English Version
This Site Is Available In English

پیام رهایی در سایت کنگره 60

پیام رهایی در سایت کنگره 60

مشارکت همسفر مریم (لژیون دوازدهم):

سایت و اینستا‌گرام دو دنیا و مقوله جدا از هم هستند که در حال حاضر تمام دنیا در این برنامه‌های مجازی در حال چرخش هستند و به قول قدیمی‌ها از شیر مرغ تا جان آدمی‌زاد در آن پیدا می‌شود تا چندین سال پیش فقط از طریق کامپیوتر دسترسی به سایت امکان داشت؛ ولی در حال حاضر با وجود موبایل این دستگاه هوشمند این امکان راحت‌ شده و هر کجا که امکان آنتن دهی باشد؛ می‌شود به این دنیای پرهیاهو سرک کشید و از اطلاعات و خبر‌های روز دنیا مطلع شد و این کار حتی نیاز به سواد آن‌چنانی هم ندارد‌‌ با سواد مختصر هم می‌شود به این دنیای دیجیتالی وارد شد.

در جایی خواندم که وقتی وارد یک وب سایت می‌شویم یعنی اجازه ورود به یک مکان شخصی به ما داده می‌شود به عبارتی سایت، یک خانه اینترنتی و اکانت‌های اجتماعی هم مسیرهای مختلف رسیدن به این خانه هستند
در اصل وب سایت یک مرکز اصلی دیجیتالی است که از طریق موتور‌های جستجوگر و شبکه‌های اجتماعی می‌توان با این قسمت ارتباط فردی برقرار کرد و از مطالب و محتویات این درگاه از وب سایت استفاده نمود در واقع در این مکان به رایج‌ترین و مهم‌ترین سؤالات در اختیار مخاطبان قرار داده می‌شود؛ البته بدون این که آن‌ها نیازی به برقراری تماس و پرسیدن سوالاتشان پیدا کنند؛ چون سوال و پاسخ خودش در مطالب وجود دارد با داشتن ‌سایت همه اطلاعات به روشی منظم در معرض دید مخاطبان قرار دارد. با این توصیفات به قول استاد امین و جناب مهندس در زمان هم می‌شود برنامه ریزی کرد؛ زیرا دیگر مجبور نیستیم که به دنبال حاشیه‌ها برویم و مستقیم سراغ مطلب مورد نظر می‌رویم.

من و خانواده‌ام زمانی با سایت کنگره ۶۰ آشنا شدیم که دیگر هیچ امیدی به بهبود مسافرم نداشتیم؛ زیرا کلا رد داده بود و تا حد ممکن خودش را با انواع مواد مخدر داشت به نابودی می‌کشید تا خواهرم با معرفی یکی از همکارانش به این سایت وارد شد و آدرس نزدیکترین محل را پیدا کرد و با مراجعه به شعبه‌ و هم صحبت شدن با آقای اشکذری که آن زمان ایجنت شعبه حسنانی بودند و با راهنمایی‌های خوب ایشان ما راقب شدیم که مسافرم را حتما در این مکان پاگیر کنیم تا از این راهی که در پیش گرفته خلاص شود و باز شروع به تحقیق کردیم و آدرس شعبه مورد نظرمان را یافتیم و با مراجعه به این مکان مسافرم با سه جلسه‌ایی که با راهنمای تازه واردین گذراند با انتخاب راهنما آموزش گرفتن و سفر را شروع کرد و بعد از طی یک سال و هفت روز توانست رهایی‌اش را از دستان پر مهر جناب مهندس بنیان‌گذار این مکان امن و پر خیر و برکت بگیرد و هم اکنون هم در اینستاگرام کنگره ۶۰ از وقایع مهمی که در کنگره انجام می‌شود. مثل جشن‌ها، رهایی‌ها، مسابقات ساخت دانشگاه و حتی تاسیس شعبات جدید با خبر می‌شویم و همین طور از اطلاعات به روز کنگره مطلع می‌شویم.

امیدوارم زمانی برسد که آوازه کنگره ۶۰ جهانی شود و هر مصرف کننده‌ایی که نیاز به این مکان دارد؛ بتواند به آن دسترسی پیدا کند و از چنگال غول اعتیاد رها شود.

مشارکت همسفر مریم (لژیون چهارم):

این هفته را به تمام عزیزان خدمتگزار در قسمت سایت کنگره ۶۰ و اینستاگرام تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این خدمت خالصانه در زندگی تک تک این افراد مانند نور شود. یکی از بزرگترین لطف‌هایی که خداوند به من عطا کرده است انجام خدمت کوچکی در قسمت سایت و انتقال اطلاعات به همسفران بوده است و خدا را بابت این لطف هزاران بار سپاس می‌گویم.

سایت کنگره ۶۰ در واقع آلبومی زیبا می‌باشد که فعالیت‌های کنگره از این طریق به نمایش گذاشته می‌شود. سایت کنگره باعث می‌شود خیلی راحت به تمام فعالیت‌های به روز این خانواده دست پیدا کنیم و اغلب اوقات چراغی برای راه ما روشن شود که امید رهایی از بند اعتیاد اولین چراغ این راه می‌باشد. سایت کنگره در حوزه اعتیاد و درمان به عنوان یک منبع و سایت مرجع شناخته می‌شود که همیشه خبری جدید و دست اول در اختیار دارد و به بازدیدکنندگان ارائه می‌نماید و این نشانه حاکی از آن است که سایت کنگره ۶۰ دیده شده و به عنوان یک سایت فعال و پربازدید محسوب می‌شود و نتایج بسیار عالی آن باعث افتخار کشور عزیزمان می‌باشد.

امید که همه ما بتوانیم در انتقال درمان علم اعتیاد به انسان‌هایی که در اعتیاد و رنج به سر می‌برند و راهی برای رهایی پیدا نکرده‌اند؛ موفق باشیم.

نویسنده: رابطین خبری سایت
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .