English Version
This Site Is Available In English

مجازی در عین حال حقیقی

مجازی در عین حال حقیقی

دست‌هایی که کمک می‌کنند، مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.

زمانی که وارد کنگره شده بودم با آموزش‌ها و متد درمانیDST آشنا شدم و متوجه شدم که از طریق سایت هم می‌توان آموزش‌های زیادی را فرا گرفت. خدمت کردن در سایت تأثیر زیادی در زندگی من داشت و باعث پیشرفت من در نگارش و شیوه ویرایش مطالب شد، خدمت در سایت و فضای مجازی خدمتی است که شاید کمتر دیده بشود؛ ولی تأثیر بسیاری در ارتقاء انسان دارد.
سایت کنگره به دستور جناب مهندس در سال ۸۳ در دو بخش فارسی و انگلیسی شروع به کار نمود و توانست پیام تعداد بی‌شماری از انسان‌ها که از دام اعتیاد رها یافته‌اند را از طریق سایت به گوش جهانیان برساند و این سایت نه تنها برای افراد درگیر اعتیاد مفید است؛ بلکه برای محققانی که در این زمینه فعالیت می‌کنند نیز بسیار کاربردی می‌باشد و نکته دیگر این‌که ما صادر کننده این علم به جهان هستیم.
سایت کنگره ۶۰ تصویر کنگره در فضای مجازی است، تصویری کامل از آن‌چه در کنگره جریان دارد؛ به طوری که می‌توان در هر نقطه‌ای در دنیا از میان خطوط مجازی سایت به تمام بخش‌های کنگره سر زد در تمام جلسات و لژیون‌ها شرکت کرد و آموزش‌های زیادی را نیز فرا گرفت.
مطالب و اطلاعات سایت کنگره وسیله و ابزاری هستند که می‌تواند بهترین روزنه امید برای کسانی باشد که به دنبال راه حلی برای درمان اعتیاد خود بوده‌اند؛ ولی ناامید شده‌اند.

دنیای ما دائما در حال تغییرات است و یکی از این تغییرات در قرن اخیر ورود اینترنت و سامانه‌های دیجیتال به زندگی انسان‌ها می‌باشد، به طوری که هر چه جلوتر می‌رویم اینترنت و فضای مجازی نقش بیشتر و مهم‌تری در زندگی ما به عهده می‌گیرد و تنها کاری که ما می‌توانیم در مقابل این پیشرفت انجام بدهیم هماهنگ شدن با این تحولات است.

با تأسیس کنگره ۶۰ توسط آقای مهندس دژاکام و با تفکر و درایت بنیان کنگره بود که از همان سال‌های ابتدایی فعالیت کنگره، راه‌اندازی سایت در دستور کار قرار گرفت و در سال ۸۲ سایت کنگره ۶۰ به صورت آزمایشی و محدود شروع به فعالیت کرد و در آذر ماه همان سال سایت رسماً کار خود را آغاز کرد و روزبه‌روز پیشرفت حاصل نمود. تمام مطالب، کارگاه‌های آموزشی، فعالیت‌های نمایندگی‌ها، اخبار ورزشی و مقاله‌های کنگره در سایت منتشر می‌شود به طوری که سایت کنگره ۶۰ یکی از کامل‌ترین سایت‌ها می‌باشد و در حال حاضر نمایندگی‌های کنگره ۶۰ نیز در قالب وبلاگ‌ نویسی فعالیت‌های زیادی دارند و به صورت روزانه مطالب گسترده‌ای در این وبلاگ قرار می‌گیرد. سایت کنگره ۶۰ در کل جهان فعالیت دارد و یکی از بهترین سایت‌های درمان اعتیاد و جهان‌بینی می‌باشد در حوزه درمان اعتیاد به عنوان یک منبع و سایت مرجع شناخته می‌شود که همیشه مطالب علمی و گزارش‌های خبری جدید و دست اول را در اختیار ما انسان‌ها قرار می‌دهد. سایت کنگره در سال ۸۹ در سومین جشنواره اعتیاد و رسانه که با همکاری سازمان صدا و سیما و ستاد مبارزه با مواد در ریاست جمهوری برگزار گردید، در بخش رسانه‌های دیجیتال مقام اول را کسب نمود.

افراد و خانواده‌های زیادی درگیر اعتیاد هستند و زمانی که هر یک از اعضای کنگره مطالب و دل‌نوشته‌های خود را به اشتراک می‌گذارد شاید در دل حرف‌های آن‌ها کلمه‌ای باشد که راه‌گشای این افراد باشد. سایت کنگره هم مانند هر ساختار دیگری هدف دارد و یکی دیگر از قابلیت‌های سایت و فضای مجازی این است که محدود به زمان و مکان خاصی نیست و در هر زمانی قابل استفاده می‌باشد. جناب مهندس دژاکام برای استفاده درست اعضاء کنگره از فضای مجازی برای آن حرمت تعریفی کردند و فرمودند: فضای مجازی خود در نوع خودش فضایی است کاملاً حقیقی و آن‌قدر حقیقی است که از حقیقی هم حقیقی‌تر است.

در رابطه با مقاله نویسی هم آقای مهندس به این موضوع اشاره نمودند از زمانی که نوشتن سی‌دی در کنگره ۶۰ به صورت همگانی در آمد و همه خدمتگزاران سی‌دی می‌نویسند؛ پس به نوعی همه برای نوشتن مطالب در قالب مقاله آموزش دیده‌اند و همه اعضای کنگره اعم از مسافر و همسفر توانایی نوشتن مطالب را پیدا کرده‌اند.

هفته سایت را خدمت جناب مهندس و همه خدمتگزاران سایت در بخش فارسی و انگلیسی سایت کنگره ۶۰، اینستاگرام و فضای مجازی و همه عزیزان خانواده کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌نمایم.

نویسنده و تایپ: همسفر فاطمه لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون چهارم)
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .