English Version
This Site Is Available In English

دانش کنگره موهبت الهی است

دانش کنگره موهبت الهی است

رمز و راز کشف حقیقت، در دو چیز است؛ یکی یافتن راه و دیگری آن‌چه برداشت می‌نمائیم.
گاهی اوقات فکر می‌کردم هر کاری که روی آن زیاد مکث و یا دقت کنم؛ حتما مسیر درستی است و به پایان خوشی ختم می‌شود و زمان زیادی را صرف پیدا کردن راهم می‌کردم؛ درصورتی‌که این تفکر اشتباه بود و باید با تفکر، تلاش و انتخاب راه درست به مقصد درست می‌رسیدم تا مسیرم به شکست و بن‌بست ختم نشود. پیداکردن راه درست در تمامی مراحل عمر و زندگی خیلی‌ مهم است در کنگره  هم همین‌طور است. همان‌‌طور که بیشتر اوقات آقای مهندس بیان می‌کنند ما در کنگره راه و مسیر درست را با آموزش جهان‌بینی و نوشتن سی‌دی به شما نشان می‌دهیم؛ ولی طی‌کردن و چگونه طی‌کردن آن به عهده خود مسافر و یا همسفر است که باید با تفکر و تلاش راه درست را پیدا کند. پیدا کردن راه به تنهایی مؤثر نیست؛ بلکه چگونه طی‌ کردن آن هم مهم است. ما انسان‌ها در زندگی بر سر دو راهی و پیچ و خم‌های زیادی قرار می‌‌گیریم و انتخاب آن بستگی به خودمان دارد. خیلی‌ از افراد به دلیل نداشتن صبر، تحمل و تفکر لازم به دنبال کوتاه‌ترین راه هستند که قطعاً به نتیجه نمی‌رسند و اگر هم نتیجه بدهد زودگذر است. برای رسیدن به هدف یک سری کارها را باید انجام داد، مثلاً یک مراجعه کننده به کنگره مثل مسافر یا همسفر باید تمام دانش و یا آموخته‌هایش در بیرون از کنگره را پشت در بگذارد و خودش به عنوان کسی که هنوز هیچ آموزشی ندیده وارد کنگره بشود و یا حتی اگر منصب، پست، مدرک و یا عنوانی دارد تا زمانی که تحت آموزش در کنگره قرار می‌گیرد باید از تجربیاتش چشم پوشی کند تا آموزش‌ها برایش بهتر تفهیم شود. یک فردی که مواد مخدر مصرف می‌کند در تاریکی و ظلمت به سر می‌برد و در مسیری تاریک و راهی نامشخصی که تمام مسیر پر از تله و دره‌های عمیق است، قدم برمی‌دارد. حال وقتی که همین مصرف‌کننده در مسیر کنگره قرار می‌گیرد راه برای او نمایان می‌شود.

خدا را شکر می‌کنم که جناب مهندس توانستند مسئله اعتیاد را حل کرده و در اختیار عموم قرار بدهند و هر مصرف‌کننده طالب آزادی و سلامتی بدون هیچ مشکلی می‌تواند در کنگره به سلامتی جسم، روح و روان برسد و همین طور که در کنگره گفته می‌شود باید به  گنج واقعی که گنج درون‌مان است، دست پیدا کنیم و این امر با قدم برداشتن در راه درست و صراط مستقیم امکان دارد تا ماموریتی که بر عهده انسان‌ها قرار داده شده را به نحو احسنت و درست انجام بدهند.

به امید روزی که این دانش و آگاهی‌ که در کنگره وجود دارد جهانی شود و دیگر مصرف‌کنندگان هم از این موهبت الهی بتوانند استفاده کنند.

نویسنده: همسفر مریم لژیون راهنما همسفر مهدیه (لژیون دوازدهم)
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون سوم)
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .