English Version
This Site Is Available In English

خدمتی سراسر از عشق و آموزش

خدمتی سراسر از عشق و آموزش

جلسه هشتم از دوره پنجاهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی همسفران نمایندگی پرستار به استادی همسفر لیلا، نگهبانی همسفر مهسا و دبیری همسفر مریم با دستور جلسه «از سایت کنگره و اینستاگرام چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله نویسی» روز سه‌شنبه ۲۷ شهریورماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ آغاز به کار کرد.



خلاصه سخنان استاد:

همه ما می‌دانیم و در نوشتار قوانین کنگره ۶۰ آمده است که کنگره در دو حرکت درونی و بیرونی به راه خود ادامه می‌دهد. یکی از حرکت‌های بیرونی کنگره سایت، اینستاگرام، فضای مجازی و مقاله‌هایی است که در عرصه‌های علمی چاپ و ارائه می‌شود و از این طریق علم و پیام کنگره در سراسر دنیا در حال انتشار است.

سایت کنگره در حوزه اعتیاد و درمان آن به عنوان یک مرجع شناخته شده و بستری مناسب برای افراد خواهان رهایی، خانواده‌ها و همچنین پژوهشگران، استادان و پزشکانی است که در این حوزه فعالیت می‌کنند. در اصل سایت یک نمایندگی به بزرگی تمام نمایندگی‌های کنگره است و تعطیلی ندارد به قول معروف نمایندگی شبانه‌روزی است. ما از طریق سایت و فضای مجازی می‌توانیم صادرکننده علم راستین کنگره به تمام جهان باشیم.

از آن‌جا که اینستاگرام یک پلتفرم جهانی است و نگاه بنیان کنگره و افق دیدشان جهانی شدن جمعیت احیای انسانی کنگره است، جناب مهندس فرمودند در اینستاگرام صفحه‌ای داشته باشیم و فعالیت‌ها با زحمات خانم شانی عزیز و خدمتگزاران بخش اینستاگرام از این طریق به اشتراک گذاشته می‌شود.

به لطف آقای مهندس و خانواده محترم‌شان و تیم تحقیقاتی که با کنگره همکاری می‌کنند، مقالات علمی ‌کنگره در معتبرترین همايش‌ها و مجلات علمی مطرح می‌شود و حتی جایزه بهترین مقاله را هم دریافت کرده است.

بسیاری از مجموعه‌هایی که سایت و یا صفحه اینستاگرام دارند، مبالغ زیادی برای رباط سرچ مرورگر، دنبال‌کننده اینستاگرام و تبلیغات هزینه می‌کنند؛ ولی هدف و دید نگهبان کنگره ایمان، معرفت و عمل سالم است، اصلا پیگیر این موضوعات نیستند و معتقد هستند که علم حقیقی کنگره و محصول آن سندی بر درستی و راستی آن است و هر رهایافته نشان‌دهنده مسیر درست کنگره است.

حالا ما اعضای کنگره باید وظیفه خودمان بدانیم که برای رشد و بقای ساختار بیرونی کنگره کوشا باشیم و خیلی راحت هر کدام از ما می‌توانیم عملکرد خیلی بهتر از رباط‌ها داشته باشیم به این ترتیب که صفحه اینستاگرام کنگره را دنبال کنیم و در جستجوی مرورگر از کلمات کلیدی مثل روش DST، رهایی، مسافران، همسفران و مهندس دژاکام استفاده کنیم و با آدرس خود کنگره وارد سایت نشويم. ما می‌توانیم با ابزار جهان‌بینی و آموزش‌های کنگره محتوی سازی کنیم و با نوشتن مقاله، برداشت سی‌دی و دل‌نوشته‌ برای هرچه پویا شدن سایت کوشش کنیم.

خاطرم هست اوایل سفرم وقتی دل‌نوشته‌‌ام در صفحه پرستار بارگذاری شد، مسافرم لینک مشارکت را در گروه خودشان فرستاده بود و نوشته بود من به خاطر همسفرم حتما رها می‌شوم. دوستان خوبم دل‌نوشته‌های ما می‌تواند برای کسانی که در این سفر سخت قدم گذاشتند و کسانی که بیرون از کنگره سایت را مشاهده می‌کنند، نور امید و انگیزه ایجاد کند.

خدمت در بخش سایت برای من سراسر عشق، آموزش و حال خوب بوده است و مطالب شما عزیزان را با صدای خودتان می‌خوانم و ویرایش می‌کنم با شما هم حس می‌شوم. وقتی بعد از کارگاه‌های آموزشی مطالب استادان محترم را بار دیگر می‌شنوم و تایپ می‌کنم؛ انگار که در یک کلاس خصوصی شرکت کردم و افتخار شاگردی و آموزش مجدد را پیدا می‌کنم. خدمت سایت گره‌های زیادی را در من باز کرد. حمایت سایت و فضای مجازی و هر خدمتی در کنگره زکات حال خوب ماست و به شما توصیه می‌کنم اگر خدمت سایت به شما پیشنهاد شد بدون معطلی بپذیرید؛ زیرا حال خوب این خدمت قابل توصیف نیست.
در آخر از مرزبان خبری، خدمتگزاران بخش اینستاگرام و رابطین عزیز که با عشق و محبت خدمت می‌کنید، سپاسگزارم.

ورود همسفر فاطمه لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم) به سفر دوم جهان‌بینی


مراسم تقدیر از خدمتگزاران سایت


تایپ، ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
عکاس خبری: همسفر الهه لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .