English Version
English

این تولد پیام‌های نهفته بسیاری دارد

این تولد پیام‌های نهفته بسیاری دارد

لژیون ویلیام وایت همسفران نمایندگی پارک حافظ اندیشه با دستور جلسه «وادی سوم (باید دانست؛ هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند) و تأثیر آن روی من و تولد یک سال رهایی راهنمای ویلیام وایت همسفر زهرا» به استادی راهنما همسفر شهره روز جمعه ۲۸ اردیبهشت‌ماه ١۴٠٣ ساعت ۷:٠٠ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

خدا را شکر می‌کنم بابت امروز و این تولد. به خانم زهرا خیلی تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم از میهمان‌هایی که امروز در این لژیون شرکت کردند. در کنگره ۶۰ این اجازه را دادند تا در تولدها همه بتوانند شرکت کنند و این تلاش همسفر را ببینند، همسفری که توانسته به ضد ارزش خود اعتراف کند و در پی درمان آن برآید و تلاش کند تا بتواند درست زندگی کند.

همسفری که در کنگره ۶۰ است تا زمانی که خودش اعتراف نکرده که من آن ضد ارزش را دارم راهنما نمی‌تواند به او بگوید که باید سفر نیکوتین یا جونز یا ... انجام بدهی. دستور جلسه امروز وادی سوم است: «باید دانست؛ هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند»، پس هر فردی خودش باید اقدام کند و حرکت کند؛ اگر می‌داند که مصرف سیگار و قلیان دارد و چه تخریبی در او ایجاد کرده، باید خودش حرکت کند و وارد لژیون ویلیام وایت شود تا درمان شود.

من باید پذیرش داشته باشم و از دیگران توقع نداشته باشم. بپذیرم که این زندگی من است، با تمام بالا و پایینش خودم باید آن را بسازم و درست زندگی کنم. من باید یاد بگیرم که خوشی دائمی نیست و همین‌طور ناخوشی ماندگار نیست. در هر وضعیتی که باشم خودم می‌توانم به خودم کمک کنم و زندگی زیبایی داشته باشم و هیچ‌کس بهتر از خودم از زندگی من و درون من خبر ندارد؛ خودم می‌دانم که چه ضد ارزشی درون من است، پس بپذیرم و شروع کنم که آن را درمان کنم. خداراشکر در کنگره ۶۰ لژیون ویلیام وایت را داریم و از راهنمایم خانم جلالی تشکر می‌کنم که به من کمک کرد تا بتوانم این سفر سخت را به مقصد برسانم و راهنما بشوم و اینجا در پارک حافظ خدمت کنم و تولد زهرا را از نمایندگی رودکی جشن بگیرم. خانم زهرا نیز در این مسیر ماند و راهنمای ویلیام شد و در حال خدمت است. ان‌شاءالله همیشه در این مسیر سربلند و موفق باشد و رهایی‌های زیادی را رقم بزند.

سلام دوستان زهرا هستم راهنمای ویلیام وایت

مصادف شدن تولد یک سال رهایی من با دستور جلسه وادی سوم یک نشانه است و من آن را این‌گونه تعبیر می‌کنم که دیدن، دانستن و پذیرفتن این مطلب که در کجا قرارگرفته‌ام بدین معنی است که به خویشتن خویش توجه دارم. وقتی مسافری وارد سفر می‌شود و خواسته رهایی و درمان دارد درواقع پی به ضد ارزش‌های خود برده، درک و نگاه او به خود یا همان جهان‌بینی تغییر کرده است که این بسیار ارزشمند است. در کنگره ۶۰ آموختیم این مکان نقش هدف را برای انسان‌ها ندارد، بلکه وسیله‌ای است برای رسیدن به آنچه انسان در شأن خود باید بیابد. اینکه من مسافر بدانم که رب عالمیان بابت خلق بنده خود بها پرداخت می‌کند؛ چرا من مسئولیت خود را در قبال این جسم و این راه پذیرا نباشم‌؟ خدا را بسیار شاکر و سپاسگزارم که مسیر کنگره را برای من باز کرد تا بتوانم با آموزش‌های ناب جناب مهندس و خانواده ایشان قدم به دنیای تازه بگذارم. همچنین در کنار راهنمایان عزیز خانم سمانه و خانم شهره تلاش کنم که خودم را پیدا کنم و از فرصت حیات با خدمت به خودم و احیای دوباره جسم و روان و جهان‌بینی بهره‌مند شوم.

سلام دوستان سهیلا هستم مسافر نیکوتین

در ابتدا خداراشکر می‌کنم و تولد یک سال رهایی نیکوتین مسافر زهرا جان را در ابتدا به جناب آقای مهندس و خانواده محترم و راهنمای عزیزم خانم شهره و اعضای محترم لژیون ویلیام وایت تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و بهترین‌ها را برای همه به‌خصوص زهرای عزیزم آرزو دارم و امیدوارم در همه مراحل زندگی موفق و سربلند باشد. امروز تولد زهرا جان است؛ این اولین تولدی است که من در لژیون ویلیام ديدم و تجربه کردم که واقعاً حس خوبی دارد، چون من همیشه از ايشان یاد گرفته‌ام و الگوی من بوده و بسیار برای او خوشحال هستم. واقعاً شجاعت می‌خواهد که یک همسفر بیاید و به ضد ارزش خودش اعتراف کند و سفر خودش را شروع کند و با همه سختی‌ها و موانعی که سر راه یک مسافر قرار می‌گیرد مبارزه کند و در آخر طعم شیرین رهایی را از دستان پرمهر و پرتوان جناب مهندس دریافت کند که حسی است که اصلاً قابل وصف نیست.

این سفر بسیار آموزش دارد، چون با تمام وجود می‌شود یک مسافر مصرف‌کننده‌ مواد و سختی‌های سفر آن‌ها را درک کرد و درمان سیگار شاید به‌مراتب چند برابر سخت‌تر از مواد نیز باشد، چون تخریب‌های زیادی به بدن شخص واردشده که او را از تعادل خارج کرده و نیاز به بازسازی و فرصت دارد و ما متوجه این می‌شویم که ترک یا رها شدن اصلاً ربطی به اراده‌ و غیرت ندارد؛ درحالی‌که کل سیستم ایکس شخص از تعادل‌ خارج‌شده و نیاز به درمان دارد. در سفر نیکوتین هم دقیقاً همین اتفاق افتاده که باید در طی مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه به سیستم بدن فرصت بازسازی بدهیم تا تعادل ازدست‌رفته برگردد. جناب مهندس فرمودند: «مرگ در اثر مصرف سیگار بیشتر از مصرف مواد مخدر و تصادف و بیماری‌های لاعلاج مثل سرطان، ايدز، هپاتیت، وبا و غیره است، پس کسی که می‌آید و سفر خود را شروع می‌کند کار شجاعانه و بزرگی انجام داده است. من دوباره این تولد و رهایی‌های لژیون را تبریک عرض می‌کنم و امیدوارم این تولدها و رهایی‌ها پرتکرار و مستدام باشد و در آخر هم برای وجود راهنمای عزیزم خانم شهره و دوستان خوبم در لژیون ویلیام وایت که پر از آموزش‌های ناب و حس خوب است شکرگزاری می‌کنم و از خداوند شاکرم.

سلام دوستان زهرا هستم مسافر نیکوتین

«هر رودی از جایی بیرون می‌آید، همه تلاش‌ها را می‌کند و خود را به تخته‌سنگ‌ها و قلوه‌سنگ‌ها می‌زند تا راهش را هموار کند، راه سخت است؛ اما امکان‌پذیر است که به بحر ملحق شود». من نیز اولین سال رهایی خانم زهرا را تبریک می‌گویم. به راهنمای عزیزم خانم شهره تبریک می‌گویم و امیدوارم در این مسیر همواره بدرخشند. واقعاً چه زیباست انسانی از همه سختی‌ها عبور می‌کند، به رهایی می‌رسد و سپس به افراد دیگری کمک می‌کند تا به درمان برسند. این تولد پیام‌های نهفته بسیاری دارد که مصادف شده با وادی سوم؛ یعنی همسفری که این وادی را به‌درستی اجرا کرده، به ضد ارزش‌‌های درون خودش پی برده تا به خویشتن خویش کمک کند و صراط مستقیم را در پیش بگیرد. آیا من نیز توانسته‌ام به خویشتن خویش فکر کنم؟ آیا فهمیده‌ام که صراط مستقیم تنها یک‌راه دارد؟ پس کسی که سفر نیکوتین را آغاز کرده، قبل آن‌ یک سفر درونی عمیقی داشته، سپس در دل ترس‌هایش رفته و درمان شده، نتیجه هم شده یک سال رهایی، یک سال حال خوب و متولد شدن.

سلام دوستان لیلا هستم مسافر نیکوتین

خانم زهرا جان اولین سال رهایی‌تان را به خودتان و به راهنمای گرامی خانم شهره عزیز تبریک عرض می‌کنم. ان‌شاءالله که این رهایی مستدام باشد و امیدوارم برکت خدمت‌هایتان در زندگی‌تان جاری باشد. در وادی سوم من این نکته را متوجه شدم که هیچ‌کس به‌اندازه خودم به من و مشکلاتم فکر نمی‌کند. من باید به این نکته توجه کنم که نقش اول مسئولیت‌ها و وظیفه حل مشکلات بر عهده خودم است، پس سختی‌ها را با جان‌ودل بپذیرم و سعی در حل مشکلات داشته باشم و از سایر انسان‌های صالح مشورت بگیرم و درست تصمیم بگیرم. 

تایپ: اعضای لژیون ویلیام وایت
رابط خبری: راهنمای ویلیام وایت، همسفر زهرا
ویراستاری و ارسال: ‌راهنمای ویلیام وایت همسفر طاهره، نمایندگی البرز
نمایندگی همسفران ویلیام وایت کنگره ۶۰

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .