English Version
This Site Is Available In English

دریای آموزش

دریای آموزش

جلسه دهم از دوره سی و هفتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی کاسپین؛ با استادی مسافر احمد، نگهبانی مسافر حمید و دبیری مسافر علی با دستور جلسه " از سایت و اینستاگرام در کنگره 60 چگونه استفاده می کنم؟ (مقاله نویسی) " یکشنبه 25 شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به‌ کارکرد.

سخنان استاد:
در ابتدا از خداوند بزرگ شاکر و سپاسگزارم، بابت این موضوع که زمان آن فرارسید تا این جایگاه پرانرژی را تجربه کنم. از نگهبان و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که اداره و مسئولیت این جلسه را به من واگذار نمودند تا خدمت کنم و آموزش بگیرم و از گروه مرزبانی، ایجنت محترم و راهنمای خوبم حمید آقا تشکر می‌کنم که به من اجازه دادند در این جایگاه قرار بگیرم. در ابتدای عرایضم، این هفته زیبا را، به جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان، بالأخص سرکار خانم شانی که ایجنت ایسنتاگرام کنگره می‌باشند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. این روز را به همسفر محترم آقای شهروز آذر پور که پایه‌گذار اصلی سایت کنگره 60 بودند تبریک می‌گویم و به کلیه دوستانی که در سایت شعب سراسر کشور فعالیت می‌کنند تبریک عرض می‌کنم. به خدمتگزاران دوره‌های قبل و حال حاضر سایت شعبه کاسپین که در حال خدمت در این جایگاه هستند هم‌عرض تبریک و شادباش دارم. اگر بخواهم از اهمیت استفاده از سایت کنگره بگویم باید عرض کنم برای اینکه انسان‌ها بتوانند با همدیگر تبادل‌نظر و تبادل اطلاعات داشته باشند، روش‌های زیادی وجود دارد. درگذشته این تبادل از طریق صحبت کردن و یا نوشتن صورت می‌پذیرفت.

به‌مرورزمان و با پیشرفت علم، این تبادل اطلاعات از طریق رسانه‌های جمعی صورت گرفت. تلویزیون آمد، ماهواره آمد و عصر کنونی هم که عصر شبکه‌های اجتماعی (social media) می‌باشد. همان‌طوری که استاد امین در کتاب جهان‌بینی فرمودند، هر ساختار برای اینکه بتواند به حرکت خودش ادامه بدهد، به دوتا مقوله و آیتم نیاز دارد. یکی حفظ و بقا، دیگری رشد و توسعه. کنگره 60 و جناب آقای مهندس در سه چهار سال اول آغاز به کار، روی آیتم اول که حفظ و بقا بود کارکردند. در ادامه و از سال 1382 با تفکر ژرف، درایت و دوراندیشی آقای مهندس کنگره روی قسمت دوم یعنی رشد و توسعه کارکردند که منجر به راه‌اندازی سایت توسط همسفر شهروز آذر پور گردید تا بتواند همگام با علم روز گسترش پیدا کند. آقای مهندس سایت کنگره را راه‌اندازی کردند تا مسئله درمان اعتیاد را به جهانیان معرفی کند و مردم اقصی نقاط ایران و جهان با فعالیت‌های کنگره 60 آشنا شوند. این‌گونه بود که متد بی‌نظیر DST به تمام دنیا معرفی شد. در حال حاضر معتبرترین، مهم‌ترین و به‌روزترین منابع اطلاعاتی درزمینهٔ درمان اعتیاد مختص کنگره 60 می‌باشد و واقعاً کنگره در این زمینه پیشرو است. آقای مهندس درجایی در مورد جنبه‌های مثبت و منفی فضای مجازی صحبت کردند و فرمودند که مطالب سایت کنگره 60 جزء جنبه‌های مثبت فضای مجازی هست چون سرشار از آموزش است. به‌نوعی سایت، بزرگ‌ترین نمایندگی کنگره 60 می‌باشد که همه افراد با هر سطح سوادی می‌توانند از مطالب آن استفاده نمایند. در پایان توصیه می‌کنم به صفحه اینستاگرام کنگره 60 و به فعالیت‌های سایت حتماً سر بزنید و از مطالب ناب آن نهایت استفاده را ببرید. نکته قابل‌توجه دیگری که برای من در سایت وجود دارد، مطالب پر از آموزش لژیون پزشکان می‌باشد. به همه شماها پیشنهاد می‌کنم که از مطالب لژیون پزشکان نهایت بهره را ببرید. از اینکه به صحبت‌های من گوش کردید، از همه شما سپاسگزارم.

مرزبان کشیک: مسافر ابراهیم
تایپ: مسافر احمد، مسافر میثم
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در سایت مسافران کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .