English Version
This Site Is Available In English

کلید رسیدن به حقیقت

کلید رسیدن به حقیقت

جلسه دهم از دوره ششم لژیون سردار نمایندگی پرستار به استادی راهنمای تازه‌واردین همسفر رقیه و نگهبانی همسفر نيلوفر و دبیری همسفر معصومه با دستور جلسه «وادی هفتم (رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است؛ یکی یافتن راه، دوم آنچه برداشت می‌نماییم) و تأثیر آن روی من» در روز سه‌شنبه ۲۰ شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت  ۱۵:۰۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
عنوان وادی می‌گوید رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است؛ یکی یافتن راه و دیگری آن‌چه برداشت می‌نماییم.
رمز همان پیدا کردن راه و مسیر حرکت هست و راز آن‌چه که من برداشت می‌کنم و طی کردن و پیمودن مسیر تا رسیدن به حق و حقیقت است. رسیدن به حق و حقیقت یک کلیدی می‌خواهد که باید برای پیدا کردن هر حقیقتی کلید آن را پیدا کنیم. آقای مهندس این حقیقت را برای ما روشن کردند و در اختیار ما گذاشتند. درمان اعتیاد، چاقی، سیگار و لژیون سردار که همه دور هم نشستیم. در واقع ایشان این حقیقت‌ها را رمزگشایی کردند و خیلی راحت در اختیار من قرار گرفت و تنها باید این آموزش‌هایی که یاد می‌گیرم را کاربردی کنم.
من قبل از این‌که در سیستم کنگره قرار بگیرم فکر می‌کردم بخشش، گذشت و انفاق برای کسانی است که آن‌قدر ثروت دارند که با سرریز ثروتشان درمانگاه یا مدرسه می‌سازند و کار خیر انجام می‌دهند؛ ولی وقتی در مسیر قرار گرفتم و با آموزش‌هایی که گرفتم؛ فهمیدم من در قد و اندازه خودم قدم بردارم و به اندازه داشته‌هایم گذشت کنم و با گذشت کردن قطعا می‌توانم به جای بالایی برسم. با آموزش‌هایی که گرفتم وارد لژیون سردار شدم و خدا را شکر از سال ۱۴۰۰ به صورت مرتب در لژیون سردار خدمت می‌کنم و یکی از بزرگترین خیر و برکات این خدمت آرامشی بود که به من هدیه داده شد.
خیلی خدا را ‌شکر می‌کنم و از خدا می‌خواهم آن‌هایی که نتوانستند وارد لژیون سردار شوند و واقعا خواست آن را دارند به خواسته‌شان برسند و وارد این لژیون شوند؛ البته خواست به تنهایی کافی نیست؛ باید تلاش هم داشته باشند. من دوست داشتم که عضو لژیون سردار باشم البته خیلی حساب‌گرایانه حساب می‌کردم و نمی‌آمدم. باید در راستای خواسته‌مان تلاش هم داشته باشیم تا بتوانیم وارد لژیون بشویم و این آرامش و امنیت را دریافت کنیم.
امیدوارم که این دایره روز به روز بزرگتر شود و اعضای بیشتری در لژیون سردار عضو شوند و آن‌هایی که عضو لژیون سردار هستند، دنوری را تجربه کنند و دنورهایی که دوست دارند پهلوانی را تجربه کنند و در نهایت نشان بی نشان که روزی همه ما باشد و امیدوارم همه ما به این آرزوی قشنگ برسیم.

تایپ: راهنما همسفر معصومه (لژیون هفتم)
ویراستاری و ارسال: همسفر نیلوفر لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .