English Version
English

حریم مرزهایی را برای ما مشخص می‌کند که از آن‌ها نباید عبور کنیم

حریم مرزهایی را برای ما مشخص می‌کند که از آن‌ها نباید عبور کنیم

اولین جلسه از دوره سوم کارگاه‌های آموزشی‌ عمومی کنگره ۶۰ لژیون الیگودرز با استادی مسافر هادی، نگهبانی مسافر ناصر دبیری مسافر محمود با دستور جلسه «حرمت‌ کنگره ۶۰، چرا رابطه کاری، مالی و خانوادگی در کنگره ممنوع است» در روز پنجشنبه ۷ تیر ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد

 سپاسگزار خداوندم که امروز هم در کنگره‌ هستم  و خیلی خوشحالم که در نمایندگی الیگودرز حضور دارم، تشکر می‌کنم از ایجنت محترم و مرزبانان عزیز که شرایط خدمت را برای من فراهم کردند.

در مورد دستور جلسه بخواهم صحبت کنم  حرمت از حریم می‌آید، حریم مرزهایی را برای ما مشخص می‌کند که از آن‌ها نباید عبور کنیم مثلا مرزهایی در خانواده، بین پدر و فرزند و یا بین زن و شوهر که باید یک حرمتی وجود داشته باشد و اگر رعایت نشود باعث ناراحتی می‌شود‌.
در نوشتارها، حرمت کنگره دو بار خوانده می‌شود که خیلی اهمیت دارد و به من مسافر در جلسه مرتب یادآور می‌شود که از قوانین عدول نکنم و حواسم باشد که با رعایت نکردن حس خودم و دیگران را خراب نکنم.

در شهرهای کوچک که همه آشنا هستند این حرمت خیلی بیشتر باید رعایت شود چون اگر رعایت نشود به دلیل شناخت و آشنایی که با همدیگر داریم ممکن است آسیب بیشتری ببینیم و باعث بشود در کنگره ماندگار نباشیم، چون بقای ما در کنگره به نگه داشتن حرمت بین افراد است.
آقای مهندس می‌فرمایند؛ رابطه کاری، تلفن دادن و تلفن گرفتن ممنوع است این قوانین تجربه شده و در آنها تفکری است که از من مسافر محافظت می‌کند و نباید از آن‌ها عبور کنم.

در کنگره،‌ نمایندگی‌ قوی است که حرمت و قوانین را رعایت کند یعنی روی ریل و مسیر به حرکت خود ادامه دهد و این قطار از مسیر خارج نمی‌شود، اما نمایندگی که از مسیر خارج شده و به قوانین پایبند نباشد متوقف خواهد شد و رشد هم نخواهد داشت.
حرمت‌ها مثل خون در رگ‌های کنگره است که  باید در جریان باشد و این جریان توسط قلب یا آقای مهندس جاری می‌شود، اما اگر در شعبه‌ای جریان نداشته باشد رشد نخواهد داشت.

تجربه‌ای که من در مورد رهایی دارم، رهایی فقط قطع مصرف مواد نیست بلکه ما باید سر به راه شویم و در صراط مستقیم قرار بگیریم چگونه؟ با آموزش گرفتن، در سفر دوم خدمت کردن و به تزکیه و پالایش رسیدن در نهایت هم به تعادل رسیدن.
در مورد خواب شب، یکی از مسائل مهم و حیاتی در پروسه درمان است مسافری موفق است که خواب شب منظم داشته باشد، اما در مورد داروی ot بگویم در وقت صبح برای ما نشاط آور است اما در هنگام ظهر نگه‌دارنده است البته بستگی دارد من چه نگاهی و حسی به این دارو دارم، اگر به چشم دارو نگاه کنم درمان می‌شوم و حالم خوب است اما اگر به چشم نشئگی نگاه کنم تکلیف معلوم است و می‌شود مخدر.

بنابراین کنگره مکانی است که خوشبختی را به من هدیه داده است و جایگاه خودم را در خانواده پس گرفتم و همچنین جایگاه همسفرم را به خودش برگرداند و امیدوارم در مسیر کنگره ایمان قوی داشته باشیم و فرمانبردار خوبی باشیم تا در ادامه فرمانده شایسته و مد نظر کنگره باشیم.
از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همه شما سپاسگزارم.

تایپ: مسافر حجت
ویرایش: مسافر نعمت
عکس: مسافر مصطفی
تنظیم و ارائه: مسافر احمد

مسافران لژیون الیگودرز

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .