English Version
English

وادی سوم وادی اتمام حجت

وادی سوم وادی اتمام حجت

جلسه دوم  از دوره بیست و سوم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ روزهای  سه شنبه نمایندگی شیروان به استادی راهنمای تازه واردین مسافر سعید ، نگهبانی مسافر ابراهیم و دبیری مسافر حسین  با دستور جلسه "وادی سوم و تاثیر آن روی من "در 1خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.
خلاصه سخنان استاد :
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توفیق داد در کنگره ۶۰ نمایندگی شیروان حضور داشته باشم  از ایجنت محترم گروه مرزبانی ممنون که فرصت در اختیار من گذاشتند تا خدمت کنم و از تک تک شما آموزش بگیرم.دستور جلسه "وادی سوم و تاثیر آن روی من" وادی سوم در اصل اتمام حجت می‌کند با من مسافر که وارد کنگره شدم تمام خدمتگزارانی که در کنگره خدمت می کنند  اینها همه هستند که فقط همراه من باشند راه را به من نشان بدهند اینجا درمانگر دقیقا خودم هستم . تنها وادی که در آن ازکلمه باید استفاده شده وادی سوم است .
هیچکس به اندازه خودت به فکر خودت نیست هیچکس به اندازه خودم  پیگیر درمانم نیست من باید سی دی ها را بنویسم ،من باید در جلسه بنشینم و حقم را بگیرید، من باید اعلام سفر کنم من باید بخواهم که درمان بشوم  و این وادی دارد بهم میگوید که آقا سعید حواست باشد تمام کسانی که اینجا هستند فقط به عنوان راهنما هستند که راه رو به تو نشان بدهند، یعنی قرار نیست راهنما بیاید و بگوید سعید آقا شما پله دارید من باید بروم به راهنما بگویم که پله دارم قرار نیست راهنما به من زنگ بزند من  باید به راهنما زنگ بزنم قرار نیست کنگره ۶۰ یا راهنما خودش را با من تنظیم کند من باید خودم را با کنگره تنظیم کنم .
وادی سوم خیلی وادی کاربردی است این وادی میگوید من خودم باید به فکر خودم باشم .  اگرالان آمدی اینجا نشستی خودت آمدی  و نشستی شاید راه را به تونشان داده باشند ولی خودم خواستم که باشم. و این به معنی اتمام درمان اعتیاد نیست  از دید من تازه شروع شده است .
هر وادی  مسیری برای  به رسیدن به خودم به من نشان می دهد  . به نظر من اگر وادی سوم را خوب متوجه بشوم  در سفر اول همین بس است اینکه مسئولیت کارهایم را کاملا بپذیریم اگر هر مشکلی یا هرچیزی که هست این توانایی درون من است و من  آمده ام که  آموزش بگیریم ، در کنگره که هستیم باید ناتوانی رو تبدیل به توانایی کنیم اگر مشکلی داریم برای درمان اعتیاد کنگره آمدیم و گفتند درمانگر خود شما هستید. شما باید عمل کنید اگر شما مشکل دارید می‌توانید حلش کنید چون این توانایی در خود توست ، یک جمله قشنگی که جناب مهندس میگوید که درختان ایستاده می‌میرند.
من باید مثلث آن را  در زندگی  اجرا کنم  یک ضلع مثلث صبر، و ضلع دوم  تفکر و دیگری استقامت یعنی اول باید فکر بکنیم و صبر داشته باشیم و استقامت اگر این سه تا رو داشته باشم صددرصد به درمان می‌رسیم درمان برای هر کس که به روش dst و کنگره اعتقاد داشته باشد درمانش صددرصد هست باید حداقل هر جلسه یک جمله یاد بگیرم اینجا من باید به فکر درمان اعتیاد  باشم باید بپذیرم که هیچکس بیشتر از خودم به فکر خودم نیست. قدر صندلی‌هایی که روی آن نشسته ام  را  باید بدانم خیلی ها بیرون از کنگره هستند که خواستار ورود به کنگره  هستند انشالله به رهایی مطلوب که همه دوستان خواستار آن هستید برسید .

در ادامه تولد دهمین سال رهایی راهنمای محترم مسافر علیرضا توسط لژیون مرزبانی برگزار شد 

مرزبان خبری مسافر محسن
عکاس : مسافر حسین لژیون سوم
تایپ : مسافر آرمین لژیون پنجم
ویراستاری : مسافر پرویز لژیون دوم
ارسال : مسافر حسین لژیون دوم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .