English Version
This Site Is Available In English

منبع غنی

منبع غنی

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟

سلام دوستان میثم هستم یک مسافر. مدت مصرف 18 سال، آخرین آنتی ایکس مصرفی شیشه و تریاک، روش درمان dst داروی درمان شربت اوتی، ده ماه و یک روز سفر کردم به راهنمایی حمید آقا لژیون دوم، ورزش در کنگره شنا و باستانی، هم‌اکنون با دستان پرمهر جناب آقای مهندس 5 ماه است که از بند اعتیاد آزاد و رها هستم و در ادامه سفر سیگار داشتم به راهنمایی آقا جواد ویلیام 4 هم‌اکنون 3 ماه 2 روز که از نیکوتین هم آزاد و رها هستم.

کمی در مورد سایت کنگره 60 و خدمت در سایت بگویید؟

ابتدا این هفته را به جناب مهندس و خانواده محترم ایشان و همچنین از خانم شانی (ایجنت اینستاگرام) تبریک می‌گویم. سایت کنگره یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین مرجع اطلاع‌رسانی روش درمان کنگره درزمینهٔ اعتیاد می‌باشد، درواقع سایت کنگره 60 پیام درمان را به جهانیان معرفی می‌کند و به نظر خود شخص بنده نوعی ویترین در فضای مجازی برای فعالیت کنگره محسوب می‌شود. در سایت کنگره 60 مطالبی تحت عنوان گزارش جلسات کارگاهی، مقاله، دل نوشته و خلاصه سی‌دی‌ها و عملکرد لژیون‌ها، مصاحبه‌ها، پیام رهایی و تولد بارگذاری می‌شود و در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانیم از مطالب به‌صورت آنلاین استفاده کنیم به نظر خود من جمع‌آوری مطالب و تایپ و ویرایش کاری سخت اما لذت‌بخش می‌باشد و خیلی هم از این خدمت انرژی زیادی بهره‌مند می‌شوم و در کنار هم خدمت می‌کنیم تا یک مطلب روی سایت کنگره 60 قرار بگیرد.

از اهمیت سایت و نقش آن برای یک سفر و رهایی خوب را بیان کنید؟

سایت کنگره 60 یک منبع غنی و ارزشمند درزمینهٔ اعتیاد و درمان آن می‌باشد سایت کنگره 60 به خود بنده خیلی کمک کرده است. بنده خیلی علاقه‌مند به خدمت بودم و از راهنمای خودم درخواست نمودم که من ادامه سفر را  خدمتگزار باشم و راهنمای خیلی خوبم سایت کنگره 60 را به من معرفی کرد و من باذوق و شوق فراوان استقبال نمودم و این خدمت خیلی به ادامه سفر من کمک کرد و خدمت در سایت باعث گردید زمان بیشتری را در شعبه حضور پیدا کنم و تمام مطالب و نوشته‌ها و صحبت‌های استادها انرژی‌های زیادی را دریافت کنم و همچنین سفر خوبی را با خدمت در سایت تجربه کردم.

کلام آخر ...

خداوند را با تمام وجودم سپاس گزارم که مسیر کنگره 60 را به من نشان داد، از جناب مهندس بابت این بستر زیبا تشکر می‌کنم، از راهنمای عزیزم تشکر می‌کنم که با کمک و راهنمایی‌های ایشان به این حال رسیدم و خوشحالم که در سایت کنگره 60 نمایندگی کاسپین یک خدمتگزار هستم.

تایپ: مسافر مهدی
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در سایت مسافران شعبه کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .