English Version
English

مصاحبه صبح جمعه در پارک ملت شهرضا

مصاحبه صبح جمعه در پارک ملت شهرضا

خدمت دوست عزیزمان مسافر علی از لژیون هشتم رسیده ایم تا راجع به دستور جلسه هفته پیش رو یعنی قضاوت و جهالت گفتگویی داشته باشیم
لطفاً به رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام  دوستان علی هستم  یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک تخریب بیش از ۵ سال روش درمان دی اس تی داروی درمان شربت اوتی مدت ۱۰ ماه ۱۳ روز سفر کردم در لژیون هشتم به راهنمایی استاد عزیزم اقا ابراهیم  الان هم به شکر خدا و دستان پر توان آقای مهندس یک ماه است که آزاد و رها هستم.
 درباره پیش نیازهای قضاوت و جهالت برایمان توضیح دهید؟
در مورد قضاوت پیش زمینه هایی مثل جلوتر بودن از مطلب، دانایی، خودشناسی، علم و آگاهی، عدالت، فرمان عقل، بی طرف بودن، آموزش، ایمان و...لازم است. و در مورد پیش زمینه های جهالت باید بگوییم جهالت مترادف نادانی است، یعنی برای جهالت و نادانی هیچ پیش نیازی وجود ندارد و زمانیکه جهالت وجود داشته باشد مثلث نادانی که شامل ترس، ناامیدی و منیت است شکل می گیرد و نتیجه جهالت عدم امنیت است و خودخواهی زاییده جهالت و نادانی است.
 انسان در مسیر زندگی اجازه قضاوت چه کسانی را دارد؟
خوب به فرموده آقای مهندس از آنجایی که قضاوت کار سخت و مشکلی است ما اجازه قضاوت هیچ کس را نه تنها در کنگره بلکه در خارج از کنگره نیز نداریم و فقط می توانیم خودمان و اعمال و رفتار خودمان را بر اساس آموزشهای دریافتی از کنگره قضاوت کنیم و ببینیم که چقدر تغییر کردیم آقای مهندس می‌فرمایند من که خودم بنیان کنگره هستم اجازه قضاوت کردن افراد را ندارم.



 در زمینه قضاوت، آقای مهندس از دیوار شکسته غیبت صحبت کردند برداشت شما از این جمله چیست؟
خوب غیبت کردن یک کار ضد ارزشی است و زمانی که ما از روی جهل و ناآگاهی این کار را انجام می دهیم مثل این است که زیر یک دیوار فرسوده و خراب نشسته ایم و هر لحظه امکان دارد که این دیوار روی سر خودمان خراب شود و آسیب ببینیم. پس باید سعی کنیم که اگر مشکلی با شخص خاصی داریم به خود آن شخص به صورت رو در رو بگوییم و نه اینکه پشت سر او به دیگران بگوییم شاید آن شخص دلیل خاصی و منطقی از یک صحبت و یا رفتار داشته است.
 عکس العمل من رهجو بعد از آموزش درباره قضاوت وجهالت در زمینه ورزش چیست؟
ما در کنگره بر اثر آموزش های که می گیریم و یا یادگیری متد دی اس تی، متوجه می شویم که برای رسیدن به اهداف مان نمی توانیم با سرعت حرکت کنیم بلکه باید به آرامی و پله پله همراه با آموزش و بالا رفتن نقطه تحمل مان در سایر موارد این کار را انجام دهیم حالا ورزش کردن و عدم قضاوت بی مورد می تواند نقطه تحمل ما را  در مسائل فیزیولوژیکی افزایش و در سایر موارد ضد ارزشی کاهش دهد. همچنین ما می دانیم که سایر موارد ضد ارزشی می تواند روی ساختار جسم ما اثر بگذارد و یکی از این موارد ضد ارزشی همین قضاوت و جهالت است، پس با قرار گرفتن در محیط ورزشی و جو صمیمانه دوستان نه تنها می توانیم به بهبود جسمی خود کمک کنیم حتی قادر هستیم با انجام ندادن مواد ضد ارزشی نیز به سلامت جسم و روان خود کمک شایانی بنماییم.
در کلام آخر اگر صحبتی دارید بیان فرمایید.
من روز اولی که می‌خواستم به پارک بیایم رغبت چندانی نداشتم ولی بعد از مدتی که آموزش های کنگره را دریافت کردم و جو صمیمانه محیط ورزشی را دیدم حس و حال من عوض شد. و حالا از روی علاقه و اشتیاق هر صبح جمعه به پارک می‌آیم امیدوارم همه بچه‌های سفر اول به اهمیت ورزش در جهت سلامتی خود پی ببرند و در آخر از اینجت پارک، گروه مرزبانی و گروه سایت پارک کمال تشکر را دارم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند.

با تشکر از گروه خدمتگزاران پارک ملت شهرضا.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .