English Version
English

آمده‌ایم تا با چالش‌ها روبه‌رو شویم

آمده‌ایم تا با چالش‌ها روبه‌رو شویم

لژیون سردار با استادی دیده‌بان محترم آقای مهدی صدیقی، نگهبان مسافر محمدرضا و دبیری دنور مسافر روح الله با دستور جلسه «وادی چهارم و تاثیر آن روی من»  ساعت 15 آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:

بنده به‌عنوان دیده‌بان به همراه سایر دوستان، تمام تلاش خود را برای پیش‌رفت اهداف کنگره۶۰ انجام می‌دهیم. این به دلیل عملکرد بسیار خوب شما عزیزان است و مسئوليت ما را بسیار دشوار می‌کند. هدف کنگره۶۰ بیدار شدن انسان‌ها از خواب جهالت و اعتیاد است و این زيباترين تصویر برای ما می‌باشد. دستور جلسات لژیون سردار طبق قانون جدید از دستور جلسات تخصصی به دستور جلسات هفتگی تغییر پیدا کرد و این حرکتی روبه‌جلو می‌باشد که بار آموزشی زیادی را برای تک‌تک ما به همراه دارد. وادی چهار از کلیدی‌ترین وادی‌های کنگره۶۰ است که بار آموزشی زیادی به همراه دارد. زمانی که ضعف و ناتوانی بر ما چیره می‌شد، به دلیل عدم شناخت و آگاهی، مسئوليت را از خود سلب کرده و به خداوند واگذار می‌کردیم تا خدا ضعف ما را حل کند. در این وادی متوجه می‌شویم که ما باید با این مسائل روبه‌رو شویم تا بتوانیم ضعف خود را پوشش دهیم، نباید از خداوند یا شخص دیگری انتظار داشت که نسبت به حل مشکل ما اقدام نماید و به‌جای ما کار انجام دهد. اگر من در مسیر کنگره۶۰ با این وادی آشنا نشده بودم مطمئناً این موضوع را متوجه نمی‌شدم، با روبه‌رو شدن با مشکلات فکر می‌کردم باید دست خود را به آسمان گرفته و از خداوند بخواهم آن را حل نماید، خیلی از مواقع به ما گفته بودند که باید حرکت کرد تا مسائل ما حل شود اما متوجه این موضوع نبودم. در کنگره60 متوجه شدم که داستان زندگی بسیار متفاوت است، ما به دنیا آمده‌ایم تا با این چالش‌ها روبه‌رو شده و قوی شویم، این بی‌پول شدن برای پول‌دار شدن است، نباید از خداوند انتظار داشت که از آسمان برای من پول بفرستد تا من آسوده باشم، عدد صفر برای این است که من به عدد صد برسم، اگر صفر نشوم به عدد صد نمی‌رسم، اگر طعم بی‌پولی را احساس نکنم نمی‌توانم از احساس پول داشتن لذت ببرم، اگر خماری و اعتیاد را احساس نکرده باشم قدر کنگره۶۰ را ندانم، تازه متوجه شدم پازل زندگی در کنگره۶۰ چیز دیگری است. اکنون می‌خواهی از اعتیاد خارج بشوی و از خداوند کمک می‌خواهی و خداوند کنگره۶۰ را در مسیر شما قرار می‌دهد، از این به بعد خداوند دیگر کاری ندارد، این حرکت تک‌تک ما مسافرهاست که یک سیستم را در زندگی پیاده کنیم تا بتوانیم در زندگی چه ازلحاظ مالی و چه ازلحاظ خانواده‌ای موفق باشیم. آموزش‌های کنگره۶۰ را در مسیرتان قرار بدهید تا بتوانید از این آموزش‌ها برای تغییر زندگی استفاده کنید. قبل از اینکه به کنگره۶۰ بیاییم این‌گونه نبود، ما فقط منتظر یک معجزه بودیم که در زندگی‌مان رخ بدهد. ما در کنگره۶۰ یاد گرفتیم که تمام مسائل حیاتی زندگی انسان‌ها به عهده خودشان است. وقتی صحبت از حیات می‌شود پول هم جزء حیات است. انسانی که پول نداشته، نمی‌تواند حیات داشته باشد. امروزه ما نمی‌توانیم بدون پول زندگی کنیم باید پول درآوردن و پس‌انداز کردن را یاد بگیریم.

در کنگره۶۰ شعبده‌بازی صورت می‌گیرد؛ افراد کمک می‌کنند و مسیرهای بسیاری برای‌شان باز می‌شود، یک می‌دهند و ده دریافت می‌کنند، این موضوع را من کاملاً حس کردم؛ مسیرهایی برای من باز شد که تلاش بسیاری برای باز کردن آن‌ها طی سالیان متمادی انجام داده بودم، یک مسیر نه، چندین مسیر در لژیون سردار برای من باز شد، یک در به چند در تبدیل شد که من از هرکدام که وارد شدم همراه با برکت بود. برای همه شما نیز این اتفاق افتاده است وگرنه محال است اگر این‌گونه نبود هیچ‌کدام از شما در این گرمای زیاد، در ساعت مقرر روی این صندلی‌ها نشسته باشید. این‌ها آموزش‌های نابی است که ما در کنگره60 دریافت می‌کنیم و این از الطاف خداوند است.
در این‌جا بستری فراهم‌شده که در اختیار همه انسان‌ها قرار نگرفته است و اگر من مهدی از آن‌ها استفاده کنم اندازه‌ی هزاران سال از زندگی پیش خواهم افتاد و اگر به آن‌ها اهمیت ندهم درصورتی‌که عواقب سختی دارد از دست خواهم داد.
انسان‌های زرنگ انسان‌های باهوشی هستند که متوجه می‌شوند که در این نقطه باید چه‌کاری را انجام دهند. انسان‌های باهوش زمانی که وارد کنگره60 می‌شوند از منفعت‌های آنچه ازنظر مادی و چه ازنظر غیرمادی آگاه می‌شوند. خدا را شاکرم در کنگره60 ماندگار شدم، راهنما شدم و اکنون در جایگاه دیده‌بانی خدمتگزار شما هستم و تا زمانی که خداوند اجازه بدهد و فرمان آقای مهندس باشد در این جایگاه هستم.
حضور در کنگره60 منافع بسیاری برای من دارد که اگر در کنگره60 نبودم این‌ها را نمی‌توانستم به دست بیاورم، این شامل حال همه هست و این عین عدالت است.

تنظیم: علی چلمقانی لژیون 25 

از طرف خدمتگزاران سایت تقدیم نگاه زیبایتان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .