English Version
English

درک وادی سوم یعنی اعتماد دوباره به خود

درک وادی سوم یعنی اعتماد دوباره به خود

روز سه‌شنبه یکم خرداد ماه  سومین جلسه از دور اول سری کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ با دستور جلسه " وادی سوم و تأثیر آن بر روی من" با استادی مسافر یعقوب و نگهبانی مسافر کمال و دبیری مسافر محمد راس ساعت ۱۷ در محل نمایندگی ارومیه برگزار گردید.

خلاصه سخنان استاد: 

خدا بسیار شاکرم که امروز در این جایگاه قرار گرفتم تا خدمت کنم و آموزش ببینم.

ابتدا باید عرض کنم به خاطر حادثه تلخی که برای رییس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان رخ داد دست زدن تا پایان عزای عمومی ممنوع می باشد و این واقعه تلخ را تسلیت عرض میکنم.

در مورد دستور جلسه ، اگر‌ توجه کنیم از وادی اول تا آخر همه وادیها پیامی برای من مسافر دارند که باید توجه کنم.

وقتی مسافری وارد کنگره می‌شود در وادی اول تفکر‌میکند که چرا واقعاً مواد مصرف کرده است و باید درمان شود .

وادی دوم برای جلوگیری از احساس نا امیدی است که مسافز پیدا می‌کند و وادی سوم که میرسیم می فرماید باید دانست که هیچ موجودی به اندازه انسان به خویشتن خویش فکر نمیکند ، کلمه باید در اول وادی نشان می دهد که حتماً به این نتیجه برسیم که فقط خودمان می توانیم به فکر خودمان باشیم و باید سفری را که آغاز کرده ایم به پایان برسانیم .

موقع مصرف مواد فقط خودمان بودیم که به فکر تهیه مواد و مصرف آن بودیم پس الان هم باید خودمان به فکر درمان باشیم . 

موضوع دیگر اینست که در طول درمان باید بدانیم که من مسافر به خاطر شخص خاصی سفر نمیکنم ، حال اگر خانواده باشد ، دوست باشد ، راهنما باشد ، مطمئنا همه یه من مسافر کمک میکنند فقط به شرط اینکه خودم باید اول بخواهم و مسوولیت کاری که کرده ام را بپذیرم و درمان بشوم ، کسی از روز اول من را مصرف کننده نکرده است ، پس الان هم باید خودم یه فکر رهایی باشم.

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .