English Version
English

گروه خانواده- روح کاملاً پاک و الهی است زیرا منشا آن خداوند است

گروه خانواده- روح کاملاً پاک و الهی است زیرا منشا آن خداوند است

در سی دی گردش حس یک‌بار دیگر مفهوم نفس و روح را به ما یادآوری می‌کنند و متوجه شدیم که این دو هر کدام معنای خاص خود را دارند. نفس یعنی تعیین موجودیت در ظاهر و باطن انسان، در زمان مرگ فرشتگان مرگ، نفس را تحویل می‌گیرند.

روح کاملاً پاک و الهی است زیرا منشا آن خداوند است. نور و صوت هم اضلاع مثلث کائنات را تشکیل می‌دهند. حس هم گیرنده هست هم فرستنده و ارتباط بین موجودات و انسان‌ها ازجهان اطراف خود می‌باشد.
اگر موجودی بخواهد با هم نوعان خود نظیر دریا، کوه در جهان بیرون ارتباط برقرار سازد به برنامه‌ریزی نیاز دارد اما اگر به این برنامه ریزی دقت کنیم می‌توانیم مسائل بسیار مهمی را حل نماییم؛ بنابراین حس یک دریافت کننده است این دریافت کننده به همه انسان‌ها یا حیوانات داده شده است. 

پنج گیرنده حس بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی، و لامسه است. انسان می‌تواند توسط این ۵ حس غذایی که استفاده می‌کند خوب یا بد باشد و هر چیزی که تلخ می‌باشد یا استفاده آن برای انسان مضر می‌باشد را تشخیص بدهد. مثل بادام تلخ که به دلیل وجود سیانور یا قهوه یا تریاک که ترکیبات سمی دارند. برای سیستم گوارش بسیار مهم است.

نور همه چیز را برای ما قابل رویت و دیدن می‌کند و نور یک نوع انرژی است. صوت به وسیله گوش به موس خاص خودش تبدیل می‌شود و در مغز آن صوت تبدیل به مفهوم شده و ما آن را پردازش و سپس نتیجه‌گیری می‌کنیم.در ادامه جناب مهندس اشاره می‌کند که ما حتی تحمل ایراد کوچک را نداریم و فوری عکس‌العمل نشان می‌دهیم بسیار بردباری و صبوری می‌خواهد که در جایی خود را مطرح کنیم.

بنابراین باید به صورت اشاره و غیر مستقیم یا به صورت کنایه بیان کنیم ‌این‌ها اشاره‌ها را دریافت می‌کنند. بعضی‌ها در واقع سر خودشان کلاه می‌گذارند چون نفس انسان بسیار زیرک است. زیر آبی می‌رود گاهی اوقات رسیدن به اشارات قابل دسترس نیست؛ شما از مجری چیزی را بخواهید که بتواند اجرا کند آیا عمل کردن در توان او می‌باشد. علاوه بر ۵ حس درونی۵ حس بیرونی هم وجود دارد. که به وسیله آن جهان خواب و پس از مرگ را تجربه می‌کنیم. مسیر انتخاب هر خواسته‌ای انسان بر یک سر دوراهی قرار می‌گیرد یکی راه تقوا و ارزش‌ها که توسط روح به انسان  القاء می‌شود. دیگری راه و دیگری راه فسق و فجور که هر انسان اختیار دارد تا یکی از این دو راه را انتخاب کند. جهان بر اساس اضداد بنا شده زشتی در مقابل زیبایی، تاریکی در مقابل روشنایی، نفرت در مقابل عشق، و...  اگر هر کدام نباشند ما مفهوم دیگری را درک نخواهیم کرد. ما برای تمام ارتباط‌هایی که در جهان هستی وجود دارد مثل دوستی، عشق محبت، نیازمند حس هستیم و باید تلاش کنیم که این حس‌ها در درون ما تبدیل به اسم‌های منفی نشود.

در پایان خدا را شاکر و سپاسگزارم که من را در مسیر آموزش‌های کنگره قرار داد تا در این مکان مقدس آموزش بگیرم.

خلاصه سی دی گردش حس
نویسنده: همسفر الهه، رهجوی راهنما همسفر شبنم
رابط خبری: همسفر منصوره، رهجوی راهنما همسفر شبنم
ویراستار و ارسال: همسفر معصومه، مرزبان خبری
همسفران لژیون الیگودرز

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .