English Version
English

همه ما باید صفت گذشت و بخشندگی در وجودمان باشد

همه ما باید صفت گذشت و بخشندگی در وجودمان باشد

جلسه دهم از دور دوم لژیون سردار ویژه مسافرین نمایندگی گوجان با استادی راهنمای محترم مسافر ایمان، نگهبانی مسافر عباس و دبیری مسافر محمد با دستورجلسه "وادی پنجم و تاثیر آن روی من" روز یکشنبه  ۱۴۰۳/۰۴/۲۴ ساعت ۱۵:۳۰ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که لیاقت داد تا در بین شما دوستان باشم. امیدوارم که در کنار هم بتوانیم یک جلسه خوبی داشته باشیم و نتایجی که از این جلسات میگیریم به رشد کنگره و همچنین نمایندگی خودمان کمک بکند. قبلاً دستورجلسات مربوط به لژیون سردار بود اما جدیداً آقای مهندس فرمودند که همان دستور جلسات هفتگی باشد که دستور جلسه وادی پنجم و تاثیر آن بر روی من است. من سعی میکنم خلاصه صحبت کنم تا از مشارکت دوستان بیشتر استفاده کنیم و اینکه بتوانیم به کمک همدیگر انشاءالله یک اتفاق خوب بیفتد و آن اتفاق خوب ساختمان نمایندگی گوجان است که در کنار هم و در لژیون سردار با تک تک شما اعضاء بتوانیم هر چه زودتر ساختمان را کامل بکنیم چون اگر کمک شما دوستان در لژیون سردار نباشد و هر کجا که بودجه تمام بشود کار ساختمان هم متوقف میشود. پس اگر ما لژیون سردارمان ضعیف باشد نمیتوانیم کار ساختمان را ادامه بدهیم.

همانطور که نگهبان قبل از اینکه جلسه را به من واگذار  کند در پیامی که خواندند که اگر بنایی آباد باشد ولی ساکنین آن خراب باشند آن بنا هم رو به نابودی می‌رود، پس ما اولین کاری که می‌کنیم باید ساکنین آبادی باشیم و جوری قدم برداریم که بتوانیم بنای خراب را با بودن ما ساکنین آباد آبادتر بشود. این پیام در همه نمایندگی ها هست و اگر ما بتوانیم این پیام را درک کنیم درس بزرگی را آموخته ایم. تبریک می‌گویم خدمت مسافر عباس که توانستند تعهد پهلوانی را کامل بکنند و این خیلی باعث افتخار میباشد برای نمایندگی ما و انشاء الله بتوانیم سال جدید پهلوانهای بیشتری داشته باشیم و این دور از دسترس نیست. تبریک می‌گویم خدمت مسافر فاضل بابت دریافت نشان دنوری. همانطور که مسافر جاسم در گزارش خزانه گفتند سال گذشته همه نسبت به تعهداتی که داده بودند اقدام کردند ولی امسال متاسفانه تا الّان نزدیک ۳۱۷ میلیون تومان از تعهدات مانده که مهلت تعهدات هم رو به اتمام است.
وادی پنجم میگوید در جهان ما تفکر قدرت مطلق حل نیست بلکه توام با رفتن و رسیدن کامل می‌شود. من فکر میکنم موقعی که می‌گوید در جهان ما منظورش جهان مادی میباشد که ما می‌توانیم این را ربط بدهیم به لژیون سردار و آن هفت آیتمی که در آخر وادی گفته شده و اولی دوری از ضد ارزشهاست، بعدی خودداری، قناعت، قضاوت، پس انداز، تسلیم و رضاست که همه اینها می‌توانند به لژیون سردار ربط پیدا کنند.
آقای مهندس روز چهارشنبه گفتند من پس انداز را خودم اضافه کردم به این چند مورد و ما پس اندازی که می‌توانیم داشته باشیم هم می‌تواند مادی باشد و هم معنوی باشد و فکر می‌کنم منظور از پس اندازی که کنگره می‌گوید پس انداز مادی هست و ما با بودن در لژیون سردار می‌توانیم یک پس انداز معنوی هم برای خودمان داشته باشیم و می‌دانیم که این کمکی که ما می‌کنیم به لژیون سردار خیر و برکتش در زندگی همه ما نمایان می‌شود. همه ی ما باید سعی کنیم در لژیون سردار حضور داشته باشیم و هر کاری که از دستمان بر می آید انجام بدهیم و همه ما می‌دانیم که کسی که دنور می‌شود یک انگشتر دنوری میگیرد. به نظر من البته این نظر شخصی من است که همه اعضای کنگره باید دنور باشند و باز هم تکرار می‌کنم که این نظر شخصی من است که آن عقدی که یک انسان می‌تواند با کنگره داشته باشد همان انگشتر میباشد پس همه ما باید صفت گذشت و بخشندگی در وجودمان باشد. در آخر از همه دوستان تشکر می‌کنم بخاطر حضور در لژیون سردار.همت کنیم تا لژیون سردار در خور توجهی داشته باشیم. تشکر می‌کنم از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید.

نگارش: مسافر سیف الله
عکاس و ویراستار: مرزبان خبری مسافر اصغر
تنظیم و ارسال: رابط خبری مسافر امین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .