار می‌گرفت و چقدر این تفکر می‌تواند مثبت و مفید بوده باشد. در شعبه کاسپین خیلی از راهنمایان عزیز درگذشته زحمات زیادی کشیدند تا این مسیر برای ما شکوفا گردد. در آخر خدا را سپاسگزارم که در این جایگاه و در سایت خدمت می‌کنم و کسب آموزش می‌گیرم و تنها نکته مثبت و ماندگار شدن من در کنگره خدمتگزار بودن من می‌باشد. آرزوی من این است که تمام کسانی که خواسته خدمت دارند در جایگاه خدمتگزاری قرار بگیرند.

مرزبان کشیک: مسافر رمضان
تایپ: مسافر احمد، مسافر میثم
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در سایت مسافران کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .