English Version
This Site Is Available In English

استفاده بهینه از سایت

استفاده بهینه از سایت

مشارکت همسفر مریم (لژیون یازدهم):

جمعیت احیای انسانی کنگره ۶۰ به‌ عنوان یک سازمان مردم‌نهاد که در حوزه اعتیاد و مواد مخدر فعالیت می‌کند در سال ۱۳۷۸ تأسیس گردید و از درایت و تفکر فوق‌العاده بنیان کنگره ۶۰ بود که از همان سال‌های ابتدایی تشکیل این جمعیت، راه‌اندازی سایت اینترنتی در دستور کار قرار گرفت. همان‌ طور که می‌دانیم سایت کنگره ۶۰ اکنون به دو زبان فارسی و انگلیسی برای تمام افراد دنیا قابل‌ استفاده است و هر فردی می‌تواند اطلاعات کاملی در رابطه با درمان اعتیاد پیدا کند.
کنگره 60 در دو حرکت درونی و بیرونی به کار خود ادامه می‌دهد؛ سایت و اینستاگرام حرکت بیرونی هستند که روزانه پنجاه هزار نفر از دنیا بازدید می‌کنند و می‌تواند با کنگره آشنا شوند و این نشان دهنده کار و اعمال کنگره است و نشان دهنده ویترین کنگره است.
برای این‌که از نظر جهانی بهتر دیده بشویم؛ باید سایت را تقویت کنیم، هرجا لازم است لایک کنیم و مطالب را به اشتراک بگذاريم تا دیده شود.

من وظیفه‌ خود می‌دانم که هر روز به سایت کنگره ۶۰ مراجعه کنم و از مطالب و اخبار جدید استفاده کنم و هرکدام از ما با بازدید از سایت کنگره ۶۰، آمار بازدید این سایت را بالا می‌بریم و باعث می‌شود اگر فردی در هرجای دنیا در رابطه با درمان اعتیاد جستجو کند اولین سایت، سایت کنگره ۶۰ برای او به نمایش درآید و اطلاعات کامل و صحیح را در این زمینه می‌تواند دریافت کند.

مشارکت همسفر مریلا (لژیون پنجم):

استفاده از سایت، اینستاگرام و مقالات نشان از حرکت در مسیر بیرونی کنگره است. سایت کنگره ۶۰ روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر بازدید کننده دارد. برای اجرای فرمان بنیان کنگره ۶۰ و خدمت در سایت کنگره بایستی تک‌تک ما از سایت استفاده و مطالب را به اشتراک بگذاریم.

برای استفاده بهینه از سایت و اینستاگرام و مقالات کنگره ۶۰ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
۱ـ مطالعه و مشارکت: با مطالعه مقالات و مطالب موجود در سایت و اینستاگرام کنگره ۶۰، دانش خود را افزایش داده و در بحث‌ها و اعلام نظرات مشارکت کنیم.
۲ـ اشتراک گذاری محتوا: مطالب مفید و آموزنده سایت، اینستاگرام و آدرس سایت کنگره را با دیگران به اشتراک بگذاریم تا افراد بیشتری از آن بهره‌مند شوند.
۳ـ تولید محتوا: با نوشتن مقالات، دلنوشته‌ها و برداشت‌های خود از سی‌دی‌های آموزشی و دستور جلسات هفتگی به غنی‌تر شدن محتوای سایت کمک کنیم.

ایجاد وب سایت دو زبانه و از مهم‌ترین اهداف آن، افزایش مخاطبان از کشورهای مختلف است که به متون به همراه ترجمه نیازمند هستند بهترین مقصد برای آن‌هاست و برای توسعه کنگره در سطح بین اللمل و ارتباط با افراد با ملیت‌ها و زبان‌های مختلف بسیار کارآمد خواهد بود.

در ادامه مطلب در رابطه با دو زبانه بودن سایت کنگره ۶۰ باید دانست دارای مزایای زیادی از جمله موارد زیر است.
۱ـ دسترسی بیشتر: کاربران با زبان‌های مختلف می‌توانند به راحتی از مطالب سایت استفاده کنند.
۲- افزایش تعامل: تعامل و مشارکت کاربران بهبود می‌یابد.
۳ـ رقابت پذیری: سایت دو زبانه با تولید محتوای با کیفیت و ارزشمند با جذب مخاطبان میلیونی از ملیت‌های مختلف و بالا بردن سئو سایت و آمار بازدیدکنندگان از سایت می‌تواند کنگره ۶۰ را در سطح جهانی بیشتر مطرح کند.

نویسنده: رابطین خبری سایت
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .