English Version
English

عمل به حرمت‌ها بسیار شیرین و لذت‌بخش است‌

عمل به حرمت‌ها بسیار شیرین و لذت‌بخش است‌

جلسه یازدهم از سری پنجاه و سوم کارگاه‌های آموزش عمومی کنگره۶۰، نمایندگی سلمان فارسی به استادی راهنمای محترم مسافر علی، نگهبانی مسافر سعید و دبیری مسافر مهران با دستور جلسه حرمت کنگره 60، چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره 60 ممنوع است؟ پنجشنبه 7 تیرماه 1403 ساعت 16 آغاز به کار نمود

سخنان استاد:

خداوند را شاکرم که به من اجازه داد در شعبه سلمان فارسی خدمت کنم و این توفیق به من داده شد تا آموزش بگیرم و این دستور جلسه‌ را به بهترين شکل ممکن کاربردی نمایم. دستور جلسه این هفته حرمت کنگره60 می‌باشد چرا رابطه کاری و مالی و خانوادگی در کنگره60 ممنوع است؟ همه عزیزان آگاه هستند در جلسات کنگره60 حرمت 2 مرتبه قرائت می‌شود زیرا از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می‌باشد، در وادی سوم اولین جمله تأکیدی که به رهجو گفته‌شده: باید می‌باشد، درحرکت هم می‌گوید باید و دقیقاً این برای هر تازه‌وارد یا کسانیکه چندین سال در کنگره60 هستند اتفاق می‌افتد.

اگر من توانستم این باید را برای خودم اجرایی کنم و حرمت‌ها را رعایت کنم در کنگره60 ماندگار می‌شوم. ما با انجام ضد ارزش‌ها وارد تاریکی‌ها شده و باحال خراب وارد کنگره۶۰ می‌شویم. چرا نباید رابطه کاری و مالی در کنگره60 داشته باشیم؟ راهنما زمانی که این فاصله را حفظ نمی‌کند و با رهجو یک سری مراوداتی داشته باشد رهجو فرمان‌برداری نخواهد کرد و حرمت‌های کنگره60را نمی‌تواند کاربردی نماید. اگر بنده نتوانستم قوانین و حرمت‌ها را به رهجو آموزش بدهم، رهجو ماندگار نخواهد شد.

حرمت‌ها باعث می‌شود ما با یک مسیری آشنا شده و یک مرزی بنام کنگره60 را برای ما مشخص کرده است. درکنگره60 آموزش‌ها (سی‌دی‌ها و سخنان آقای مهندس) همه به‌روز هستند، صحبت‌های آقای مهندس هر چهارشنبه اتفاق خوبی را رقم می‌زند.

آن دسته از مسافران و همسفران که در کنگره60 حضور دارند به دلیل رعایت قوانین و حرمت‌هایی می‌باشد که چندین سال کاربردی نموده‌اند. هر عزیزی در هر جایگاهی حتی سفر اول یا جایگاه‌های مختلف اگر روزی به کنگره60 آمدند و حالشان خوب نیست مطمئن باشند که حرمت‌ها را رعایت نکرده‌اند. علت حضور ما در کنگره۶۰ رسیدن به تعادل و حال خوش می‌باشد.

اگر بیرون از کنگره60 با افرادی رابطه مالی داشته باشیم یا به منزل همدیگر برویم، شاید در ذهن شما کسی ندیده باشد، ولی در صور پنهان‌کار خودش را انجام می‌دهد در کنگره۶۰ کار پنهانی وجود ندارد، شاید شخصی پنهان‌کاری بکند ولی به‌مرورزمان همه‌چیز روشن می‌شود، پس شخصی که وارد کنگره60 شده و راه را پیداکرده است نمی‌خواهد به‌راحتی این مکان از دست بدهد، بهترین نکته‌ای که می‌تواند رهجو را در کنگره۶۰ حفظ نماید و او را ماندگار کند رعایت حرمت کنگره60 می‌باشد، بنده همیشه سعی می‌کنم زمانی که نگهبان کنگره60 حرمت را قرائت می‌کند زیر لب حرمت را زمزمه کنم، تا بتوانم دروغ نگویم و اگر کسی مشارکت می‌کند او را سرزنش نکنم، اگر این حرمت در ذهن من حفظ شود جایی به کار من می‌آید، پس اگر کسی بخواهد در کنگره60 ماندگار شود باید حرمت کنگره60 را حفظ کند.

در سی دی حرف و عمل از جناب مهندس ما آموزش می‌گیریم که حرف و عمل ما باید یکی باشد، البته خیلی‌ها میگویند که عمل کردن به حرمت‌ها خیلی سخت است، ولی نمی‌دانند که اگر به حرمت‌ها عمل کردند بسیار شیرین و لذت‌بخش است، امیدوارم که این اتفاق برای خود بنده بیافتد و بتوانم حرمت کنگره۶۰ را اجرایی کنم که روز به روز حال بهتری نصیب بنده شود.

دستور جلسه دوم

رسول عزیز اولین رهجویی بودند که وارد لژیون ۶ شدند، در ادامه دبیر لژیون شدند و عاشقانه شروع به خدمت کردند. بنده همیشه به رهجویان اعلام می‌کنم که باید رأس ساعت ۴ در شعبه حضورداشته باشند؛ به یاد دارم یک جلسه آقا رسول دیر سر لژیون حاضر شدند و همان روز من به ایشان اجازه ندادم که در لژیون بنشینند و همین اتفاق باعث گردید که هیچ زمانی ایشان دیر به شعبه نیایند و نظم و انضباط بیشتری داشته باشند.

در ادامه شال راهنما تازه‌واردین کسب کردند، امیدوارم که با شال نارنجی ایشان را ببینیم. یکی از دلایلی که باعث گردید آقا رسول در سفر دوم خدمتگزار باشند ورزش و درمان سیگار بود که همیشه در ورزش نیز موفق بوده‌اند، به همسفر آقا رسول هم تبریک می‌گویم، امیدوارم که در جایگاه‌های خدمتی بالاتری این خانواده را ببینیم.
پیام: شما مأمور هستید که گمشدگانی را پیدا و با مشعل نور راهنمایشان باشید، چون شمارا مأمور بر آن نموده‌اند خوف نداشته باشید.

اعلام سفر مسافر رسول:

آخرین آنتی ایکس مصرفی تریاک و شیره، مدت تخریب 20 سال، مدت سفر 10 ماه و 26 روز، رهایی 5 سال و 5 ماه، ورزش در کنگره 60 والیبال

آرزوی مسافر رسول:

امیدوارم تمام افرادیکه خواست درمان دارند، مسیر کنگره60 برایشان هموار گردد

سخنان مسافر رسول:

خداوند را بسیار تا بسیار سپاسگزارم بابت این نعمتی که به من داده و توانستم در کنگره60 درمان شوم، از آقای مهندس و خانواده محترمشان تشکر می‌کنم که این بستر را برای ما فراهم کردند که بعدازاین همه مشکلاتی که در زندگی خودمان به وجود آورده بودیم در حال حاضر بتوانیم آموزش صحیح زندگی کردن را فرابگیریم.

از راهنمای عزیزم علی آقا واقعاً تشکر می‌کنم که برای من زحمات زیادی کشیدند، بنده با بیش از۲۵سال تخریب وارد کنگره60 شدم، سال سوم دبیرستان بود که با مواد آشنا شدم و بعد به جهت خدمت جایی رفتم که مواد تنها چیزی بود که در آن مکان بود و دیگر احتیاجی به این نبود به دنبال تهیه مواد باشم، 2 سال در آن مکان به‌راحتی مواد مصرف می‌کردم، زمانی که مواد استفاده می‌کردم دینورفین و اندورفین در بدن من افزایش پیدا می‌کرد و انرژی زیادی می‌گرفتم و خیلی کارها را انجام می‌دادم، در حال حاضر متوجه شدم که این انرژی از مواد نبوده و انرژی ذخیره‌شده در جسم بود که استفاده می‌کردم که کم‌کم آن هم رو به کاهش می‌رفت.

بنده یکی‌یکی حرمت‌ها را در خانواده و در جامعه شکستم و روزی شد که همسفرم منزل را به دلیل اینکه متوجه مصرف مواد من شده بودند ترک کردند. حتی مقابل پدر و مادرم ایستادم و همگی به دلیل شکستن حرمت‌ها بود. من بیشتر اوقات دروغ می‌گفتم، یک مصرف‌کننده برای مصرف مواد مجبور است دروغ بگوید و مرتب دروغ‌های پی‌درپی و در حال ثابت کردن دروغ‌هایی که می‌گوید می‌باشد.

من همه حرمت‌ها را شکستم و پدرم دیگر من را نمی‌پذیرفت، تمام N.G.O های دیگر را هم تجربه کردم و فقط در آن مکان‌ها ترک مواد بود، ترک مانند درختی تلخ است که فقط یک شاخه از آن را بریده بودند، ولی در کنگره60 به این شکل نبود و به من آموزش دادند که جسم، روان جهان‌بینی را باید هم‌زمان درمان کنم.

من آموختم که عقل سالم در جسم سالم است، جهان‌بینی به من کمک می‌کند که اول باید جسم سالمی داشته باشم و جهان‌بینی این است که من در تمام جلسات کنگره۶۰ شرکت کنم و فرمان‌بردار خوبی باشم تا بتوانم از خلق‌وخوی خوبی برخوردار باشم.

دیروز سخنان آقای مهندس دژاکام را گوش می‌کردم که می‌فرمودند ما تمام این کارها را انجام می‌دهیم که جهان‌بینی را آموزش بگیریم، دارو برای درمان ۵ درصد می‌باشد ولی جهان‌بینی ۹۵ درصد می‌باشد و ما در کنگره60 نحوه درست زندگی کردن را آموزش می‌گیریم و در ادامه خدمتگزار کنگره60 می‌شویم. زمانی که وارد کنگره ۶۰ شدم و سفرم را آغاز کردم در طول ۱۱ماه سفر فقط یک روز غیبت داشتم و در سفر دوم در قسمتOT خدمت کردم در ادامه در امتحان شرکت کردم اما هنوز نتوانستم شال نارنجی را دریافت کنم امیدوارم امسال به شال نارنجی دست‌یابم.

سخنان راهنما همسفر، خانم راضیه

خداوند را بسیار تا بسیار سپاسگزارم که دوباره در جمع شما خوبان حضور دارم، این تولد را خدمت راهنمای محترم آقای علی رحیمی و خدمت مسافر رسول و همسفر گرامی‌شان تبریک عرض می‌نمایم، امیدوارم همیشه در خدمت‌گزاری پایدار باشند، طبق صحبت‌های استاد امین: اگر مکانی امن است، به خاطر این است که نیروهای‌منفی نتوانستند در آن مکان نفوذ کنند، این امنیت و آرامشی که در کنگره ۶۰ وجود دارد را مدیون قوانین و حرمت کنگره60 هستیم که باعث می‌شود احساس آرامشی در این مکان داشته باشیم و اگر در مسیر آرامش باشیم باعث ارتباط صور آشکار و صور پنهان ما می‌شود. در مورد همسفر مریم اگر بخواهم صحبتی کنم، ایشان چند ماهی در لژیون همسفر اعظم حضور داشتند در ادامه در لژیون ۱۴ حضور پیدا کردند و فرمان‌بردار بسیار خوبی بودند، در قسمت سایت شروع به خدمت کردند سپس بعدازاینکه شال راهنمایی را دریافت کردند مسئول امتحانات داخل شعبه شدند، همیشه در مسیر خدمت و آموزش بودند، بنده اصلاً ندیدم که از شخصی یا مکانی شکایتی داشته باشند، همیشه خدمتی که بر عهده داشتند را به‌خوبی انجام می‌دادند، بنده در این مکان به مسافر ایشان و راهنمای‌مسافرشان تبریک می‌گویم و بهترین‌ها را برای این خانواده آرزومندم، امیدوارم که بازهم شاهد تولدهایی برای این عزیزان باشیم.

سخنان همسفر، راهنما خانم مریم:

خداوند متعال را بسیار شاکر و سپاسگزار هستم که امروز در این جایگاه قرارگرفته‌ایم و پنجمین سالگرد رهایی‌مان را جشن می‌گیریم.
هرآنچه شما عزیزان بیان کردین تماماً آموزش‌های کنگره ۶۰ و آموزش‌های راهنمایان عزیزمان است که به حرمت‌ها و قوانین کنگره60 بسیار احترام می‌گذارند. راهنمای عزیزم همواره در لژیون گوش زد می‌کردند که وای به احوال کسی که به کنگره60 بیاید و از آموزش‌های کنگره ۶۰ استفاده نکند و اشخاصی که کنگره 60 را مکانی برای استفاده منافع و منابع مالی خود قرار می‌دهند، ما باید از آموزش‌های کنگره60 جهت خدمت کردن به خود استفاده کنیم.

برای من یک موقعیت کاری در کنگره60 پیشنهاد شد ولی با توجه به جهان‌بینی که پیداکرده بودم و راهنمایی خانم راضیه تصمیم درست را گرفتم و آن را رد کردم. به خاطر دارم که خانم راضیه به من می‌گفتند که هم‌زمان با پنجمین سالگرد رهایی‌تان معجزه و اتفاق بزرگی برای شما رقم خواهد خورد و همه‌چیز تغییر خواهد کرد و من همیشه منتظر این ورق جدید از زندگی بودم و این اتفاقات اکنون خودشان را نشان می‌دهند.
من در خانواده‌ای بزرگ شدم که حریم و حرمت خانواده توسط اعضاء بسیار رعایت می‌شد و قوانین و مقرارت مخصوصی در خانواده وجود داشت و باید به حریم همدیگر احترام می‌گذاشتیم و این حرمت‌ها به همین صورت سلسله وار ادامه داشت، من همیشه به فرزندم خاطرنشان می‌کردم که هرگز بدون اجازه سراغ کیف و لوازم شخصی یکدیگر نمی‌رویم، در صورت نیاز با کسب اجازه می‌توانیم از وسایل همدیگر استفاده کنیم. زمان نوجوانی پسرم مصادف با دوران مصرف و اعتیاد مسافرم بود و به دلیل نگران بودن بابت این‌که پسرم روزی مصرف‌کننده شود وسایل شخصی او را کنترل می‌کردم.
آقای مهندس در سی دی آهن می‌فرمایند اعمال و رفتار ما باعث می‌شود که دیگران به ما چگونه احترام بگذارند، مسافرم به من گفت فرزندمان دیگر بزرگ‌شده و اگر وارد حریمش بشویم ممکن است حرمت‌ها را زیر پا بگذارد، این صحبت برای من آموزنده بود و از مسافرم تشکر می‌کنم که این‌را به من آموزش دادند و باعث شدند که همیشه روابط من و فرزندم به سمت روابط درست حرکت داشته باشد

مرزبان کشیک

نگارش: گروه مسافرین سایت سلمان فارسی

ویراستار: مسافر حسین مظاهری لژیون 12

عکاس: مسافر علی چلمغانی لژیون 25

کاور : مسافر حسین نریمانی لژیون 17

تنظیم: مسافر ارسلان مکوندی لژیون 25

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .