English Version
This Site Is Available In English

از سایت و اینستاگرام کنگره60 چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی

از سایت و اینستاگرام کنگره60 چگونه استفاده می‌کنم؟ مقاله‌نویسی

همسفر لیلا:
خدمتگزاران سایت، خدمتگزار چراغ خاموش هستند. خدمتگزارانی که شاید هرگز کسی متوجه خدمت آن‌ها نشود و بدون آن‌که دیده بشوند خدمت می‌کنند. سایت کنگره ۶۰ به دستور آقای مهندس در سال 1382 به دو زبان فارسی و انگلیسی با یاری آقای شهروز آذرپور شروع به کارکرد. درزمانی که افراد کمی از اینترنت استفاده می‌کردند یا با آن اصلاً آشنایی نداشتند و یا حتی خیلی از مراکز سایتی نداشتند، سایت کنگره ۶۰ تشکیل‌شده بود.

مروزه استفاده از اینترنت یکی از مهم‌ترین واصلی‌ترین منابع اطلاعاتی است و کنگره ۶۰ نباید از این موضوع مستثنا باشد و باید همیشه به‌روز و با عکس‌العمل بالاتری برخوردار باشد تا بتواند با جهان ارتباط برقرار کند. سایت کنگره ۶۰ در درمان اعتیاد به‌عنوان یک سایت مرجع درآمده و در شناساندن کنگره نقش بسیار مهمی دارد. خیلی‌ از افراد هستند که از طریق سایت با کنگره 60 آشنا شده‌اند. سایت پل ارتباطی بین ما و جهانیان است که باید آن را جدی بگیریم و از مطالب و کلیپ‌هایی که در سایت و اینستاگرام قرار می‌گیرند، بازدید و لایک کنیم تا همیشه در بالای صفحه قرار داشته باشیم.

در پایان هفته سایت را ابتدا به جناب آقای حامد (ایجنت سایت) و تمامی عزیزانی که در گروه سایت کنگره ۶۰  و همچنین خدمتگزارانی که در سایت نمایندگی ایران خدمت می‌کنند تبریک می‌گوییم و امیدواریم همیشه موفق و سربلند باشند.

همسفر مژگان:

هفته سایت و اینستاگرام را خدمت عزیزان خدمتگزار سایت که چراغ خاموش در حال خدمت کردن هستند تبریک عرض می‌کنم. خدا قوت خدمت راهنمای محترم خانم زهره و مرزبان خبری خانم فریده عزیز. جایگاه‌های خدمتی کنگره ۶۰ هرکدام انرژی خاصی را دارند که هر کس باید خودش آن را تجربه کند و قابل‌بیان کردن نیست و خدمت در بخش سایت انرژی و آموزش فراوانی دارد. سایت کنگره ۶۰ سرشار از مطالب آموزشی و تجربیات افرادی است که جهان اعتیاد را تجربه کرده‌اند. من پنج ماه از سفرمان می‌گذشت که به‌عنوان عکاس خبری شروع به خدمت کردم و تا حدودی با عکاسی آشنا شدم، واقعاً کار خدمتگزاران سایت سخت است؛ چون همیشه باید آنلاین و به‌روز باشند. من خودم هرروز صبح وقتی‌که بیدار می‌شوم اولین کاری که می‌کنم مطالب سایت را چک می‌کنم و انرژی می‌گیرم. امیدوارم با حمایت از سایت و با نوشتن یک مقاله و یا دل نوشته بتوانید کمک کنید تا شخصی که در تاریکی اعتیاد است بامطالعه مطالبی درباره اعتیاد با کنگره ۶۰ آشنا شود و مثل شما به روشنایی و حال خوش ‌دست پیدا کند.

همسفر لیلا:

ابتدا این هفته را به همه عزیزان خدمتگزار در سایت تبریک عرض می‌کنم. سایت کنگره60 یکی از کاربردی‌ترین، منظم‌ترین و بی‌نقص‌ترین سایت‌ها است که تمام امکانات روی آن قرار دارد. کنگره ۶۰ یک صفحه در اینستاگرام دارد تا اعضا بتوانند از روند رو به رشد فعالیت‌ها در زمینه‌های گوناگون اطلاع یابند و از این منابع ارزشمند استفاده کنند. افراد بسیاری در این حوزه فعالیت می‌کنند، خدمت در کنگره ۶۰ بین افراد ارتباط برقرار می‌کند، بین افرادی که تولید محتوا می‌کنند و افرادی که بازدید و مطالعه دارند، انرژی و حس خوبِ این افراد از طریق مطالب به سایرین منتقل می‌شود؛ اما در خصوص مقاله‌نویسی هم  نوشتن به یادگیری بهتر کمک می‌کند. برای اینکه بتوانیم مطالب را درست بنویسیم باید خوب مطالعه کنیم و آن چیزی که می‌نویسیم بارها مرور کنیم، همین کار به روند یادگیری‌ ما سرعت می‌بخشد.

پس نتیجه می‌گیریم که سایت کنگره ۶۰ و آموزش‌های بی‌پایان آن می‌تواند تغذیه فکری مناسبی برای همه افراد باشد و در پایان از زحمات تک‌تک عزیزانی که در سایت فعالیت می‌کنند، سپاسگزارم و به همه عزیزان خدا قوت عرض می‌کنم.

 

تایپ: همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر پریسا (لژیون سوم)

ویراستاری و ارسال: راهنما همسفر زهره

همسفران نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .