English Version
English

اقیانوس رحمت الهی؛ در باب وادی یازدهم

اقیانوس رحمت الهی؛ در باب وادی یازدهم

به نام قدرت مطلق الله

سلام دوستان، نادر هستم یک مسافر

در باب: وادی یازدهم وتاثیر آن روی من؛ چشمه های جوشان و رودهای خروشان، همه به بحر و اقیانوس می رسند.

خداوند یکتا را شکر گذارم که به این بنده گنه کار خود منت نهاد و مرا از دل تاریکی ها به طرف روشنائی ها هدایت نمود و نور ایمان را در دیدگانم پدیدار ساخت و مسیر کنگره 60 را به من و هم نوع من نشان داد تا نور رحمت در زندگی مان جریان پیدا کند.

فطرت و ذات همه انسان ها پاک است، مگر انسانهای که از نور خداوند فاصله گرفته باشند و نیروهای باز دارنده از این فاصله نهایت استفاده را نمودند و انسان را به وسیله خوشی های زودگذر و خمر اعماق تاریکی ها فرو برند.

اما انسان دارای با احترام ترین هدیه از جانب خداوند است؛ با نام اختیار که همه کائنات به آن احترام می گذارند و حق ورود به آن را ندارند، حتی نیروهای اهریمنی و شیطان. من به عنوان یک انسان کامل قدر این نعمت خداوند را ندانستم و در تاریکی و حصار نامرئی که خود درست کرده بودم، زندانی شدم و هر چه تلاش نمودم، بیشتر در تاریکی ها فرو می رفتم. زندگی برایم به سختی می گذشت. اما به نا آگاه نوری به نام کنگره به وسیله خداوند در دل ما نقش بست.

 

اما در ابتدا فاصله من از آن نور دور بود و به سختی می توانستم آن نور را ببینم. چون پرده ای مقابل چشمانم را گرفته بود و آن عدم آگاهی و تفکر صحیح بود، هدفم را مشخص نمودم و گویی نیمی از راه را با این تفکر پیمودم چون در کتاب شریف آمده است که خداوند می فرماید: " بخوانید مرا تا اجابت نمایم شما را " و یا در جای دیگر می فرماید: " انسان چیزی نیست جز سعی و تلاش خودش" این جملات همیشه در ذهن من در حال گذر بود و آن را سرلوحه تلاش م می نمودم و به آرامی و ذره ذره به نور نزدیک می شدم. هر چند راه سخت و پر پیچ و خم و پر از سربالایی بود، اما به شوق دیدن روشنایی و حرکت که در سمت روشنائی بود، نیروهای از سمت قدرت مطلق به یاری و کمک من می آمد و به وسیله القاء، احیا و حرکت به من کمک می نمود. راهنمای گرانقدرم که پیمودن راه را به من می آموخت، اما پیمودن راه و رسیدن به نور و رحمت الهی که همان اقیانوس و بحر است جز با آموزش گرفتن و تفکر و عبرت گرفتن از گذشته امکان پذیر نیست.

به امید روز که تمامی اعضای کنگره 60 و همه کسانی که در دام اعتیاد و جهل و نا آگاهی به سر می برند، در مسیر رودخانه آرامش قرار بگیرند و به اقیانوس رحمت الهی سرازیر شوند و در آرامش زندگی نمایند.

نگارنده: مسافر نادر رهجوی کمک راهنما رضا نعیمی

عکس، تایپ: مسافر توحید

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .