English Version
English

درمانگر خود من هستم

درمانگر خود من هستم

جلسه دوازدهم از دور هشتم کارگاه‌های آموزشی خصوصی نمایندگی ایران با استادی مسافر فرشاد، نگهبانی مسافر عمار و دبیری مسافر حبیب با دستور جلسه "وادی سوم و تأثیر آن بر روی من" روز سه‌شنبه ۱ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.
سخنان استاد:
از راهنمای خیلی خوبم آقا جهان تشکر می‌کنم که اجازه دادند تا اولین مشارکت را داشته باشم و آموزش بگیرم. از ایجنت دوره قبل آقا عطا، ایجنت جدید آقا بهرام و راهنمای محترم آقا منوچهر هم تشکر می‌کنم.
دستور جلسه وادی سوم هست که می‌گوید: باید دانست هیچ موجودی به‌اندازه خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند. من قبل از کنگره اصلاً نمی‌دانستم باید در مورد مشکلات  فکر کرده و آن‌ها را حل کنم، به دیگران متکی بودم و می‌خواستم آن‌ها مشکلاتم را حل کنند. در اولین جلسه راهنمایم آقا جهان گفت باید خودتان مشکلات خود را حل کنید. جناب مهندس در روز چهارشنبه گفتند، این اشتباه هست که بگوییم خود کرده را تدبیر نیست، بلکه باید بگوییم خود کرده را تدبیر هست و خودمان باید مشکلات خود را حل کنیم. من با حال خرابی وارد کنگره ۶۰ شدم.

در کنگره به حرف راهنمایم گوش دادم، سی‌دی‌هایم را نوشتم و رهایی هم گرفتم و این را فهمیدم که باید خودم مشکلاتی که  زمان مصرف به وجود آورده‌ام را حل کنم. هیچ‌کس به‌اندازه خودم،مرا دوست ندارد. راهنما راه را نشان می‌دهد و درمانگر خود من هستم. در آخر از تمام خدمت گذاران کنگره ۶۰ که کمک کردند من به این حال خوش برسم تشکر می‌کنم.

برگزاری آزمون داخلی


کاشت درخت در محوطه نمایندگی توسط اعضاء




 

مرزبان کشیک: مسافر آرش
تایپ: مسافر حسن لژیون پنجم
تنظیم: همسفر پیمان
نمایندگی ایران

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .