English Version
This Site Is Available In English

جان دوباره

جان دوباره

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان رضوان هستم یک مسافر
شاکر خداوند هستم که مسیر کنگره را برای من نمایان نمود تا از قعر تاریکی و ظلمات به‌سوی نور درحرکت باشم. (به عبارتی همان یافتن راه).
وادی هفتم به ما می‌گوید: رمز و راز کشف حقیقت در دو چیز است؛ یکی یافتن راه و دیگری آنچه برداشت می‌نماییم.
این وادی یکی از کلیدی‌ترین دستور جلسات در کنگره می‌باشد چون یافتن راه در درمان اعتیاد برای یک مصرف‌کننده بسیار مهم می‌باشد چه بسیار افرادی که به دلیل پیدا نکردن مسیر درمان اعتیاد به نابودی کشیده شده‌اند، درمان اعتیاد برای بشر از هزاران سال پیش نا‌مشخص و نا‌معلوم بود تا اینکه آقای مهندس حسین دژاکام به لطف خدا و با تفکر بالای خودشان موفق به کشف رمز و راز این حقیقت یعنی همان درمان اعتیاد و متد DST شدند و زندگی خود و هزاران انسان دیگر را که در ورطه نابودی بودند را نجات دادند. (به عبارتی آنچه برداشت می‌نماییم) و همچون رودخانه‌ای عظیم که در مسیر خود مزارع خشک و بی‌آب‌وعلف را جان دوباره می‌بخشد زندگی ما مصرف‌کنندگان را جان دوباره بخشید و ما را احیاء نمود. درمان اعتیاد و رمز و راز کشف این حقیقت، بزرگ و جاویدان بود و هست و خواهد بود ولیکن هنوز پس از گذشت سالیان متوالی باورش برای جهانیان غیرممکن است (مگر معنای آن بداند که آن چیست). اکنون ما مسافران می‌دانیم و این موضوع را باپوست و گوشت و استخوان خود لمس کرده‌ایم که درمان اعتیاد آن‌هم از هر نوع که باشد، امکان‌پذیر است.

اما بخش دوم این دستور جلسه پس از رمز و راز کشف حقیقت آنچه برداشت می‌کنیم می‌باشد. آقای مهندس پس از کشف این حقیقت بزرگ برداشت‌های زیادی را نیز از این موضوع نمودند که در‌واقع نجات دادن هزاران نفر انسان مصرف‌کننده مواد مخدر، یکی از این برداشت‌ها می‌باشد که طبق کلام خداوند هر کس که یک‌نفس را احیاء کند گویی تمام نفس‌ها را احیاء نموده است و نیز تلاش در درمان بیماری‌هایی از قبیل سرطان‌ها و غیره که به سیستم شبه افیونی بدن مرتبط می‌باشد که انشاا.. در آینده‌ای نه‌چندان دور نتیجه قطعی آن به گوش جهان خواهد رسید. امیدوارم که ما نیز در این راه ثابت‌قدم و استوار باشیم و همواره آموزش‌های کنگره را چراغ راه زندگی خویش قرار دهیم و در پایان از جناب مهندس و خانواده محترمشان و تمامی خدمتگزاران کمال تشکر و قدردانی رادارم.


نگارنده: راهنمای لژیون دهم؛ راهنما مسافر رضوان
تایپ : مسافر احمد
تنظیم: مسافر محمدرضا
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .