English Version
English

جلسه هماهنگی راهنمایان تازه‌واردین با حضور دستیار محترم دیده‌بان

جلسه هماهنگی راهنمایان تازه‌واردین با حضور دستیار محترم دیده‌بان

در خصوص جلسه مذکور که به استادی دستیار محترم دیده‌بان آقای منصور ولیخانی و نگهبانی ایجنت محترم آقای میثم صانعی برگزار شد، نکات مهم و ضروری تحت عنوان دستور جلسه مقرر گردید:
۱_حضور راهنمای کشیک تازه واردین همراه با مرزبان کشیک
۲_نوشتن سی دی به‌صورت هفتگی
۳_راهنمای تازه واردین همراه با حس خوب، هنرمند و با جدیت عمل نماید و احساس امنیت را به تازه‌واردین منتقل کند.
۴_گروه راهنمایان تازه واردین باید کار خود را به‌صورت تیمی انجام بدهند و با ایجنت و مرزبان محترم کاملاً هماهنگ باشند.
۵_ راهنمای تازه‌واردین در روز اول پیمان بسته اند که در روزهای معین و مشخص جهت خدمت کردن در شعبه حضورداشته باشند و تحت هیچ شرایطی بی‌نظمی قابل توجیه و موردقبول نمی‌باشد.
طبق فرمایش استاد امین: تازه واردین به مثال خون تازه‌ای در رگ‌های کنگره60 می‌باشند، تأکید راهنمای تازه‌واردین در خصوص همراه داشتن همسفر برای تازه واردین به دلیل اینکه هدف اصلی کنگره ۶۰ احیای جمعیت انسانی و خانواده فرد مصرف‌کننده می‌باشد.

با افتخار در خدمت دستیار محترم دیده‌بان آقای منصور ولیخانی بودیم که کمی از صحبت های ایشان که سراسر آموزش است را با شما بینندگان عزیز به اشتراک می‌گذاریم.

سلام دوستان منصور هستم یک مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی، تریاک و شیره روش درمان DST، داروی درمان اپیوم، 10 ماه و 15 روز به راهنمایی دیده‌بان محترم آقای اشکذری سفر کردم، رهایی حدود ۱۸ سال، در ادامه ۲۰ سال تخریب سیگار داشتم، به راهنمایی استاد عزیزم آقای مجید اعتباریان، 10 ماه سفر کردم، رهایی از سیگار 10 سال.

خدا را شکر می‌کنم که امروز توفیق پیدا کردم در جمع راهنمایان تازه‌واردین حضور پیدا کنم، جلسه‌ای با ایجنت محترم و راهنمایان تازه‌وارد داشتیم، نکات مهم و کلیدی که آقای اشکذری عنوان کرده بودند به عرض دوستان رسانده شد، انشاالله تلاش ما برای قوی بودن نمایندگی، ورودی بچه‌ها و خروجی آنها مطابقت داشته باشد، انشاالله شعبه‌ای پربار و قوی داشته باشیم.

به تک‌تک راهنمایان تازه‌وارد که باجان و دل و عشق و محبت دارند خدمت می‌کنند، خدا قوت می‌‌گویم. انشاالله برکت این خدمت در زندگی دوستان جاری گردد. در مورد تازه‌واردین نکات بسیار است، این ساختاری که در کنگره ۶۰ به وجود آمده است قوی و سازماندهی‌شده می‌باشد. سرنوشت هر نمایندگی بستگی به راهنمای تازه‌وارد دارد، به‌فرمان دیده‌بان محترم آقای علی اشکذری مواردی که در نمایندگی مشاهده کردیم، حتماً باید ریشه‌یابی کنیم. اگر تازه‌واردین یک نمایندگی قوی باشد، با پویائی و به‌جا حرکت می‌کند. به دستور آقای مهندس دژاکام حضور ما در نمایندگی‌ها به‌منظور اعتماد و کنترل می‌باشد.

در مورد دستور جلسه هفتگی؛ آیا حرمت‌های کنگره۶۰ رستگاری را به ما هدیه می‌دهد؟ زمانی که در دستور جلسه‌ کنگره ۶۰ دقیق شویم می‌بینیم برای یک مسافر این دستور جلسه حیاتی است و در کنگره60، 52 دستور جلسه داریم. در این‌ بین یک دستور جلسه خیلی حیاتی هست که ما را با قوانین، حرمت‌ها و کارهایی که باید انجام بدهیم تا از قوانین کنگره ۶۰ مراقبت کنیم، آشنا می‌نماید. تجربه ثابت کرده است زمانی که بند به بند این حرمت‌ها را رعایت نکنم از کنگره۶۰ دور می‌شوم و با شکست روبرو می‌شوم، به همین منظور حرمت کنگره60 در جلسات دو بار خوانده می‌شود، یک‌بار اول جلسه و یک‌بار هم آخر جلسه، زیرا برای من آرامش و رستگاری می‌آورد وبه من در درمان بیماری کمک می‌کند! زمانی‌که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که اهمیت حرمت‌ها از قوانین مهم‌تر است و اگر کمی عمیق‌تر نگاه کنیم می‌بینیم که در پیام سفر دوم چقدر زیبا یک مسافر را با خویشتن خویش راهنمایی می‌کند. برای من بسیار جالب بود که امروز یکی از بزرگان و پیشکسوتان کنگره ۶۰ این مطلب را عنوان کردند که اولین پله برای شناخت خویش خادم بودن است.

من اگر بخواهم خویشتن خویش را بشناسم باید خادم و خدمتگزار باشم تا محصول خوب بدهم. خداوند در قرآن به دو درخت انجیر و زیتون قسم‌خورده است، زیرا بیشترین میوه را می‌دهند و میوه این درختان از برگ‌های آنها بیشتر است. تجربه نزدیک به ۲۰ سال من در کنگره ۶۰ این است، افرادی که به این مطالب توجه نمی‌کنند از کنگره60 دور می‌شوند. یکی از اصلی‌ترین و اصولی‌ترین پارامترهای کنگره ۶۰ حرمت‌ها می‌باشد. نتیجه می‌گیریم آقای مهندس دژاکام توانستند صورت‌مسئله اعتیاد و راه‌حل بسیاری از مشکلات را پیدا نمایند و با قرار دادن قوانین و حرمت‌ها این ساختار عظیم را حفظ نمایند.

استاد امین در سی‌دی موسی2 می‌فرمایند که فکر نکنید وقتی شما وارد سفر دوم می‌شوید کار تمام‌شده است بزرگان عرفان می‌فرمایند انسان هر سه روز یک‌بار بایستی موعظه شود حتی حضرت موسی در این داستان می‌فرمایند زمانی که قوم خودش را نجات داد و برای آوردن فرامین نزد خداوند رفت در این بازه زمان بازهم افرادی وارد تاریکی شده بودند. هشداری که این سی دی به من می‌دهد، پایان سفر اول پایان کارنیست و ما تا زمانی که زنده هستیم نیاز به آموزش داریم، سردار فرموده‌اند: ما به حیات به جهت خدمت و آموزش قدم گذاشته‌ایم. از خداوند خواستارم کمک نماید تا بتوانیم از ناخالصی‌ها خلاص شویم و همیشه خدمتگزار باشیم.

از طرف سایت نمایندگی سلمان فارسی به تمام راهنمایان تازه‌واردین کنگره۶۰ درود می‌فرستیم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .